abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 augustus 2019 @ 11:36:15 #176
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188232780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:33 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

De meeste mannen geven er een fuck om hoe goed jij bent met die spelletjes. Ze willen of vooral zelf laten zien hoe goed ze zijn, of vinden het in general gewoon leuk om te doen.
Ik weet niet of het een prestatie is om goed te kunnen midgetgolfen :+ Dus gok dat hij het gewoon leuk vindt. Zolang hij me maar niet met opzet laat winnen :+

Ik date verder niet veel, zeker niet via Tinder. Vorig jaar een korte tijd Tinder gehad. Daar 1 scharrel uit gesleept.
2 weken terug opnieuw geinstalleerd en dan nu toevallig 2 matches. Als dit niets wordt, ga ik ook niet eindeloos swipen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188233469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:36 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een prestatie is om goed te kunnen midgetgolfen :+ Dus gok dat hij het gewoon leuk vindt. Zolang hij me maar niet met opzet laat winnen :+

Ik date verder niet veel, zeker niet via Tinder. Vorig jaar een korte tijd Tinder gehad. Daar 1 scharrel uit gesleept.
2 weken terug opnieuw geinstalleerd en dan nu toevallig 2 matches. Als dit niets wordt, ga ik ook niet eindeloos swipen.
Waarom heb je nu weer tinder geinstaleerd?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:28:21 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188234212
Hier inmiddels ook inactief op elke app/site. :@

Begonnen met praten met iemand en eigenlijk vanaf het eerste moment dat we in gesprek waren was er een klik. Zelf ben ik totaal niet van het snel afspreken omdat ik iemand beter wil leren kennen maar beide hadden we zoiets van we willen elkaar zo snel mogelijk/nu meteen zien.

Afgesproken in de avond tot 4uur 's nachts gepraat en samen geslapen, de dag erop geluncht en een tentoonstelling bezocht en de volgende middag pas weer naar huis. Dat we beide thuis waren hadden we eigenlijk ook al meteen dat we elkaar miste.

Wel kut, want daar gaat mijn theorie dat tinder niet werkt. :+
pi_188234397
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
Hier inmiddels ook inactief op elke app/site. :@

Begonnen met praten met iemand en eigenlijk vanaf het eerste moment dat we in gesprek waren was er een klik. Zelf ben ik totaal niet van het snel afspreken omdat ik iemand beter wil leren kennen maar beide hadden we zoiets van we willen elkaar zo snel mogelijk/nu meteen zien.

Afgesproken in de avond tot 4uur 's nachts gepraat en samen geslapen, de dag erop geluncht en een tentoonstelling bezocht en de volgende middag pas weer naar huis. Dat we beide thuis waren hadden we eigenlijk ook al meteen dat we elkaar miste.

Wel kut, want daar gaat mijn theorie dat tinder niet werkt. :+
:D

Leuk! Wanneer zie je haar weer?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:51:56 #180
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188234706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Leuk! Wanneer zie je haar weer?
Leuk is het zeker :s)
De planning is morgen middag/avond en dan de dag erop iets leuks doen samen (afhankelijk van het weer.
pi_188235538
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Leuk is het zeker :s)
De planning is morgen middag/avond en dan de dag erop iets leuks doen samen (afhankelijk van het weer.
Toch leuk dat het dan zo ineens om kan slaan he :)
pi_188235741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch leuk dat het dan zo ineens om kan slaan he :)
Zelfs voor de meest kritische :P
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:41:52 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188236582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch leuk dat het dan zo ineens om kan slaan he :)
Oh zeker, vooral dat er gelukkig nog leuke spontane vrouwen zijn naast de berg die niks terug zeggen. (Geldt voor mannen net zo overigens)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zelfs voor de meest kritische :P
Kritisch zal ik helaas altijd wel blijven.
Anders hadden we elkaar ook nooit ontmoet en die klik gehad. ;)
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:55:46 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188236850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom heb je nu weer tinder geinstaleerd?
Omdat ik me verveelde :+ en het nog een keer een kans wilde geven.

quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
Hier inmiddels ook inactief op elke app/site. :@

Begonnen met praten met iemand en eigenlijk vanaf het eerste moment dat we in gesprek waren was er een klik. Zelf ben ik totaal niet van het snel afspreken omdat ik iemand beter wil leren kennen maar beide hadden we zoiets van we willen elkaar zo snel mogelijk/nu meteen zien.

Afgesproken in de avond tot 4uur 's nachts gepraat en samen geslapen, de dag erop geluncht en een tentoonstelling bezocht en de volgende middag pas weer naar huis. Dat we beide thuis waren hadden we eigenlijk ook al meteen dat we elkaar miste.

Wel kut, want daar gaat mijn theorie dat tinder niet werkt. :+
Klinkt goed *O* O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188237858
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, vooral dat er gelukkig nog leuke spontane vrouwen zijn naast de berg die niks terug zeggen. (Geldt voor mannen net zo overigens)
[..]

Kritisch zal ik helaas altijd wel blijven.
Anders hadden we elkaar ook nooit ontmoet en die klik gehad. ;)
Is ook goed om kritisch te zijn.
pi_188237903
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
Hier inmiddels ook inactief op elke app/site. :@

Begonnen met praten met iemand en eigenlijk vanaf het eerste moment dat we in gesprek waren was er een klik. Zelf ben ik totaal niet van het snel afspreken omdat ik iemand beter wil leren kennen maar beide hadden we zoiets van we willen elkaar zo snel mogelijk/nu meteen zien.

Afgesproken in de avond tot 4uur 's nachts gepraat en samen geslapen, de dag erop geluncht en een tentoonstelling bezocht en de volgende middag pas weer naar huis. Dat we beide thuis waren hadden we eigenlijk ook al meteen dat we elkaar miste.

Wel kut, want daar gaat mijn theorie dat tinder niet werkt. :+
Jij had toch al een chick in Rusland?
pi_188238009
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
Hier inmiddels ook inactief op elke app/site. :@

Begonnen met praten met iemand en eigenlijk vanaf het eerste moment dat we in gesprek waren was er een klik. Zelf ben ik totaal niet van het snel afspreken omdat ik iemand beter wil leren kennen maar beide hadden we zoiets van we willen elkaar zo snel mogelijk/nu meteen zien.

Afgesproken in de avond tot 4uur 's nachts gepraat en samen geslapen, de dag erop geluncht en een tentoonstelling bezocht en de volgende middag pas weer naar huis. Dat we beide thuis waren hadden we eigenlijk ook al meteen dat we elkaar miste.

Wel kut, want daar gaat mijn theorie dat tinder niet werkt. :+
Ahaja, de tijd dat je met elkaar belt/appt tot vroeg in de ochtend.
Goed dat je zo ver bent nu Sedan, nu de rest nog!
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:52:40 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188240718
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij had toch al een chick in Rusland?
Lol, nee? heb 5jaar iets gehad wat in februari gestopt is.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 17:10 schreef stokj het volgende:

[..]

Ahaja, de tijd dat je met elkaar belt/appt tot vroeg in de ochtend.
Goed dat je zo ver bent nu Sedan, nu de rest nog!
Met de juiste persoon kan iedereen dat wel krijgen denk ik. Als mij het zelfs lukt ;)

Maar geduld is doorzettingsvermogen zijn het belangrijkste, en iemand niet op voorhand al afschrijven of veroordelen ondanks dat mensen soms kwetsend zijn. :s)
pi_188240742
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
Met de juiste persoon kan iedereen dat wel krijgen denk ik. Als mij het zelfs lukt ;)

Maar geduld is doorzettingsvermogen zijn het belangrijkste, en iemand niet op voorhand al afschrijven of veroordelen ondanks dat mensen soms kwetsend zijn. :s)
Inderdaad, al duurt het op deze manier voor sommigen misschien al te lang...
pi_188241861
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
Hier inmiddels ook inactief op elke app/site. :@

Begonnen met praten met iemand en eigenlijk vanaf het eerste moment dat we in gesprek waren was er een klik. Zelf ben ik totaal niet van het snel afspreken omdat ik iemand beter wil leren kennen maar beide hadden we zoiets van we willen elkaar zo snel mogelijk/nu meteen zien.

Afgesproken in de avond tot 4uur 's nachts gepraat en samen geslapen, de dag erop geluncht en een tentoonstelling bezocht en de volgende middag pas weer naar huis. Dat we beide thuis waren hadden we eigenlijk ook al meteen dat we elkaar miste.

Wel kut, want daar gaat mijn theorie dat tinder niet werkt. :+
^O^

Nu nog een zware sedan aanschaffen voor de vele toekomstige kiddo's. 8-)
pi_188251079
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:52 schreef S95Sedan het volgende:

Maar geduld is doorzettingsvermogen zijn het belangrijkste, en iemand niet op voorhand al afschrijven of veroordelen ondanks dat mensen soms kwetsend zijn. :s)
Wat bedoel je met doorzettingsvermogen?
pi_188251263
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maar geduld is doorzettingsvermogen zijn het belangrijkste, en iemand niet op voorhand al afschrijven of veroordelen ondanks dat mensen soms kwetsend zijn.
Dat sowieso niet. Maar er ligt een grens natuurlijk. Je moet en kunt ook niet alles maar pikken. Als je het gevoel krijgt dat er een spelletje met je wordt gespeeld, dan is dat vaak ook wel het geval. Door het manier van praten en antwoorden van een potentiële date kun je veel uithalen. In dat opzicht heeft doorzettingsvermogen niet zoveel zin. Want dat zou dan betekenen dat je dan altijd en elke keer achter haar aan moet lopen. Als je dat al moet doen, dan zegt dat niet veel goeds voor een relatie. Want je wil een relatie dat gelijkwaardig is en gesteund op wederzijds respect zonder dat spelletjes worden gespeeld.

Maar als je bedoelt met doorzettingsvermogen dat je altijd moet blijven daten ondanks alle tegenslagen, dan ben ik het wel met je eens dat je dat moet blijven doen. Want tegenslagen en teleurstellingen horen bij het daten. Het enige wat je kunt doen is bepaalde lessen halen uit je dates en verder gaan. Heeft geen zin om te blijven hangen bij een vrouw die verschillende signalen geeft of je het gevoel hebt dat het niet wederzijds is. Voor je eigen gemoedstoestand is het ook het best om er een punt achter te zetten zodat je het kunt afsluiten. Daarna kan je weer de kroeg in of Tinder op om verder te kijken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:37:27 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188251398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:30 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat sowieso niet. Maar er ligt een grens natuurlijk. Je moet en kunt ook niet alles maar pikken. Als je het gevoel krijgt dat er een spelletje met je wordt gespeeld, dan is dat vaak ook wel het geval. Door het manier van praten en antwoorden van een potentiële date kun je veel uithalen. In dat opzicht heeft doorzettingsvermogen niet zoveel zin. Want dat zou dan betekenen dat je dan altijd en elke keer achter haar aan moet lopen. Als je dat al moet doen, dan zegt dat niet veel goeds voor een relatie. Want je wil een relatie dat gelijkwaardig is en gesteund op wederzijds respect zonder dat spelletjes worden gespeeld.

Maar als je bedoelt met doorzettingsvermogen dat je altijd moet blijven daten ondanks alle tegenslagen, dan ben ik het wel met je eens dat je dat moet blijven doen. Want tegenslagen en teleurstellingen horen bij het daten. Het enige wat je kunt doen is bepaalde lessen halen uit je dates en verder gaan. Heeft geen zin om te blijven hangen bij een vrouw die verschillende signalen geeft of je het gevoel hebt dat het niet wederzijds is. Voor je eigen gemoedstoestand is het ook het best om er een punt achter te zetten zodat je het kunt afsluiten. Daarna kan je weer de kroeg in of Tinder op om verder te kijken.
Dat tweede inderdaad, niet opgeven ondanks afwijzingen en teleurstellingen :s)
pi_188251484
Begrijp wel dat mensen opgeven na vele dates waarbij het het niet was. Zou zelf dan kijken of er een overeenkomst is tussen al die dates en kijken het daar dan op niet matched.
pi_188251540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:55 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Omdat ik me verveelde :+ en het nog een keer een kans wilde geven.
[..]

Klinkt goed *O* O+
Heb je nu al gegloei-golft?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:50:09 #196
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188251575
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je nu al gegloei-golft?
_O- nee vanavond :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_188251593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

_O- nee vanavond :D
Oh nou succes :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188251601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Begrijp wel dat mensen opgeven na vele dates waarbij het het niet was. Zou zelf dan kijken of er een overeenkomst is tussen al die dates en kijken het daar dan op niet matched.
Je kunt wel reflecteren naar de verschillende dates en denken van wat had ik beter kunnen doen. Maar dat moet je ook niet tot den treuren gaan doen. Omdat er 1001 redenen zijn waarom het niet klikt of waarom ze niet veder wil. Je moet een beetje met een vogelvlucht perspectief kijken naar de situatie. Te veel over nadenken heeft geen zin.

Kort reflecteren en dan een punt achter zetten.
pi_188251607
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

_O- nee vanavond :D
Is dat gelijk de eerste activiteit of gaan jullie eerst wat drinken?
pi_188251624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je kunt wel reflecteren naar de verschillende dates en denken van wat had ik beter kunnen doen. Maar dat moet je ook niet tot den treuren gaan doen. Omdat er 1001 redenen zijn waarom het niet klikt of waarom ze niet veder wil. Je moet een beetje met een vogelvlucht perspectief kijken naar de situatie. Te veel over nadenken heeft geen zin.

Kort reflecteren en dan een punt achter zetten.
Oh ja maar misschien heb je wel onbewust al types gezocht die helemaal niet bij je passen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')