Dit soort heerlijke weekendkabbeldagen niet waarderenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Sprintetappes moeten ze afschaffen.
Oneensquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende week +200 km genotquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben het zelf oneens met mijn eigen stelling hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:56 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dit soort heerlijke weekendkabbeldagen niet waarderenDan ben je behoorlijk af hoor.
Meh, ik zou wel de sprintetappes zo organiseren dat ze niet de eerste etappe zijn en niet in het weekend liggenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook mee oneens ik zeg afwisselen tussen sprint, punch, kasseien, proloog en ploegenproloog als eerste rit. Het is leuk om elk jaar andere mensen kansen te geven op het geel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, ik zou wel de sprintetappes zo organiseren dat ze niet de eerste etappe zijn en niet in het weekend liggen
Hier kan ik me wel in vinden, beginnen met een bergetappe geen optie though?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook mee oneens ik zeg afwisselen tussen sprint, punch, kasseien, proloog en ploegenproloog als eerste rit. Het is leuk om elk jaar andere mensen kansen te geven op het geel.
Klimmers hebben sowieso wel kans op de gele trui.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, beginnen met een bergetappe geen optie though?
Dan heb je vanaf dag 1 al Jody in het geel, da's ook niet leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, beginnen met een bergetappe geen optie though?
Probeer het dan maar vast te houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je vanaf dag 1 al Jody in het geel, da's ook niet leuk.
De SkyINEOStrein kun je wel om een boodschap sturen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Probeer het dan maar vast te houden.
Dylan in het geel is toch ook leukquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n etappe voor de aanvallers met geen aankomst bergop en op het einde 40 km vallei-aids zou wel leuk zijn als eerste rit. Iedereen die dan gaat knallen voor het geel waarop ze anders nauwelijks kans maken.
Klep gaat het geel pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dylan in het geel is toch ook leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |