quote:'In april vorig jaar woog ik 80 op de dag van de Ronde van Vlaanderen, nu weeg ik rond de 72,5. Dat scheelt dus 7,5 kilo.'
Eurosport zendt eerst het mensonterende motortje rijden uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:16 schreef Bugno2 het volgende:
Ik hoop ook nog op een strijd hier tussen Kiki-tussenstand-posters enerzijds en tennis-is-geen-sport-schreeuwers anderzijds.
Eurosportquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eurosport zendt eerst het mensonterende motortje rijden uit.
Motorrijden staat net boven paardensport in een lijst van mensonterende bezigheden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar staat tennis?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Motorrijden staat net boven paardensport in een lijst van mensonterende bezigheden.
Weet ik veel.quote:
Wat vind je van BMX-en?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Motorrijden staat net boven paardensport in een lijst van mensonterende bezigheden.
Snelwandelen is echt voor gehandicapten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Snelwandelen, Paardensport & Motorsport doen er niet toe.
Ik kijk zelfs liever naar Jeroen Dubbeldam op Zenith dan naar motortje rijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Acceptabele bezigheid. Veel meer entertainment en een boeiender parcours dan een geasfalteerd weggetje 76 rondes lang.quote:
Ik vind het geen gezicht op van die kinderfietsjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Acceptabele bezigheid. Veel meer entertainment en een boeiender parcours dan een geasfalteerd weggetje 76 rondes lang.
"Tiens", zegt José (ik heb er minstens al 2 dozijn geturfd.)quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:24 schreef Bugno2 het volgende:
"Moet Monfort nog aan een klassement denken?"
Paardensport is gaaf.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Snelwandelen, Paardensport & Motorsport doen er niet toe.
Zin in Kiki-maniaquote:
Mag dit, @Koffieplanter ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |