abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:16:41 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_187763633
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Alleen zijn is natuurlijk wel wat anders dan eenzaam. Ik heb een gezin, maar eet zeker wel vijftig keer per jaar buiten de deur in m’n eentje, en ik vind een hoofdgerecht in een restaurant dan beter dan een wokkie op een barkruk. En met mij nog eens duizenden anderen op dezelfde manier lijkt mij, ik vind je visie op dit onderwerp een beetje wereldvreemd :P
Iemand met een pak aan en laptop is wel wat anders dan een dikzak met kleding uit 2004 die awkward voor zich uit staart tijdens kauwen.
Ik vind je visie op dit onderwerp wat star alsof iedereen die alleen uiteten gaat een zakenmannetje is.

Wat ga jij doen als jij uitgaat in je eentje dan? om even in te gaan op TS zijn vraag :) gezien je dat normaal vind heb je vast genoeg ideeën?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_187763656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik eet ook wel eens in mijn eentje, dus nee niks mis mee...
Dit gaat echter over uitgaan. Dus ik trek dit door naar in je eentje dineren in een restaurant.
Dat is echt extreem sneu. Maar leuke dooddoener op het einde :) helemaal mooi.

Zoek gewoon vrienden, is ook gezond om eens met mensen wat te doen :)
Alleen eten of dineren in een restaurant is voor mij hetzelfde, beide geen moeite mee. Vroeger veel gedaan als ik weg was voor werk. Alleen uitgaan doe ik trouwens ook niet ;) sowieso hier in GB minder “normaal” dan in NL naar mijn idee (voor vrouwen dan)
pi_187763661
Ik kende vroeger wel een paar mensen die alleen uitgingen. Waren zeer open sociale mensen die ook echt onwijs veel mensen zo leerde kennen dus uiteindelijk waren ze tijdens het uitgaan nooit alleen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:21:22 #29
64831 2NutZ
pi_187763687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kende vroeger wel een paar mensen die alleen uitgingen. Waren zeer open sociale mensen die ook echt onwijs veel mensen zo leerde kennen dus uiteindelijk waren ze tijdens het uitgaan nooit alleen.
Dat is wellicht niet dezelfde categorie als TS. Ik deed dat ook wel eens, alleen naar de stad gaan.... alleen omdat ik wist dat ik altijd wel bekenden tegenkwam in een aantal kroegen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_187763700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Iemand met een pak aan en laptop is wel wat anders dan een dikzak met kleding uit 2004 die awkward voor zich uit staart tijdens kauwen.
Ik vind je visie op dit onderwerp wat star alsof iedereen die alleen uiteten gaat een zakenmannetje is.

Wat ga jij doen als jij uitgaat in je eentje dan? om even in te gaan op TS zijn vraag :) gezien je dat normaal vind heb je vast genoeg ideeën?
Ik vind uitgaan in je eentje niet raar ofzo maar zou het zelf nooit doen dus heb er geen ideeën over. Als iemand de sociale inborst heeft om het te doen, lekker doen. Maar ik vind uitgaan an sich over het algemeen wel iets waar ik alleen maar zin in heb als ik met vrienden ben.

Overigens eet ik ook buiten de deur zonder pak of laptop, en of je nou een dikke nerd bent of niet, ik begrijp gewoon niet wat er vreemd aan is.
-nee-
pi_187763714
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is wellicht niet dezelfde categorie als TS. Ik deed dat ook wel eens, alleen naar de stad gaan.... alleen omdat ik wist dat ik altijd wel bekenden tegenkwam in een aantal kroegen.
Nee maar als je er mee begint leer je misschien zo wel mensen kennen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:23:26 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187763717
Lijkt me wel gaaf om het te kunnen.
Ik leg alleen moeilijk contact, dus zal moeizaam gaan.

Als ik naar een feestje ga waar ik maar 3 mensen ken bijvoorbeeld, ben ik al zenuwachtig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:24:32 #33
64831 2NutZ
pi_187763741
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik vind uitgaan in je eentje niet raar ofzo maar zou het zelf nooit doen dus heb er geen ideeën over. Als iemand de sociale inborst heeft om het te doen, lekker doen. Maar ik vind uitgaan an sich over het algemeen wel iets waar ik alleen maar zin in heb als ik met vrienden ben.

Overigens eet ik ook buiten de deur zonder pak of laptop, en of je nou een dikke nerd bent of niet, ik begrijp gewoon niet wat er vreemd aan is.
Als het zo normaal is waarom doe je het dan niet? ik zeg ook lekker doen als je dat graag wil maar zie vaker dit soort topics... en logisch ook want alleen uitgaan is heel anders dan met vrienden.
Prima toch? jij vind het normaal al doe je het blijkbaar niet (vaak) en ik vind het sneu.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:26:12 #34
64831 2NutZ
pi_187763763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar als je er mee begint leer je misschien zo wel mensen kennen.
Daarom word er denk ik ook in alle topics over vrienden maken als advies gegeven om mensen aan te spreken. Echter in de praktijk zijn er maar weinig mensen die zitten te wachten op random mensen die hen aanspreken. In het algemeen.

Bij sportclubjes of hobbyclubjes is dat al anders.
Daarbij is dat echt alleen weggelegd voor vlotte mensen met een goeie babbel die zich goed redden met random onbekenden aanspreken. Niet iedereen kan dat zomaar, zeker de gemiddelde fokker niet.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 12:26:41 #35
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187763766
Nooit alleen uit gegaan, ja naar een concertbezoekje misschien zo nu en dan. Dan kom ik echter voor het concertje en niet om contacten te leggen ofzo. Je komt dan wel eens gewoon in gesprek, als je lang staat te wachten voor de deur of zo, alles wat je dan zegt is gewoon een opener en komt wel aan. "Nou het zal mij benieuwen straks..." :') Maar als je daarmee even de stilte doorbreekt en wat small talk hebt voelen mensen zich gewoon al snel op hun gemak.

Als ik alleen naar kroegen zou gaan, hmm. Ga je gewoon een kroeg in om even een biertje te pakken, en op naar de volgende kroeg? Volgens mij kom ik dan binnen 2 of 3 kroegen wel een bekend gezicht tegen. Misschien iemand van vroeger, of een bekend gezicht van bv de sportschool. Heb je die persoon misschien nooit gesproken, spreek je die nu wel aan in de kroeg "He leuk even wat anders naar binnen werken dan eiwit shakies!" of zo.

Ja alleen kan, maar zoals een andere user zei dat moet wel een beetje in je zitten. Maar je kan het gewoon een paar keer proberen kijken wat er van komt. Zijn toch mensen uit de buurt allemaal, dus gespreksstof zal wel los lopen toch?

Maar idd, een wildvreemde in een kroeg of tijdens uitgaan proberen aan te spreken zou erg awkward zijn denk ik, er moet wel iets spontaans een beetje een aanleiding geven voor contact. Zo niet, move along!

[ Bericht 7% gewijzigd door TomStall op 05-07-2019 12:39:48 ]
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:04:40 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187764219
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jup en dan ga je lekker uitgebreid in je eentje in een restaurant zitten.
Daarom zie je dat ook overal.. mensen alleen in een restaurant en niet met vrienden of familie ;)
Zie ik regelmatig wel eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:40:42 #37
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187764697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Met wat drugs op tijdens het uitgaan ben je ook niet alleen.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_187764780
Zou niet alleen uitgaan daar heb ik weinig behoefte aan, maar als er nu een band ergens zou optreden en echt niemand wilt mee dan zou ik best alleen naar dat concert gaan.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:48:30 #39
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187767911
Ik zie eigenlijk niet in waarom het sneu zou zijn alleen op stap te gaan. Wat als je vrienden niet kunnen, moet jij dan maar zielig thuis op je bank gaan hangen als je je gewoon onder de mensen kunt begeven?

Daarnaast heeft het ook weldegelijk voordelen, zoals het feit dat je lekker je eigen plan kunt trekken.

Ik denk vooral dat 2Nutz doelt op de personen die echt het gevoel uit stralen ergens niet thuis horen of te willen zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187772269
Vroeger best regelmatig als niemand anders tijd of zin had om af te spreken alleen naar de stad gegaan. Sowieso kwam ik vaak wel bekenden tegen, maar vaak genoeg ook niet. Didn't care. Uiteindelijk ouwehoerde ik met random mensen. En nee, dat worden geen vrienden voor het leven, maar sneu zou ik het niet willen noemen.

Zoals eerder gezegd vind ik het eerder sneu dat als je zin hebt om eruit te gaan en iedereen heeft verder al plannen, om dan maar thuis te blijven hangen en je te vervelen. Dan liever mijn eigen plan trekken en de stad in.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_187772928
Alleen uitgaan doe ik alleen als ik graag naar een optreden van een specifieke producer/muzikant wil, en vrienden willen of kunnen niet mee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_187773312
Ik merk zelf eigenlijk altijd als je met een groep gaat, dat zodra je een club binnen bent, het ieder voor zich is.

Dus in die zin is het niet heel veel anders dan alleen uitgaan. Het is gewoon een stap die je dan moet durven zetten.
pi_187773784
Alleen uitgaan werkt voor mij niet echt. Ik ben geen kontkusser, meeloper/meeprater of het type die anderen volgt. Wat dan resteert is flirten met vrouwen natuurlijk, maar in je eentje zit je vaak teveel de omgeving te "scannen", wat alles behalve onafhankelijkheid weergeeft.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 00:52:10 #44
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_187774155
Alleen uitgaan deed ik vroeger best vaak en eerlijk gezegd vond ik dat meestal leuker dan met vrienden.

Als je in een kroeg waar je niet bekend bent aan de bar gaat zitten, dan zal zo’n barman/vrouw waarschijnlijk de eerste zijn die een gesprek met je aanknoopt. De rest gaat dan vanzelf.

In een club gewoon lekker gaan dansen. Als je uitstraalt dat je plezier hebt, dan trekt dat mensen aan. Het is echt minder eng dan je denkt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zaterdag 6 juli 2019 @ 01:35:19 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187774553
Ik doe het weleens als mijn maten te brak zijn van de avond ervoor of als ik per se naar een feestje wil die zij niet willen. Heb een vlotte babbel en open uitstraling, dus dat scheelt. Ik kom vaak niet eens toe aan mensen aanspreken: ik word vanzelf binnen het eerste half uur aangesproken en niemand vindt het raar, maar de zolderkamerautisten hier die alleen de klassenfeesten van de basisschool kennen natuurlijk wel. Laatste keer dat ik alleen ging, werd ik soort van opgenomen in een groepje meiden en stond ik de hele avond met ze te kutten. Nou nou, zielig hoor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ultieme zieligheid... snap er niks van, waarom zou je alleen op stap gaan? gezelligheid maak je vooral met andere mensen. 9 van de 10 mensen zit niet te wachten op iemand als pizzakoppo.
[..]

Die zullen je raar aankijken.... behalve misschien diep in de nacht als iedereen goed dronken is...

Zelfde voor als je met je vriendenclubje uiteten bent of met je vriendin en je ziet zo'n gast in een restaurant in zijn eentje een hele maaltijd naar binnen werken terwijl die wat op zijn telefoon zit en rond zit te kijken :')
Als je geen sociale vaardigheden hebt, is zoiets wat ver buiten je comfortzone ligt natuurlijk "ultieme zieligheid" en is het makkelijker om dat vanaf de zijlijn te roepen in plaats van het zelf eens te proberen. :')
  zaterdag 6 juli 2019 @ 01:36:20 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187774559
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
Alleen uitgaan deed ik vroeger best vaak en eerlijk gezegd vond ik dat meestal leuker dan met vrienden.

Als je in een kroeg waar je niet bekend bent aan de bar gaat zitten, dan zal zo’n barman/vrouw waarschijnlijk de eerste zijn die een gesprek met je aanknoopt. De rest gaat dan vanzelf.

In een club gewoon lekker gaan dansen. Als je uitstraalt dat je plezier hebt, dan trekt dat mensen aan. Het is echt minder eng dan je denkt.
Precies dit! ^O^
pi_187774648
Alleen uitgaan moet je doen voor de muziek niet om mensen te neuken
  zaterdag 6 juli 2019 @ 02:06:03 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187774697
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 01:55 schreef Tailless het volgende:
Alleen uitgaan moet je doen voor de muziek niet om mensen te neuken
Dat laatste moet je sowieso niet doen. Zulke dingen gebeuren vanzelf. Van die gasten die de hele avond schichtig om zich heen kijken naar wijven of naar hints, fixen nooit wat. Gewoon gaan om lekker te dansen. Laat mensen zien dat je het naar je zin hebt en dan is het een kwestie van het niet verneuken als je een opening krijgt.
pi_187774700
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 02:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat laatste moet je sowieso niet doen. Zulke dingen gebeuren vanzelf. Van die gasten die de hele avond schichtig om zich heen kijken naar wijven of naar hints, fixen nooit wat. Gewoon gaan om lekker te dansen.
Als je met vrienden bent heb je die groep ik bedoel te zeggen als je alleen gaat je daar niet voor moet gaan. Alleen maakt je geen fix koning.

Vaak zat gezien
  zaterdag 6 juli 2019 @ 02:09:17 #50
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187774711
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 02:07 schreef Tailless het volgende:

[..]

Als je met vrienden bent heb je die groep ik bedoel te zeggen als je alleen gaat je daar niet voor moet gaan. Alleen maakt je geen fix koning.

Vaak zat gezien
Ik ervaar het andersom. Alleen kom ik minder 'intimiderend' over dan met een groep van vijf andere gozers om me heen. Ik word véél sneller aangesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')