SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sten
Dan is de 19-jarige Stenn uit Antwerpen aan de beurt. Zijn langste relatie duurde één jaar en hij valt op brunettes. Hij hoopt dat zijn toekomstige vriendin een beetje kleiner is dan hij en ze mag tatoeages hebben. Stenn is geen fan van neplippen of een grote kont. Ook vindt hij het niet leuk als een meisje gelijk met hem het bed induikt, omdat hij graag moeite doet voor zijn veroveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noah
De 22-jarige Noah uit Amsterdam is een vlotte babbelaar. Hij houdt er wel van uren met zijn vriendin te praten, onder het genot van een rood wijntje. Zijn ideale vouw heeft een warm gezicht en een zandloperfiguur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matthy
Matthy is 26 en komt uit Oisterwijk. De 1.92 meter-lange man is ook dj en heeft een gevoelige kant die hij niet graag laat zien. Hij is alweer een halfjaar single, waar hij best wel van heeft genoten. Op het liefdeseiland hoopt hij een sportieve vrouw te ontmoeten die niet op haar mondje is gevallen. Ook moet ze openstaan voor een dorpsleven, want Matthy gaat niet weg uit Oisterwijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jarne
Sint-Truiden is de woonplaats van de 24-jarige app-verkoper Jarne. Hij date graag en dit is de eerste keer dat hij een zomer lang single doorbrengt. Zijn ideale vrouw is een natuurlijke schone die ook iets te vertellen heeft. Ze moet uitdagend, intimiderend, stijlvol, zelfverzekerd en intelligent zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte
De eerste vrouw des Love Island-huizes is de 22-jarige Lotte uit Amstelveen. Ze is een voormalige proftennisser en is op zoek naar de ware liefde. Lotte zoekt een man met een strak lijf en een stralende glimlach, die niet arrogant of egocentrisch is. Ze omschrijft zichzelf als een enorme flirt en gaat dat zeker in haar voordeel gebruiken tijdens het programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaat
Kaat is een 25-jarige Communicatiestudent uit Antwerpen. Haar tactiek is om hard-to-get te spelen, dus mannen moeten haar versieren op het eiland. Ze omschrijft zichzelf als ongeduldig en zoekt iemand die haar kan temperen. Haar enige eis is dat een man humor en een vlotte babbel heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aleksandra
De 24-jarige Aleksandra uit Sint-Niklaas is inmiddels alweer twee jaar single en is nu écht op zoek naar de liefde. Het belangrijkste voor haar partner is dat hij goed overweg moet kunnen met haar moeder, want zij is heel belangrijk voor de Pools-Italiaanse Aleksandra. Ook is ze een behoorlijk knuffelig persoon, maar dat betekent niet dat ze gelijk interesse heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chey
Chey is 24 en komt uit Amsterdam. Het professionele model reist veel voor haar werk, maar is ongelukkig in de liefde. Ze is heel kieskeurig en daar wil ze verandering in brengen. Hij moet sportief zijn, maar heel gespierd houdt ze niet van. Bovendien moet hij zin hebben om veel te appen en te FaceTimen, want Chey is vaak weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sebastiana
De 23-jarige Sebastiana uit Aartselaar is, naar eigen zeggen, een enorme betweter die altijd gelijk heeft. Ze wil geen bad boys meer, maar hij moet wel een beetje macho zijn. Op Love Island hoopt ze de ware tegen te komen en dat is, volgens haar, niet iemand die alleen maar feest en met allemaal verschillende meisjes tegelijkertijd praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Presentatie
Holly Mae Brood en Viktor Verhulst![]()
![]()
Nee, daarom is spoilers een goed idee. Helemaal omdat er RTL5 in de titel staat en geen Videolandquote:![]()
Heb je gelijk in. Deze titel moet wel veranderd als de toekomstige alleem Videoland wordt uitgezonden.quote:Op maandag 8 juli 2019 07:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, daarom is spoilers een goed idee. Helemaal omdat er RTL5 in de titel staat en geen Videoland![]()
Ik vind het jammer dat het alleen Videoland word. Werd er op Videoland meer gekeken dan op tv?
En waarom zo snel een nieuw seizoen?
Vragen vragen vragen![]()
![]()
Ze willen het gewoon uitmelken en van dit soort programma's een versie voor enkel Videoland te maken en een voor beiden, zo doen ze het nu met TI en gaan ze het volgens mij ook met Expeditie Robinson ook doen...quote:Op maandag 8 juli 2019 09:58 schreef so.original het volgende:
TV is duurder en werd niet goed genoeg bekeken denk ik.
Was een paar dagen weg dus net de laatste 3 afleveringen gebincht. Toch wel verrassend dat het Aleks en Denzel zijn geworden, maar Aleks was het wel de deelneemster die ik het het meest gunde
Sowieso denk ik wel dat alle 4 de koppels potentie hebben....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vind ik wel een kleine verrassing... De andere 3 koppels zijn nog steeds bij elkaar trouwensquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het gaat weer beginnen, 23 september op Videoland.
https://www.girlscene.nl/(...)ove-island-seizoen-2![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:01 schreef roos94 het volgende:
Het gaat weer beginnen, 23 september op Videoland.
https://www.girlscene.nl/(...)ove-island-seizoen-2![]()
En de reünie staat morgen online op Videoland![]()
![]()
Die Thijs is echt aandachtsgeil....al heel vaak gezien in youtube filmpjes en volgens mij ook ooit aan een TV programma meegedaan maar weet niet meer welke. En hij heeft een paar jaar profvoetbal gespeeld bij Almere en De Graafschapquote:Op woensdag 18 september 2019 19:06 schreef roos94 het volgende:
De nieuwe kandidaten lijken mij nog aandachtsgeiler/sensatiebeluster dan de vorige groep..![]()
Blijkbaar is er in die 2,5 maand wel wat gebeurdquote:Op donderdag 19 september 2019 10:16 schreef roos94 het volgende:
Na 2.5 maand een reunie afleveringserieus? Doe dat na een jaar of zo
![]()
![]()
![]()
Van wie is die livestream dan? Sebas?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Naja bij temptation is dat toch ook? Vind het wel leuk om te zien hoe het nu verder is gegaan.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:16 schreef roos94 het volgende:
Na 2.5 maand een reunie afleveringserieus? Doe dat na een jaar of zo
![]()
Wat een figuren hebben ze er weer uitgepakt. Bijna alleen maar modellen, fitnessbobo's en instagram 'influencers'
Die Melody is een bitch eerste klas, zie je al aan die kop van dr. Die gaat een hoop drama veroorzaken.
Van de rest moet ik het nog aanzien. Thijs vind ik wel een gedrochtecht een kuthoofd.
![]()
Sha studeert psychologie en vertelt dan doodleuk een IQ van 168 te hebben. 'Oh oepsie misschien klopt dat niet'. Goed verhaal.![]()
Hbo psychologie dan hoop ikquote:Op dinsdag 24 september 2019 10:57 schreef roos94 het volgende:
Sha studeert psychologie en vertelt dan doodleuk een IQ van 168 te hebben. 'Oh oepsie misschien klopt dat niet'. Goed verhaal.![]()
![]()
Ik ken ook niemand die VideoLand heeft.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:58 schreef roos94 het volgende:
Dit seizoen leeft niet echt hier op fokMon 'en!![]()
Echt hequote:Op vrijdag 27 september 2019 20:58 schreef roos94 het volgende:
Dit seizoen leeft niet echt hier op fok
Ik kijk trouwens wel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wie vind jij leuk/kut ?quote:
Ikzelf vind Ray echt heel vervelend, zo'n stokertje. Melody lijkt me een bitch.
Victoria en Daniel vind ik wel leuk.![]()
Met d'r Colombokaasjequote:Op zondag 29 september 2019 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lisa het leukst en Alicia een irritant mokkelwtf.
![]()
Tot nu toe alle seizoenen gekeken maar moet zeggen dat ik dit seizoen echt helemaal niks aan vindBen ook gestopt met kijken.
![]()
Victoria en Daniel vind ik ook leuk. Verder vind ik Lisa en Ziggy ook leuk. Ik vind Ziggy trouwens ook de aantrekkelijkste van de mannenquote:Op zondag 29 september 2019 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wie vind jij leuk/kut ?
Ikzelf vind Ray echt heel vervelend, zo'n stokertje. Melody lijkt me een bitch.
Victoria en Daniel vind ik wel leuk.
Melody vind ik ook een naar wijf.
Ik heb trouwens het idee dat Mac gay is of bi? Hij komt soms echt zo gay over namelijk. Ben ik de enige die dat heeft?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ik vind de cast wel een stuk aantrekkelijker dan vorig seizoen. Denk dat er wel dramapotentie in zit.My hovercraft is full of eel.![]()
Mijn gedachten zijn gehoordquote:Op zondag 29 september 2019 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ikzelf vind Ray echt heel vervelend, zo'n stokertje. Melody lijkt me een bitch.![]()
![]()
Overigens vertrouw ik Ziggy niet. Iets aan hem is niet pluis.
Tot nu toe vind ik van de mannen Luca en Daniel het leukst. Thijs is ook wel relaxed.
Van de vrouwen vind ik alleen Victoria sympathiek.
Wat Alicia en Luca in een koppel doen weet ik niet, ik zie 0 chemie.![]()
Sha is zo full of shit. Draaien, draaien en nu is het de schuld van Mac en had hij voor haar moeten vechten. Hou toch op.![]()
Zij is echt zwaar borderline oidquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:38 schreef -Straw- het volgende:
Sha is zo full of shit. Draaien, draaien en nu is het de schuld van Mac en had hij voor haar moeten vechten. Hou toch op.Cheyenne hoeft niet meer met mij te praten weg met haar! Mac boeit me niet meer! Huilt 5 min later om Mac, 10 min later knuffelend met Cheyenne. Krijgt een mentale inzinking alsof een huwelijk van 25 jaar zojuist op de klippen is gelopen. Volledig waus
TOPSHOW!
![]()
Ze studeert ook nog eens psychologiequote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zij is echt zwaar borderline oidCheyenne hoeft niet meer met mij te praten weg met haar! Mac boeit me niet meer! Huilt 5 min later om Mac, 10 min later knuffelend met Cheyenne. Krijgt een mentale inzinking alsof een huwelijk van 25 jaar zojuist op de klippen is gelopen. Volledig waus
TOPSHOW!
![]()
![]()
Ja, daar zitten de ergsten.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:04 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ze studeert ook nog eens psychologie![]()
Ik ken haar persoonlijk. Ze is eigenlijk best oke hoor, alleen moest ze nu in hele korte tijd in een hechte groep proberen te komen en iemand voor zich weten te winnen. Tja dat bleek een lastige opgave te zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 21:08 schreef roos94 het volgende:
Doeiii Valerievervelende meid. Met d'r vlechten.
Verder wel jammer dat dat meisje eruit is die een koppel met Daniel vormde. Die was eigenlijk wel heel erg lief en hielp iedereen. Heftig trouwens dat die Daniel zich is en waarschijnlijk niet heel oud zal worden. Denk dat hij een heel leuk koppel gaat vormen met dat nieuwe meisje. Die twee zijn al gek op elkaar!
Verder Ray eruit, en daar zijn we natuurlijk niet rauwig om. Al bracht hij wel interessante momenten met zich mee. Volgende aflevering komen er weer 2 nieuwe mooiboys. Paar meiden gaan switchen, let maar op.
Ik kijk overigens gewoon op Videoland. Of is dit ook het enige waar t te zien is?![]()
Zon zorgt voor Vitamine C... uhh nee
Waarom zegt Lisa niet wat duidelijker: ik wil niet dat je mij kiest, dat zou ik echt niet leuk vinden. Wees gewoon duidelijk.
Ik denk dat ze het stiekem wel prima vindt.
[ Bericht 41% gewijzigd door -Straw- op 05-10-2019 10:06:58 ]![]()
volgens mij vindt Lisa Thijs helemaal niet zo leuk, en speelt ze met hem. Thijs is gek op haar, dus ziet ze hem als een veilige haven om in de villa te blijven.![]()
Denk ik ook. Daarom liet ze nog wat ruimte voor de nieuwe om haar te kiezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:20 schreef roos94 het volgende:
volgens mij vindt Lisa Thijs helemaal niet zo leuk, en speelt ze met hem. Thijs is gek op haar, dus ziet ze hem als een veilige haven om in de villa te blijven.![]()
Moet zeggen dat het vorige seizoen toch verrassend succesvol was. 3 koppels zijn uiteindelijk nog steeds samen (Kelly Matthy, Aleks Denzel, Rowena Sten)![]()
Wat is Lisa een tuttebel.
Ja ik wil jou Thijs, ik ga mij niet voor andere openstellen.
.....
Ga dan met hem mee? Maar dat doet ze niet hoor![]()
Gelijk heeft ze ook, wat een claimerige gast. Na één week..quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:55 schreef roos94 het volgende:
Wat is Lisa een tuttebel.
Ja ik wil jou Thijs, ik ga mij niet voor andere openstellen.
.....
Ga dan met hem mee? Maar dat doet ze niet hoor![]()
Maar blijf dan niet zitten in de villa en zeggen 'ik stel me voor niemand meer open, ik ga voor jou' want als je je voor niemand openstelt heb je geen reden om in de villa te blijvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:30 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze ook, wat een claimerige gast. Na één week..![]()
Thijs zal wel weer terugkomen, want alle tienermeisjes op insta zijn woedend dat hij naar huis is gestuurd net nadat hij zijn soulmate had gevonden..
Ik vind die twists wel leuk. Anders krijg je net als vorig seizoen dat de nieuwe mensen steeds na twee dagen weer worden weggestemd.![]()
Ik vind Thijs helemaal niet leuk juist. En het is ook vrij duidelijk dat Lisa hem helemaal niet zo geweldig vindt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:59 schreef YT123 het volgende:
Thijs zal wel weer terugkomen, want alle tienermeisjes op insta zijn woedend dat hij naar huis is gestuurd net nadat hij zijn soulmate had gevonden..
Ik vind die twists wel leuk. Anders krijg je net als vorig seizoen dat de nieuwe mensen steeds na twee dagen weer worden weggestemd.![]()
Ja echt irritant! Nu nog steedsquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 23:39 schreef roos94 het volgende:
Geen aflevering vanavondstoring bij videoland
Oh echt? Dat dacht ik zelf ook alquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:06 schreef roos94 het volgende:
Er gaat een gerucht rond dat Mac meer stiekem van de herenliefde is
Verbaast me niets. Hij trekt ook wel héél veel naar Luca toe.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:06 schreef roos94 het volgende:
Er gaat een gerucht rond dat Mac meer stiekem van de herenliefde is![]()
Mac wordt bloedjegeil van die vrouwen daar, mawlar oh hij is ijdel dus hij zal wel gay zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 15:25 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Hij trekt ook wel héél veel naar Luca toe.
Dat heet vriendschap.![]()
Nee, men denkt dat omdat hij ijdel is en wat vrouwelijke trekjes heeft. Dat is wat anders dan een gerucht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:06 schreef roos94 het volgende:
Er gaat een gerucht rond dat Mac meer stiekem van de herenliefde is![]()
Neuh op instagram staan verhalen dat hij bekend is met de gayscene in USA. Geen idee of het klopt natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:09 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nee, men denkt dat omdat hij ijdel is en wat vrouwelijke trekjes heeft. Dat is wat anders dan een gerucht.![]()
Oké dan neem ik het terug. Maar bi kan dus ook. Helemaal homo lijkt me niet als ik zag hoe hij naar Cheyenne keek.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Neuh op instagram staan verhalen dat hij bekend is met de gayscene in USA. Geen idee of het klopt natuurlijk![]()
![]()
Het valt mij op dat Ziggy zelden tot nooit echt in beeld is met iets. Je ziet hem meestal alleen slapen met zn masker of naast Victoria zitten![]()
![]()
Saai stelquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:03 schreef roos94 het volgende:
Het valt mij op dat Ziggy zelden tot nooit echt in beeld is met iets. Je ziet hem meestal alleen slapen met zn masker of naast Victoria zitten![]()
Jezus die foto's. Lijkt me ook echt heel ongezond.Volgens mij wil hij Luca ook wel. 😂quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:36 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Oké dan neem ik het terug. Maar bi kan dus ook. Helemaal homo lijkt me niet als ik zag hoe hij naar Cheyenne keek.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 14:37 schreef YT123 het volgende:
Jezus die foto's. Lijkt me ook echt heel ongezond.
[..]
Volgens mij wil hij Luca ook wel. 😂![]()
![]()
Mmm..wel voorspelbaar dat Laura weg moest. Ook lullig nadat ze zoveel tijd had doorgebracht met Nick, bij Daniel ook geprobeerd maar het mocht niet baten.
Geloof er btw niks van dat Alicia Nick leuk vindt.![]()
Nee, die vindt iedereen "interessant" die haar in het spel kan houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:06 schreef roos94 het volgende:
Mmm..wel voorspelbaar dat Laura weg moest. Ook lullig nadat ze zoveel tijd had doorgebracht met Nick, bij Daniel ook geprobeerd maar het mocht niet baten.
Geloof er btw niks van dat Alicia Nick leuk vindt.![]()
![]()
Als ik de voorstukjes moet geloven is er in de aflevering van vanavond drama tussen Luca en Gabriella. Ben benieuwd.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:01 schreef MissJ het volgende:
Als ik de voorstukjes moet geloven is er in de aflevering van vanavond drama tussen Luca en Gabriella. Ben benieuwd.ik zit al klaar
![]()
![]()
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:30 schreef roos94 het volgende:
Sha vindt Jaap echt niet leuk. Arme jongen. Ze houdt hem aan het lijntje.![]()
Het valt mij trouwens op dat Ziggy vaak overdag in bed ligt als de meeste buiten zijn oid. Oververmoeid?![]()
Heel goed in mensen aan het lijntje houden, dat wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, Natascha is best wel vervelend![]()
Mac heeft voor mij nu wel een beetje afgedaan. Niet leuk vinden en dat aangeven, oké. Maar zo uit je plaat gaan... eh![]()
Ben benieuwd! Wie zijn er ook alweer genomineerd?quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:02 schreef roos94 het volgende:
Vanavond 4 mensen eruit. Ik gok op Natascha, Lisa, Jamey en Daniel.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik snap niet dat Lisa mag blijvenquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wie zijn er ook alweer genomineerd?![]()
![]()
Snap echt niet waarom mensen op haar gestemd hebben. Hopen ze soms dat Thijs nog terugkomt aan het einde?quote:![]()
dat denk ik jaquote:Op maandag 21 oktober 2019 17:27 schreef YT123 het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom mensen op haar gestemd hebben. Hopen ze soms dat Thijs nog terugkomt aan het einde?![]()
Nu kan je dus stemmen voor de comeback van ThijsWas te verwachten, lijkt aardig uitgedacht door de productie. Snap überhaupt niet wat mensen in Thijs en Lisa als koppel zien. Hij vond haar wel een stuk leuker dan zij hem, imo. Heb het idee dat zij zich vooral veilig voelde bij hem en hem vooral als een maatje zag.
Tussen Nick en Alicia zie ik ook weinig chemie. 'Opeens' gaat het weer super goed tussen hun zodra er concurrentie binnenkomt. Maar ik durf te wedden dat het niks wordt als ze weer in een koppel zijn.![]()
Net de aflevering van vandaag gekeken.
Op zeker dat Thijs dus gaat terugkomen. Heel slim van de productie. Net nu Lisa met een nieuwe boy in een koppel zit die ze erg aantrekkelijk vindt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Denk niet dat genoeg mensen op haar gestemd hadden, maar dat productie haar er sowieso in wil houden voor de comeback van Thijsquote:
My hovercraft is full of eel.![]()
Ja die zit allang in het vliegtuig. Gescripte zooiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Denk niet dat genoeg mensen op haar gestemd hadden, maar dat productie haar er sowieso in wil houden voor de comeback van Thijs![]()
Ze had de meeste stemmen van de vrouwen. Zoiets mogen ze niet faken als er gestemd wordt, lijkt me. Denk dat zij inderdaad wel populair is en dat veel kijkers hopen op een terugkeer van Thijs. Net zoals toen met Deksel... Maar toen was het wel leuk. Nu voorspelbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Denk niet dat genoeg mensen op haar gestemd hadden, maar dat productie haar er sowieso in wil houden voor de comeback van Thijs![]()
Echt te cringy voor woorden, kon er haast niet naar kijken. Hij komt daar als een soort messias binnenlopen en dan iedereen door het dolle heen alsof Jesus Christ himself zojuist ter aarde is getredenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 00:15 schreef YT123 het volgende:
Zul je zien dat hij en Lisa ook nog gaan winnen..![]()
Echt vre-se-lijk. Alle deelnemers trouwens, alleen die Ziggy lijkt me nog enigzins normaal. Ik kan niet meer, ik stop ermee![]()
![]()
Heel erg cheesy.
Hoop niet dat ze gaan winnen. Ze hebben nu wel het beste 'verhaal'. Denzel en Aleksandra gunde ik het wel.
Wat heeft Cheyenne een pikante instagram trouwens, had ik niet van haar verwacht:o![]()
Op internet staan geruchten dat ze behoorlijk losbandig is, een relatie had met rapper Frenna en hem belazerde, zij een act opvoert en in real life totaal niet rustig is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:56 schreef -Straw- het volgende:
Heel erg cheesy.
Hoop niet dat ze gaan winnen. Ze hebben nu wel het beste 'verhaal'. Denzel en Aleksandra gunde ik het wel.
Wat heeft Cheyenne een pikante instagram trouwens, had ik niet van haar verwacht:o![]()
Bizar als dat waar is. Ze komt idd over als een rustig meisje. Ze zoende Mac ook niet snel en vertelde nog dat ze volgens mij niet veel ervaring had? Kan het me verkeerd herinneren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op internet staan geruchten dat ze behoorlijk losbandig is, een relatie had met rapper Frenna en hem belazerde, zij een act opvoert en in real life totaal niet rustig is.
Maar ze sport wel veel en laat haar lichaam graag zien. Dat hebben zij en Mac wel gemeen. Mac is wel snel jaloers dus ik weet niet of hij er mee kan dealen straks.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Straw- op 26-10-2019 10:45:19 ]![]()
Ik vind Mac maar een walgelijk mannetje, hoe hij over andere mensen praatKan niet anders dan onzekerheid zijn.
En dat 'gebro' is ook om misselijk van te worden![]()
![]()
Ik weet niet eens wie ik überhaupt wel nog de winst zou gunnen eigenlijk.. Denk niet dat deze koppels na het programma lang samen zullen blijven.![]()
Vic en zig? Of denk je dat ze fakenquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:04 schreef YT123 het volgende:
Ik weet niet eens wie ik überhaupt wel nog de winst zou gunnen eigenlijk.. Denk niet dat deze koppels na het programma lang samen zullen blijven.![]()
Vond deze aflevering wel heel sneu eigenlijkDaniel en Floor die met iedereen bevriend zijn, kut om die te laten kiezen. Goeie tv wel.
Ik weet ook niet wie ik de winst gun.. Ik denk Ziggy en Victoria. Ze zijn heel saai maar daarom juist wel het meest oprecht ofzo?My hovercraft is full of eel.![]()
Islanders die al uit de villa zijn zeiden op insta live dat Ziggy heel saai en moe is en dat hij Victoria daarin meesleurtik zie niet echt chemie tussen hen
![]()
Haha het valt niet heel erg op, maar ik vind dat die Victoria ook best wel veel aan het stoken is bij andere koppels. Denk inderdaad dat zij aan het faken zijn. Als je vanaf het begin bij elkaar bent maak je sowieso meer kans om te winnen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vic en zig? Of denk je dat ze faken![]()
Ze was flink aan het stoken ja. En ze noemde Gabriella en Luc nep, maar snapte niet waarom Daniel hum eruit stemdequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:04 schreef YT123 het volgende:
[..]
Haha het valt niet heel erg op, maar ik vind dat die Victoria ook best wel veel aan het stoken is bij andere koppels. Denk inderdaad dat zij aan het faken zijn. Als je vanaf het begin bij elkaar bent maak je sowieso meer kans om te winnen.
Ik weet niet of ze gewoon saai zijn of niet zo verliefd. De vonken spatten er niet bepaald vanaf.![]()
Ik gun Daniel het wel. Zie wel een ontluikende liefde die voor mij oprecht overkomt. De rest vertrouw ik allemaal niet zo...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:04 schreef YT123 het volgende:
Nee bah. Ik weet niet precies wat het is, maar ik mocht haar echt niet. Al denk ik wel dat ze gelijk heeft en Alicia.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:29 schreef roos94 het volgende:
Gab en Luca eruitik gunde Gab echt geen winst, dus ik ben content.
![]()
Yep, ik zie dat nooit werken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:09 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Denk dat het kinderen ding voor haar ook te belangrijk is. En voor hem niet.
Ik denk dat niemand van dit seizoen buiten de villa lang een relatie zal hebben.
Nick & Alicia wordt hem niet. Volgens mij vinden ze elkaar wel oke voor nu, maar niet op de lange termijn.
Chey & Mac geloof ik niet. Sowieso is Chey zo nep als de neten. En Mac is raar. Niet klaar voor een lange volwassen relatie.
Vic & Ziggy geloof ik eigenlijk ook niet. Ze zijn zo droog en totaal geen vlam. Volgens mij hebben hun gewoon een deal dat ze dat geld willen winnen.
Gab & Luca zullen wss teveel botsen, er waren nu al irritaties en Luca is ontzettend fel. (Jij moet je bek houden!) Daarnaast woont Luca in Limburg en Gab in AmsterdamVeel verder uit elkaar kan haast niet.
Thijs en Lisa.. Lisa stond open voor Ricardo, ging helemaal stralen, maar toen kwam Thijs en was alles ineens vergetenIk denk wel dat Thijs haar echt leuk vindt, maar dat andersom het vuurtje snel zal doven.
![]()
Mooi dat Mac en Cheyenne eruit zijnde rest gun ik de winst wel.
Dat gesprek met Ziggys familie en Vics familie was super droog en awkward. Dat gaat nooit iets worden.![]()
Ik gun eigenlijk niemand de winst.. Zie nergens de verliefdheid eraf spatten, Ziggy die na al die weken samen nog steeds zegt dat er geen gevoelens zijnNick & Alicia
Daniel en Floor zijn te pril, Lisa is zo nep als de pest.
Denk dat ik dit jaar maar niet stemMy hovercraft is full of eel.![]()
Daniel en Floor was ik vergeten. Ik denk dat zij nog de meeste kans hebben op een relatie buiten de villaquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:51 schreef BGTes het volgende:
Ik gun eigenlijk niemand de winst.. Zie nergens de verliefdheid eraf spatten, Ziggy die na al die weken samen nog steeds zegt dat er geen gevoelens zijnNick & Alicia
Daniel en Floor zijn te pril, Lisa is zo nep als de pest.
Denk dat ik dit jaar maar niet stem![]()
Ik heb op hun gestemdquote:Op zaterdag 2 november 2019 13:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daniel en Floor was ik vergeten. Ik denk dat zij nog de meeste kans hebben op een relatie buiten de villaMaar ook omdat ik ze als persoon het meest oprecht vind overkomen. Gun het Daniel ook wel.
![]()
Ja same!quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:05 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik heb op hun gestemdMaar ook omdat ik ze als persoon het meest oprecht vind overkomen. Gun het Daniel ook wel.
![]()
Mijn voorspelling voor de reunie aflevering:
Uit elkaar;
Nick Alicia
Victoria Ziggy
Floor Daniel
Mac Cheyenne
Bij elkaar;
Gab Luca
Thijs Lisa![]()
Dit is ook zo ongeveer mijn voorspelling, hoewel ik ook denk dat Floor en Daniel misschien nog wel bij elkaar zullen zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef roos94 het volgende:
Mijn voorspelling voor de reunie aflevering:
Uit elkaar;
Nick Alicia
Victoria Ziggy
Floor Daniel
Mac Cheyenne
Bij elkaar;
Gab Luca
Thijs LisaThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik denk dat zij elkaar wel leuk vinden maar beide nog te kinderlijk zijn voor een langdurige relatiequote:Op maandag 4 november 2019 10:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit is ook zo ongeveer mijn voorspelling, hoewel ik ook denk dat Floor en Daniel misschien nog wel bij elkaar zullen zijn.![]()
Klopt. Die zijn zo zuur hahahaha! Echt heerlijk, eerst haten op Daniel en nu wint hij nogquote:Op maandag 4 november 2019 12:29 schreef -Straw- het volgende:
Blij
Geen felicitaties van Mac, Gab of Luca naar de winnaars.
Ze zien die 25k voor hun neus verbranden
DANIELGOD![]()
![]()
https://www.cosmopolitan.(...)3C5tdNw2CsUuWNlStDOQ
Heel misschien komt dat omdat je vanaf de eerste seconde over Alicia zat te roddelen/stoken, domme doos![]()
Tot nu toe is iedereen nog samen. Ben benieuwd wie als eerst sneuvelt
Ik zet mijn geld in op Nick+Alicia![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:50 schreef roos94 het volgende:
Gab en Luca is het eerst gesneuvelde koppelniet verwacht eigenlijk.
ergens ook weer wel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Eens proberenquote:Op maandag 25 november 2019 18:22 schreef roos94 het volgende:
Love Island USA is begonnen op Videoland
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Oh daar had ik wel mijn geld op gezet.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:50 schreef roos94 het volgende:
Gab en Luca is het eerst gesneuvelde koppelniet verwacht eigenlijk.
![]()
Zijn nooit samen te zien dus "zullen als vrienden verdergaan"quote:Op woensdag 27 november 2019 12:59 schreef -Straw- het volgende:
Alicia en Nick hebben binnenkort ook spannend nieuws... Ben benieuwd.![]()
Zeker! En maar tieren.. " maar wij zijn toch het ijzersterkste koppel, wij komen er wel samen, onze liefde is echter dan van andere mensen"quote:Op woensdag 27 november 2019 16:34 schreef -Straw- het volgende:
Hebben Daniel en Floor wel mooi gelijk gekregen met wie ze naar huis stuurden
1 maand later..![]()
![]()
Denk dat ik afhaak bij USA. Niet zo boeiend en wat is Caro godsgruwelijk nep, geacteerd en overly stereotype Amerikaan.![]()
Nog 3 koppels bij elkaar inderdaadquote:Op maandag 23 december 2019 07:58 schreef -Straw- het volgende:
Vorig seizoen was toch wat succesvoller.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vic&Zig ook!quote:Op maandag 23 december 2019 08:03 schreef -Straw- het volgende:
Alleen Mac en Cheyenne dus nog samen. Die had ik niet verwacht![]()
Eww.quote:Op maandag 23 december 2019 08:26 schreef roos94 het volgende:
Daniel pompt nu Danielle Koppers uit TI Vips vol( die met Thomas Cox ging) eng wijf is dat.
Al vind ik Daniel op insta ook vrij apart overkomen.![]()
Victoria heeft ook ruzie met hem. Had niet op m moeten stemmen.quote:Op maandag 23 december 2019 08:46 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Eww.
Al vind ik Daniel op insta ook vrij apart overkomen.![]()
Die reunie zou toch online komen eind December? Ik zie hem nog niet, of kijk ik verkeerd?
Aan de instagram en FB pagina's van de deelnemers vallen erg verrassende dingen af te leiden:
Luca en Gab uit elkaar
Nick en Alicia uit elkaar
Daniel en Floor uit elkaar
Mac en Cheyenne nog wel bij elkaar
Ziggy en Victoria nog wel bij elkaar
Ik had die onderste 2 nooit verwacht
[ Bericht 65% gewijzigd door Mister1984 op 01-01-2020 21:07:48 ]![]()
Er komt geen reunie meer. En Daniel schijnt een ongelooflijke kneus te zijn na love island waar bijna niemand van de groep nog contact mee wil hebben. Hij schijnt ook in love island over "belangrijke zaken" gelogen te hebben maar wat dat precies inhoudt weet ik niet. (Bron: youtube Victoria)![]()
Hij zal toch niet over z'n ziekte gelogen hebben? Dat ie dat helemaal niet heeft en zo sympathie stemmen heeft gekregen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:15 schreef roos94 het volgende:
Er komt geen reunie meer. En Daniel schijnt een ongelooflijke kneus te zijn na love island waar bijna niemand van de groep nog contact mee wil hebben. Hij schijnt ook in love island over "belangrijke zaken" gelogen te hebben maar wat dat precies inhoudt weet ik niet. (Bron: youtube Victoria)![]()
Lijkt me niet. Heeft net weer een post op insta over zijn ziekte geplaatst.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:42 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Hij zal toch niet over z'n ziekte gelogen hebben? Dat ie dat helemaal niet heeft en zo sympathie stemmen heeft gekregen?![]()
Nou dan vraag ik me toch af hoe hij het zo bont kan maken dat niemand hem meer wil zien en Fleur kennelijk ook niet. Hij kwam wel als een goede jongen over en die familie van hem zag er ook zeer net en onschuldig uit, dus vind het erg raar allemaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:59 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Heeft net weer een post op insta over zijn ziekte geplaatst.![]()
Ja vaag verhaal. Misschien stijgt de aandacht hem gewoon naar het hoofd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik me toch af hoe hij het zo bont kan maken dat niemand hem meer wil zien en Fleur kennelijk ook niet. Hij kwam wel als een goede jongen over en die familie van hem zag er ook zeer net en onschuldig uit, dus vind het erg raar allemaal.![]()
Zij wil baby, hij nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:48 schreef roos94 het volgende:
Mac en Chey zijn ook geklapt, te veel verschillende wensen over de toekomst (?)![]()
Matthy en Kelly van s01 geklapt.
Daniel en Danielle ook. Volgens haar heeft hij rare dingen uitgespookt.![]()
Serieus? Op zijn instagram is er niets van te merken in ieder gevalquote:
Edit: laat maar, al gevonden
Zonde, was een leuk stelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vond kelly altijd een rarequote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? Op zijn instagram is er niets van te merken in ieder geval
Edit: laat maar, al gevonden
Zonde, was een leuk stel![]()
Kelly en Matthy zijn nog samen. Heftig inderdaad van CarolineAnd I am a weapon of massive consumption
Snap niet dat Justin zo lonely is. Met kop en schouders is hij de knapste en leukste
Btw hoe zielig ben je als vrouw met enorme lelijk nepborsten gaat haten op een andere vrouw met natuurlijke kleine borsten. What the fuck![]()
![]()
30 afleveringen gekeken in krap 5 dagenwas wel vermakelijk. Nu lichtelijk hersendood. Maar dit seizoen is een aanrader als je van drama houdt
![]()
Inmiddels toch geklapt. Rowena en Stenn en Denzel en Aleksandra zijn nog steeds bij elkaarquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Niet verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inmiddels toch geklapt. Rowena en Stenn en Denzel en Aleksandra zijn nog steeds bij elkaar![]()
![]()
Ja, ik! Ben bij 7. Vind Justin ook wel een beetje hyper hoorquote:
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Oh nicequote:Op zondag 7 juni 2020 14:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ja, ik! Ben bij 7. Vind Justin ook wel een beetje hyper hoorHij heeft dit jaar een kind gekregen, zal niet verklappen met wie
![]()
![]()
Hmmm kandidaten komen iets te gelikt over. Benieuwd of ze redelijk vrij mogen bewegen en aanraken..quote:![]()
Wel weer zin in wat dagelijks simpel vermaak
Victor is er wel wat op achteruit gegaanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind hem wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel weer zin in wat dagelijks simpel vermaak
Victor is er wel wat op achteruit gegaan![]()
Succes Remco
Vierkant?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wtf is er met dat hoofd van Victor gebeurd
Ik vind alle dames niks..![]()
Haha dat ook, maar hij ziet er echt anders uit dan eerstquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vierkant?
Ik vind alle dames niks..![]()
Zijn haar is langer... en hij lijkt daardoor wat dikkerquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Haha dat ook, maar hij ziet er echt anders uit dan eerstOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mert trouwens
De dames zijn niet erg enthousiast over de mannen
Giuliano is ook wel een knapperd trouwens, al ben ik er nu niet uit of het een Belg of een Nederlander is
Die tattoo is echt heel lelijk
Ziet er wel beter uit dan de gemiddelde wiskundeleraarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit jaquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Here comes trouble
sexpupil
Fabienne heeft de Portugees nu al ingepaktOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het is een beetje de oudere zus van Sebastiana uit seizoen 1quote:
Giuliano is een beetje de dubbelganger van Donny/Dave RoelvinkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, erg leeg allemaal. Heb het idee dat dat bij de UK versie wel wat minder is. Of valt wellicht iets minder snel op doordat ze een andere taal spreken.quote:![]()
Net bij elkaar gezet, niet eens gekozen voor elkaar en dan een drama maken
Ze zaten al voor de opnames afgezonderd in een bubblequote:Op dinsdag 1 september 2020 21:55 schreef tompsv18 het volgende:
Dit programma is niet echt Corona-proof heOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En dan ook nog zeggen dat hij 25 is, alsof dat het enigszins normaal maaktquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:19 schreef roos94 het volgende:
Die Remco heel casual doen alsof 130+ bedpartners doodnormaal is
Sukkeltje![]()
![]()
Vind hem heel hooghartig overkomen alsof hij beter is dan de restquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat hij 25 is, alsof dat het enigszins normaal maakt![]()
"Viben" komt me nu al m'n neus uitOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Joeeee, het viben is weer begonnen
Yup, maar ze is ook wel degene die er drama ingooit, de rest wil na amper 24 uur al volledig klitten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef roos94 het volgende:
Het is wel een beetje de grote Fabienne showOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heeft in de playboy gestaan:quote:
https://www.hln.be/in-de-(...)uggewonnen~a0f7f208/
en op haar Insta staan ook wel mooie foto's:
https://www.instagram.com/lisa.moerman_![]()
Vind ik ook nondejuquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Giuliano is ook wel een knapperd trouwens, al ben ik er nu niet uit of het een Belg of een Nederlander is. Hij woont net over de grens dus denk dat het daarom komt dat hij zowel Vlaams als Brabants spreekt.
![]()
Ik lees net dat Stenn en Rowena uit seizoen 1 sinds vorige week uit elkaar zijn... dus uit seizoen 1 hebben we alleen nog Denzel en Aleks over als koppel
Verder heb ik het idee dat ik zowel Kai als Alexsandra 2020 al eens eerder op tv heb gezien
Oh Alexandra is ineens weg om persoonlijke redenenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Er gebeurt nu nog gewoon te weinig en krijg bij dit soort programma's steeds meer het idee dat iedereen maar meedoet om bekend te worden dus daardoor is het verhaal op zoek te zijn naar liefde sowieso al lastiger te geloven..quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:19 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dit niet echt een boeiende groep eigenlijk![]()
Joan zegt in vrijwel elke zin "schat" en zodra je dit opmerkt ga je je er echt kapot aan irriteren; ik in ieder geval
Waar blijven de BBC's![]()
![]()
Helemaal vergeten dat er blijkbaar zaterdag ook nog een aflevering was... ik zat vanavond klaar voor de recoupling en dat was al gebeurd
Die nieuwe gast is echt niet bijzonder sympathiek. De dames zijn nogal claimerig....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja echt een engerd..quote:Op dinsdag 8 september 2020 01:59 schreef Mister1984 het volgende:
Haha Filip valt niet echt in de smaak. Hij is verliefder op zichzelf dan de anderen op hem zijn.![]()
Die nieuwe meid is dus een influencer/beginnend vlogger met 300 abonnees die van haar diabetes een handelsmerk heeft gemaakt. Even aandacht genereren via love island![]()
![]()
Hoe toevallig!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:57 schreef roos94 het volgende:
Die nieuwe meid is dus een influencer/beginnend vlogger met 300 abonnees die van haar diabetes een handelsmerk heeft gemaakt. Even aandacht genereren via love island![]()
![]()
![]()
Mooie meid hoor... maar die kledingstijl van Filip, met die lelijke blousejes
Imen vind ik echt heel grappig en leuk
Ik bedacht me net dat ik dit concept nog leuker zou vinden als ze alleen maar biseksuele mensen in dat huis zouden mikken. Dan krijg je pas een pak drama en verwikkelingen
Wat is die Raphaella een irritant klein kind zeg.And I am a weapon of massive consumption
Ik denk dat de voice-over hier meeleest, want hij zei net dat Filip eindelijk verliefder is op iemand anders dan zichzelfquote:Op dinsdag 8 september 2020 01:59 schreef Mister1984 het volgende:
Haha Filip valt niet echt in de smaak. Hij is verliefder op zichzelf dan de anderen op hem zijn.
Dat is echt een verongelijkt prinsesje ja... wordt op dag 1 verplicht gekoppeld aan een gozer en claimt die alsof ze getrouwd is....quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:28 schreef Revanches het volgende:
Wat is die Raphaella een irritant klein kind zeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jaaaa, dat lijkt me fantastisch!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat ik dit concept nog leuker zou vinden als ze alleen maar biseksuele mensen in dat huis zouden mikken. Dan krijg je pas een pak drama en verwikkelingenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Benieuwd wie van de dames gaat sneuvelen, ik gok dat Mattheus de keus krijgt tussen Fabienne en Raphaelle
Filip shopt bij de C&Aquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Mooie meid hoor... maar die kledingstijl van Filip, met die lelijke blousejes
Z'n zusje Jovana is trouwens wel een lekkertje
https://www.instagram.com/jk_balkan/![]()
Ik zal t maar zeggen, ik ben Sander Lantingaquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik denk dat de voice-over hier meeleest, want hij zei net dat Filip eindelijk verliefder is op iemand anders dan zichzelf![]()
Die Josephine is ook nauwelijks in beeld gekomen. Komt redelijk saai over.And I am a weapon of massive consumption
Beetje een kattige roddeltantequote:Op woensdag 9 september 2020 20:49 schreef Revanches het volgende:
Die Josephine is ook nauwelijks in beeld gekomen. Komt redelijk saai over.![]()
Ik heb hem hem op school gezetenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind hem heel hooghartig overkomen alsof hij beter is dan de rest![]()
![]()
Fab is madThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Mijn hemel, hoe vaak kan je "snap je" zeggen? Feline zegt het zo ongeveer na iedereen zin
Ik vind die Eilish wel een hele leuke meid....prachtig haar en gezichtje en toch volgens mij heel down to earth.![]()
Zoals in Are You The One (MVT, geloof ik)? Ja, dat levert wel redelijke chaos op, ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat ik dit concept nog leuker zou vinden als ze alleen maar biseksuele mensen in dat huis zouden mikken. Dan krijg je pas een pak drama en verwikkelingen
Zie seizoen 8.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Are_You_the_One
Maar alleen omdat je op 'iedereen' kan vallen, betekent dat nog steeds niet dat zo'n huis een grote orgie is. Je bent nog steeds afhankelijk van aantrekkingskracht.
[ Bericht 23% gewijzigd door bloempjuh op 13-09-2020 10:07:28 ]Mon 'en!![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:28 schreef wodca het volgende:
Het finalenummer tijdens de nominaties. Prachtig... Iemand een idee?
Weet niet welk nummer je bedoelde. Deze 2 nummers waren te horen.![]()
Denk ik ookquote:Op zondag 13 september 2020 16:36 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik denk dat ze Kai en JC naar huis sturen omdat ze daar te weinig toekomst in zien.![]()
Prachtig hoe dramatisch die wegstuur momenten zijn. Ze staan daar met zn alle te janken alsof het om leven/dood gaat en dat degene die ze wegsturen rechtstreeks naar Auschwitz wordt gedeporteerd.![]()
Haha ja, ik snap niet wat die meiden in hem zienquote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Die nieuwe kerel. Wat een eng vaag figuur is datmet zn 90s kapsel en porseleinen tandjes.
![]()
![]()
Echt hoor. En vergeet vooral niet dat hij op meisjes met een bruin kleurtje valtquote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef roos94 het volgende:
Die nieuwe kerel. Wat een eng vaag figuur is datmet zn 90s kapsel en porseleinen tandjes.
Zoals Raffie met haar ongezond gebruinde huid.. Viel me op dat haar decolleté nu al uit elkaar valt van het vele zonnenquote:Op maandag 14 september 2020 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt hoor. En vergeet vooral niet dat hij op meisjes met een bruin kleurtje valt![]()
![]()
Dat ja. Ik vind haar echt viezig bruin. Ben benieuwd hoe haar huid eruit ziet als ze 40+ is.quote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zoals Raffie met haar ongezond gebruinde huid.. Viel me op dat haar decolleté nu al uit elkaar valt van het vele zonnenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Zal niet al te best zijn als ze zo doorgaatquote:Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja. Ik vind haar echt viezig bruin. Ben benieuwd hoe haar huid eruit ziet als ze 40+ is.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja. Ik vind haar echt viezig bruin. Ben benieuwd hoe haar huid eruit ziet als ze 40+ is.![]()
![]()
Mert is nog zo'n schattig kuiken
Zoiets inderdaad. Wow, haar huid is echt als die van iemand van 60+ of misschien wel 70+ zelfs.quote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Vooral heel naïefquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij is ook nog jong he, nog maar 20 jaar en nog nooit een relatie gehad. Niet gek dat hij zo overkomt, hij mist gewoon nog bepaalde levenservaring.quote:![]()
Ik vind het ook niet iets negatiefs, eerder mooi dat nog niet elke jongere op 20jarige leeftijd al denkt te weten hoe alles werktquote:Op dinsdag 15 september 2020 08:39 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Hij is ook nog jong he, nog maar 20 jaar en nog nooit een relatie gehad. Niet gek dat hij zo overkomt, hij mist gewoon nog bepaalde levenservaring.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eilish vind ik een leuke meid
Die Yoram vind ik 10 keer niks.
Feline vertrouw ik voor geen meter. Volgens mij aast ze nu op Giulano voor de winst en ¤¤¤![]()
Feline en Giuilano en Eilish en Gianni zijn beide wel goede koppels denk ik met potentie... Mert en Joan voelt nog steeds wat gekunsteld en ik denk dat dat uiteindelijk nog klapt... van Raf en Mattheus idem.
Ik vind Imen met afstand de leukste deelneemster maar ik denk dat Remco uiteindelijk niet voor haar zal gaan, het gezoen en geknuffel van zijn kant voelt een beetje gespeeld en geforceerd aan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee Remco ziet Imen gewoon als een makkelijke ticket om erin te blijvenquote:Op woensdag 16 september 2020 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Feline en Giuilano en Eilish en Gianni zijn beide wel goede koppels denk ik met potentie... Mert en Joan voelt nog steeds wat gekunsteld en ik denk dat dat uiteindelijk nog klapt... van Raf en Mattheus idem.
Ik vind Imen met afstand de leukste deelneemster maar ik denk dat Remco uiteindelijk niet voor haar zal gaan, het gezoen en geknuffel van zijn kant voelt een beetje gespeeld en geforceerd aan.![]()
Precies dit ja... en dat gun ik haar nietquote:Op woensdag 16 september 2020 03:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee Remco ziet Imen gewoon als een makkelijke ticket om erin te blijvenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die Raphaelle is echt zo'n verschrikkelijk claimerig jaloers type... alles wat ook maar ademhaalt en naar Mattheus kijkt krijgt meteen een bak venijn en gezeik over zich heen
Hoe ze daar ook onopvallend opvallend langs paradeerde toen hij daar met Charlotte zat te eten
En dan wint ie ook nog die hideaway met Merel![]()
![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door TheVulture op 16-09-2020 23:38:19 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als dat neuken wordtquote:Op woensdag 16 september 2020 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Raphaelle is echt zo'n verschrikkelijk claimerig jaloers type... alles wat ook maar ademhaalt en naar Mattheus kijkt krijgt meteen een bak venijn en gezeik over zich heen
Hoe ze daar ook onopvallend opvallend langs paradeerde toen hij daar met Charlotte zat te eten
En dan wint ie ook nog die hideaway met Merel![]()
![]()
mag je de zelfmoordhulplijn bellen voor Raffie
![]()
![]()
Oeh, dat wordt dramaaaquote:Op donderdag 17 september 2020 13:24 schreef roos94 het volgende:
Er komt een casa amor
Drama!!!!!
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op donderdag 17 september 2020 13:24 schreef roos94 het volgende:
Er komt een casa amor
Drama!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is dit in andere landen ook al eens gedaan?
Ja o.a. engeland en australiequote:Op donderdag 17 september 2020 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dit in andere landen ook al eens gedaan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: