Iemand met een pak aan en laptop is wel wat anders dan een dikzak met kleding uit 2004 die awkward voor zich uit staart tijdens kauwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alleen zijn is natuurlijk wel wat anders dan eenzaam. Ik heb een gezin, maar eet zeker wel vijftig keer per jaar buiten de deur in m’n eentje, en ik vind een hoofdgerecht in een restaurant dan beter dan een wokkie op een barkruk. En met mij nog eens duizenden anderen op dezelfde manier lijkt mij, ik vind je visie op dit onderwerp een beetje wereldvreemd
Alleen eten of dineren in een restaurant is voor mij hetzelfde, beide geen moeite mee. Vroeger veel gedaan als ik weg was voor werk. Alleen uitgaan doe ik trouwens ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens in mijn eentje, dus nee niks mis mee...
Dit gaat echter over uitgaan. Dus ik trek dit door naar in je eentje dineren in een restaurant.
Dat is echt extreem sneu. Maar leuke dooddoener op het eindehelemaal mooi.
Zoek gewoon vrienden, is ook gezond om eens met mensen wat te doen
Dat is wellicht niet dezelfde categorie als TS. Ik deed dat ook wel eens, alleen naar de stad gaan.... alleen omdat ik wist dat ik altijd wel bekenden tegenkwam in een aantal kroegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kende vroeger wel een paar mensen die alleen uitgingen. Waren zeer open sociale mensen die ook echt onwijs veel mensen zo leerde kennen dus uiteindelijk waren ze tijdens het uitgaan nooit alleen.
Ik vind uitgaan in je eentje niet raar ofzo maar zou het zelf nooit doen dus heb er geen ideeën over. Als iemand de sociale inborst heeft om het te doen, lekker doen. Maar ik vind uitgaan an sich over het algemeen wel iets waar ik alleen maar zin in heb als ik met vrienden ben.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand met een pak aan en laptop is wel wat anders dan een dikzak met kleding uit 2004 die awkward voor zich uit staart tijdens kauwen.
Ik vind je visie op dit onderwerp wat star alsof iedereen die alleen uiteten gaat een zakenmannetje is.
Wat ga jij doen als jij uitgaat in je eentje dan? om even in te gaan op TS zijn vraaggezien je dat normaal vind heb je vast genoeg ideeën?
Nee maar als je er mee begint leer je misschien zo wel mensen kennen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wellicht niet dezelfde categorie als TS. Ik deed dat ook wel eens, alleen naar de stad gaan.... alleen omdat ik wist dat ik altijd wel bekenden tegenkwam in een aantal kroegen.
Als het zo normaal is waarom doe je het dan niet? ik zeg ook lekker doen als je dat graag wil maar zie vaker dit soort topics... en logisch ook want alleen uitgaan is heel anders dan met vrienden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan in je eentje niet raar ofzo maar zou het zelf nooit doen dus heb er geen ideeën over. Als iemand de sociale inborst heeft om het te doen, lekker doen. Maar ik vind uitgaan an sich over het algemeen wel iets waar ik alleen maar zin in heb als ik met vrienden ben.
Overigens eet ik ook buiten de deur zonder pak of laptop, en of je nou een dikke nerd bent of niet, ik begrijp gewoon niet wat er vreemd aan is.
Daarom word er denk ik ook in alle topics over vrienden maken als advies gegeven om mensen aan te spreken. Echter in de praktijk zijn er maar weinig mensen die zitten te wachten op random mensen die hen aanspreken. In het algemeen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar als je er mee begint leer je misschien zo wel mensen kennen.
Zie ik regelmatig wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup en dan ga je lekker uitgebreid in je eentje in een restaurant zitten.
Daarom zie je dat ook overal.. mensen alleen in een restaurant en niet met vrienden of familie
Met wat drugs op tijdens het uitgaan ben je ook niet alleen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kende vroeger wel een paar mensen die alleen uitgingen. Waren zeer open sociale mensen die ook echt onwijs veel mensen zo leerde kennen dus uiteindelijk waren ze tijdens het uitgaan nooit alleen.
Als je geen sociale vaardigheden hebt, is zoiets wat ver buiten je comfortzone ligt natuurlijk "ultieme zieligheid" en is het makkelijker om dat vanaf de zijlijn te roepen in plaats van het zelf eens te proberen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ultieme zieligheid... snap er niks van, waarom zou je alleen op stap gaan? gezelligheid maak je vooral met andere mensen. 9 van de 10 mensen zit niet te wachten op iemand als pizzakoppo.
[..]
Die zullen je raar aankijken.... behalve misschien diep in de nacht als iedereen goed dronken is...
Zelfde voor als je met je vriendenclubje uiteten bent of met je vriendin en je ziet zo'n gast in een restaurant in zijn eentje een hele maaltijd naar binnen werken terwijl die wat op zijn telefoon zit en rond zit te kijken
Precies dit!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
Alleen uitgaan deed ik vroeger best vaak en eerlijk gezegd vond ik dat meestal leuker dan met vrienden.
Als je in een kroeg waar je niet bekend bent aan de bar gaat zitten, dan zal zo’n barman/vrouw waarschijnlijk de eerste zijn die een gesprek met je aanknoopt. De rest gaat dan vanzelf.
In een club gewoon lekker gaan dansen. Als je uitstraalt dat je plezier hebt, dan trekt dat mensen aan. Het is echt minder eng dan je denkt.
Dat laatste moet je sowieso niet doen. Zulke dingen gebeuren vanzelf. Van die gasten die de hele avond schichtig om zich heen kijken naar wijven of naar hints, fixen nooit wat. Gewoon gaan om lekker te dansen. Laat mensen zien dat je het naar je zin hebt en dan is het een kwestie van het niet verneuken als je een opening krijgt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:55 schreef Tailless het volgende:
Alleen uitgaan moet je doen voor de muziek niet om mensen te neuken
Als je met vrienden bent heb je die groep ik bedoel te zeggen als je alleen gaat je daar niet voor moet gaan. Alleen maakt je geen fix koning.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 02:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat laatste moet je sowieso niet doen. Zulke dingen gebeuren vanzelf. Van die gasten die de hele avond schichtig om zich heen kijken naar wijven of naar hints, fixen nooit wat. Gewoon gaan om lekker te dansen.
Ik ervaar het andersom. Alleen kom ik minder 'intimiderend' over dan met een groep van vijf andere gozers om me heen. Ik word véél sneller aangesproken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 02:07 schreef Tailless het volgende:
[..]
Als je met vrienden bent heb je die groep ik bedoel te zeggen als je alleen gaat je daar niet voor moet gaan. Alleen maakt je geen fix koning.
Vaak zat gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |