abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2019 @ 12:23:45 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_187792751
Normaal moest ik mijn voordeur al vrij stevig dichtslaan voordat hij ook echt dicht zat, maar nu mijn voordeur opnieuw is geverfd is het al helemaal een ramp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat uitsteeksel (hoe noem je dat?) moet dus in het gat van mijn deurpost vallen (en hoe noem je dat?). Ik heb geprobeerd de schroefje van die plaat los te maken en zo de plaat iets naar binnen te trekken, maar het zit muurvast.

Ik merk dat er wel bewegingsruimte in dat uitsteeksel zit. Is het mogelijk dat ding te verstellen zodat hij meer naar buiten beweegt?

Heeft iemand een idee wat ik eraan kan doen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 07-07-2019 12:29:00 ]
  zondag 7 juli 2019 @ 12:49:42 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187793001
Volgens mij is het meer die rechter rand die aanloopt.. Als je goed kijkt en voel terwijl ie sluit dan vind je meestal de juiste plek wel.. even met een schuurpapiertje erover doet vaak al wonderen..

Als de vanger niet goed in het gat haakt dan moet daar even wat aan gesteld worden.. meestal is het gat in het kozijn de boosdoener..

Maar er zit waarschijnlijk ergens net te veel verf
pi_187793678
als je niet weet wat je bedoelt weet ik ook niet wat je wilt
  PR/Manusje van alles zondag 7 juli 2019 @ 14:01:30 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_187793802
Je omtrekspeling is bagger
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 7 juli 2019 @ 14:02:19 #5
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_187793810
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 13:51 schreef -Chakotay- het volgende:
als je niet weet wat je bedoelt weet ik ook niet wat je wilt
Zo onduidelijk is het toch ook weer niet? Dat metalen ding wat uit de deur steekt gaat niet meer in het gat van de deurpost, waardoor de deur niet meer sluit.
pi_187793834
Dat beweegbare grendel dingetje in de deur is de schoot. In je kozijn zit de slotplaat. Aan je schoot kan je niets verstellen. Als je de slotplaat niet kunt verschuiven dan zit er niets anders op dan het gat wat breder te vijlen. Zo te zien is daar in het verleden al flink aan gevijld. Haal ook weer niet teveel weg want dan gaat je deur rammelen.
pi_187793894
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 14:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Zo onduidelijk is het toch ook weer niet? Dat metalen ding wat uit de deur steekt gaat niet meer in het gat van de deurpost, waardoor de deur niet meer sluit.
als de dagschoot niet in de sluitplaat valt, kan het handig zijn om de sluitplaat los te maken en het een paar mm te verplaatsen. Of iets schuiner te plaatsen zodat de sluitplaat ook iets naar voren komt.
  zondag 7 juli 2019 @ 14:50:05 #8
64781 bonke
pipo koeie
pi_187794500
meestal wel lastig om de sluitplaat te verplaatsen je kan beter ff en vijltje pakken en de boel wat groter vijlen
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')