Het was ook wel schunnig lang geleden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi dat Breukink eindelijk niet meer de laatste Nederlandse gele trui drager is, Hoeven we ook dat nooit meer te horen
Wout is better.quote:
Ineos is sterk, ik verwacht veel van Mitchelton en Quick Step, maar er zit geen ploeg als BMC tussen dit keer waarvan je de winst al op kon schrijven..quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Aert, Tony Martin, Kruiswijk (mits in vorm), Theunissen kan ook wel wat in de tijdrit volgens mij maar favoriet wil ik ze niet noemen.
Bij Eurosport zagen ze wel dat hij mee ging sprinten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Zelfs Dijkstra ziet het heel laat... net als Wuyts.
twitter:merijnzeeman twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:29:10Just incredible Proud of this entire team! Mike just did it. Unbelievable. We all hope Dylan is ok.🙏 reageer retweet
Ik had Van Aert gezien en dacht eerlijk gezegd ook: who the fuck is die andere Jumbo?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij Eurosport zagen ze wel dat hij mee ging sprinten.
Dit is niet eens satire.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Corendon had hier het geel kunnen halen met MvdP of Merlier.
Ja, maar enkel wat knechten die dat verder niet boeit, die renners uit de 1e valpartij kwamen allemaal terug en laatste valpartij was in laatste 3 kmquote:
Gaat 'm zeggen dat het d'n dag van Eddy was?quote:
Dankquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar enkel wat knechten die dat verder niet boeit, die renners uit de 1e valpartij kwamen allemaal terug en laatste valpartij was in laatste 3 km
twitter:Copedaleando twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:45:23💥🚨 Última hora | El @AstanaTeam informa que Jakob Fuglsang no sufre ninguna fractura. Le han aplicado puntos de sutura para cerrar las heridas#TdF2019 #TourEnCOPE https://t.co/1mx60InQWR reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |