SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat uitsteeksel (hoe noem je dat?) moet dus in het gat van mijn deurpost vallen (en hoe noem je dat?). Ik heb geprobeerd de schroefje van die plaat los te maken en zo de plaat iets naar binnen te trekken, maar het zit muurvast.
Ik merk dat er wel bewegingsruimte in dat uitsteeksel zit. Is het mogelijk dat ding te verstellen zodat hij meer naar buiten beweegt?
Heeft iemand een idee wat ik eraan kan doen?
[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 07-07-2019 12:29:00 ]
Zo onduidelijk is het toch ook weer niet? Dat metalen ding wat uit de deur steekt gaat niet meer in het gat van de deurpost, waardoor de deur niet meer sluit.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:51 schreef -Chakotay- het volgende:
als je niet weet wat je bedoelt weet ik ook niet wat je wilt
als de dagschoot niet in de sluitplaat valt, kan het handig zijn om de sluitplaat los te maken en het een paar mm te verplaatsen. Of iets schuiner te plaatsen zodat de sluitplaat ook iets naar voren komt.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:02 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Zo onduidelijk is het toch ook weer niet? Dat metalen ding wat uit de deur steekt gaat niet meer in het gat van de deurpost, waardoor de deur niet meer sluit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |