abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188235620
Voor maandag:
- Alle tafelgasten in boerka
- Arabische ondertiteling
- Heb je me gemist?
- Kruijswijk, wat een talent
- Maxie was weer lekker bezig in z'n autotje, lekker man
- Ajax kampioen, seizoen is bij deze afgelopen
- Wie volgt Van Bommel op?
- FC Den Bosch vs Jordania
- Vrouwen WK naar 32 landen
- Niet meer roken op perrons
- Ellie Lust en die politiek correcte advocaat
- Genoten van Annemarie van Gaal bij Jinek echt top
- Partij v/d Dieren is een gevaarlijk clubje
- Merel naar Net5, daar kijken ze toch alleen naar op het darkweb?
pi_188235637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:39 schreef Nober het volgende:
Voor maandag:
- Heb je me gemist?
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken! :)
pi_188236330

VBL ON TOUR.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:51:25 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_188236765
Aan de vooravond van de Eredivisie: Hans Kraay jr. over zijn band met de spelers
Morgen begint de Nederlandse voetbalcompetitie weer en dus moet Hans Kraay Jr weer aan de bak. De analist van Fox Sports heeft een bijzondere band met veel spelers en dat levert vaak bijzondere interviews op. Vanavond schuift Hans aan bij Jinek en bespreken we de meest flamboyante spelers uit de Eredivisie.
pi_188238716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

VBL ON TOUR.
Hansie in boerka mag ik hopen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188239682
quote:
Jan Dijkgraaf: 'We klagen Ellie Lust aan bij de Raad voor de Journalistiek'

'Naar aanleiding van het programma 'Ellie Aan De Verkeerde Kant', waar Jan Dijkgraaf, Jan Roos en Johan Derksen homofoob en transfoob werden genoemd, klagen Dijkgraaf en Roos Ellie Lust aan bij de raad voor de Journalistiek.

In het programma wordt een statement gemaakt door advocaat Sidney Smeets dat de mannen aanzetten tot geweld tegen homo's. Dijkgraaf legt uit: 'Wij hebben geen weerwoord mogen bieden, dit is een journalistieke doodzonde.'

Jan Roos gaat daarnaast aangifte doen van laster en smaad bij de politie. Aan de Raad van Discipline van de Orde van Advocaten leggen ze de uitspraken van Smeets voor.
https://www.radioveronica(...)term=veronica+inside

ON TOUR.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:09:56 #158
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_188239888
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aan de vooravond van de Eredivisie: Hans Kraay jr. over zijn band met de spelers
Morgen begint de Nederlandse voetbalcompetitie weer en dus moet Hans Kraay Jr weer aan de bak. De analist van Fox Sports heeft een bijzondere band met veel spelers en dat levert vaak bijzondere interviews op. Vanavond schuift Hans aan bij Jinek en bespreken we de meest flamboyante spelers uit de Eredivisie.
Hans zoekt altijd uit naar welke wedstrijd hij komende week moet en over die spelers zegt hij dan niks.
Rini dankjewel.
pi_188241343
Ik lees net dat Fresia een eigen programma krijgt op de zondagmorgen. Dat wordt fijn wakker worden met de odol.
pi_188241505
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:26 schreef Gehrman het volgende:
Ik lees net dat Fresia een eigen programma krijgt op de zondagmorgen. Dat wordt fijn wakker worden met de odol.
@Slobeend
@JR-Style-93
pi_188241515
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]

@:slobeend
@:jr-style-93
Haren uit het doucheputje likken.
Oh.
pi_188247734
Hans was in topvorm gisteren.

En ik vind het een behoorlijk triest gegeven dat Jan Dijkgraaf en Jan Roos een platform hebben / krijgen van Veronica. Eikels.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:40:11 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_188248367
Vrouw Hans Kraay jr. schreef John de Mol over ‘dolle duikavond’ :|W

De vrouw van Hans Kraay jr., Sophie Nuijten, heeft John de Mol een briefje geschreven in de hoop haar befaamde dolle duikavondjes met haar echtgenoot te kunnen redden. De spannende nachten, waar ‘Hansie Hansie’ het in Veronica Inside geregeld over heeft, komen door de verhuizing van het voetbalpraatprogramma van RTL naar Veronica namelijk in het nauw.

De vrouw van Hans Kraay jr., Sophie Nuijten, heeft John de Mol een briefje geschreven in de hoop haar befaamde dolle duikavondjes met haar echtgenoot te kunnen redden. De spannende nachten, waar ‘Hansie Hansie’ het in Veronica Inside geregeld over heeft, komen door de verhuizing van het voetbalpraatprogramma van RTL naar Veronica namelijk in het nauw.

,,John de Mol is onze dolle duikavond aan het verzieken”, doet Hans uit de doeken in een interview met de Volkskrant. ,,Bij RTL duurde Veronica Inside tot 22.00 uur, nu is het 22.30 uur. En als ik later dan 00.00 uur thuis ben, gaat er een grote streep doorheen, want dan slaapt Sophie.” :D

Ook Sophie mist de ‘ speciale avonden’ met ‘jarretels, kaarslicht en champagne’. ,,Onlangs heeft ze een klein briefje naar John de Mol geschreven: Beste John, zou Veronica Inside, in het kader van het voortbestaan van de dolle duikavond, weer tot 22.00 uur kunnen duren? Vriendelijke groet en een klein kusje, Sophie.”

Ondanks dat Veronica Inside roet in het eten van zijn dolle duikavond gooit, vindt Hans het ‘heerlijk’ om aan te schuiven bij Johan Derksen en René van der Gijp. Ook tussen hem en presentator Wilfred Genee gaat het ‘steeds beter’. ,,Tijdens Veronica Inside laat hij me steeds meer uitpraten. Omdat hij me zo veel onderbreekt, vragen mensen waarom ik er nog aanschuif. Maar die onderbrekingen interesseren me niets, ik vind het heerlijk om daar te zitten. En ik denk niet dat ze mij een lul vinden.”

https://www.ad.nl/show/vr(...)-duikavond~a15d9db9/
pi_188249959
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 08:27 schreef Stofje het volgende:
Hans was in topvorm gisteren.

En ik vind het een behoorlijk triest gegeven dat Jan Dijkgraaf en Jan Roos een platform hebben / krijgen van Veronica. Eikels.
Waarom zijn het eikels? Gewoon mannen met een mening- net als Johan. En goed verwoord en vaak slaan ze de spijker op zn kop. Net als angelagodin.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:03:58 #165
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_188250084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:39 schreef Nober het volgende:
Voor maandag:
- Heb je me gemist?
Even aanvullen:

Vakantieman Humberto Tan zakt door stoel

Humberto Tan geniet met volle teugen van zijn vakantie in Italië. De presentator geniet misschien iets té veel van de Italiaanse keuken, getuige zijn Instagram Stories.

Daarin is te zien dat Humberto door een strandstoel is gezakt. „Oeps...”, staat bij de beelden van de lachende presentator. Niet veel later legt Humberto uit hoe het komt dat hij door een stoel zakte. „Die dikke buik komt toch ergens vandaan”, schrijft hij bij een kiekje van zijn dessert.

Humberto, naast presentator fervent fotograaf, deelt geregeld foto’s van zijn maaltijden. Hij is momenteel met zijn gezin :? op vakantie in Lecce, in de hak van de Italiaanse laars.

https://www.telegraaf.nl/(...)-tan-zakt-door-stoel

Met zijn gezin op vakantie :|W Had Dionne geen tijd :?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:06:41 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_188250119
Ook voor maandag:

Humberto’s VTBL stopt na één seizoen

Genee: grijns
Gijp: _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Johan: wat raar :7 :+
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:14:56 #167
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_188250236
Ik ben weer helemaal op de hoogte ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_188253928
Jammer dat ze niet eens een seizoenspreview doen. Voorbeschouwing op alle teams etc. Normaliter doen ze alleen de top3 dus zou eens leuk zijn mening te horen over alle teams in 1 uitzending.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:41:34 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188253998
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat ze niet eens een seizoenspreview doen. Voorbeschouwing op alle teams etc. Normaliter doen ze alleen de top3 dus zou eens leuk zijn mening te horen over alle teams in 1 uitzending.
Hier op jouw verzoek Gijps analyse van de nrs 3 t/m 18 van de eredivisie:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_188261610
Jan Roos is een mongool.

Vrienden, even een vraag: weet iemand waar ze het hier over hebben?

Hoezo matroos, wat voor mutsje?
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 10:14:34 #172
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_188263010
Sweet jesus :') :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_188264028
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef RipCity het volgende:
Koop de VI seizoensgids die is al uit.
pi_188264278
Teams zijn toch niet compleet nog.

Kijk naar AZ dat Til kwijt raakt opeens.
pi_188264614
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:34 schreef macca728 het volgende:
Teams zijn toch niet compleet nog.

Kijk naar AZ dat Til kwijt raakt opeens.
Dit is al jaren het geval die Derksen doet ook weleens wat fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')