Hij lijkt wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dré staat ook al langs het parcours.
[ afbeelding ]
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Axel Merckx werd ooit olympisch kampioen volgens het olijke duo.
isquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:12 schreef xzaz het volgende:
Ik vraag me af he, wat weerhoudt je ervan om gewoon is mee te fietsen?
Waarom zou ik een Coronel willen volgen op Twitter?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mad, je bent zeker op social media door beide afgewezen?
Op dagen dat de koers saai is zorgt het olijke duo altijd voor topvermaak. Bij de Planche ga ik pas genieten van Joségod en de altijd irritante Wuyts.quote:
Volgend jaar 21 bergetappes gewoon toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:15 schreef xzaz het volgende:
Waarom zijn er nog steeds dit soort etappes.
Nog 16km tot het leuk wordtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:15 schreef Zorro het volgende:
Nou, laten we eens gaan kijken, het moet nu toch wel een beetje leuk worden. Een beetje.
3,4km voor de meet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:16 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt de onvermijdelijke sjuut en welke verrassing die je in alle tourpouletjes opgesteld hebt gaat erbij liggen?
Vivianiquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:16 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt de onvermijdelijke sjuut en welke verrassing die je in alle tourpouletjes opgesteld hebt gaat erbij liggen?
Ik sprak mezelf net moed inquote:
Wie mag dat dan wel weze?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:16 schreef wimderon het volgende:
Isquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:12 schreef xzaz het volgende:
Ik vraag me af he, wat weerhoudt je ervan om gewoon is mee te fietsen?
Op 3,2 km, Bernal erbijquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:16 schreef wimderon het volgende:
Omdat dit het toonbeeld van de vlaggetjesgeneratie is, maar dat wist je zelf ook welquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit een leuk gifje?
Waarom gaan ze weg?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:20 schreef Max23 het volgende:
NOS vergeet de stream te schakelen naar NPO 2
Losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |