abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7780937
Letten jullie daar op en doet de schokkende tekst wat erop staat jullie iets

Ikzelf begin er steeds meer op te letten omdat het ook met zulke koeienletters erop staat en begin me ook steeds meer bewust te worden dat het heel slecht voor de gezondheid kan zijn dat roken.

Vooral de tekst " Roken kan het sperma beschadigen en vermindert de vruchtbaarheid" zegt me het meest als man zijnde.

Doet me op de een of andere manier toch wel iets. Als ik later misschien getrouwd ben en kinderen wil dan gaat het niet door die klote sigaretten.

De tekst van :" Roken kan leiden tot een langzame pijnlijke dood" zegt me op de een of andere manier minder.

Voor de rokers dan maar..." zegt de tekst op de pakjes je iets en welke tekst zegt je het meest".

pi_7781011
ik lees het nooit, en ik denk ook niet dat het enig effect heeft op de rokers, vermits de rokers al de nadelen al kennen. het is dus geen nieuws voor hen, wat maakt het hen dan uit dat het nogmaals op het pakje staat.
Mij maakt het niet uit, ik lees die teksten niet eens
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7781016
gewoon lekker roken
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:33:02 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7781034
Het is gewoon allemaal flauwekul!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7781078
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:33 schreef scanman01 het volgende:
eten!!!
pi_7781097
Het doet me om heel eerlijk te zijn eigenlijk helemaal geen ene flikker.
Het is al jaren bekend dat roken slecht voor je is en het is ook al jaren bekend dat je er minder vruchtbaar door KAN worden.
Je kan mij niet wijsmaken dat er mensen in nederland zijn die niet op de hoogte zijn van het feit dat roken schadelijk is.
Sinds dat deze waarschuwingen op de rookwaar staan is er naar mijn weten nog geen enkele daling van het antal mensen dat rookt.
pi_7781102
Het doet me eigenlijk weinig.

Ik weet dat roken slecht is, maar die text doet me niets.
In het ebgin vroeg ik nog wel eens bij de Appie om " zo´n dodelijk pakkie", maar nu kijk ik al niet eens mer naar de text die erop staat.

pi_7781107
quote:
Eh, newsflash: je gaat echt dood van roken hoor...
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:35:48 #9
38960 koffieautomaat
mmmm ja. En toen was er koffie
pi_7781112
stug volhouden allemaal..
Suiker en melk
pi_7781130
Volgens mij doet het de meeste mensen wel wat...

Ik geloof dat er steeds minder mensen roken, met een opvallende daling na de invoering van die grotere waarschuwingen...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7781148
quote:
tuurlijk blijf jij maar lekker je kankerstokjes roken!

ik rook trouwens die SHIT niet

Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:37:11 #12
30314 Oxoid
Zei ik wat?
pi_7781156
Op het begin lette ik er wel eens op, maar dat was meer zo van : "heej, m'n pakje ziet er anders uit" . Daar ben ik ontertussen wel aan gewend
Badgers??, BADGERS????, WE DON"T NEED ANY STINKIN' BADGERS!!!!!!!!!!!
pi_7781174
roken krijg je keelstrotverkankering van
pi_7781201
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:29 schreef yingyang het volgende:
Letten jullie daar op en doet de schokkende tekst wat erop staat jullie iets

Ikzelf begin er steeds meer op te letten omdat het ook met zulke koeienletters erop staat en begin me ook steeds meer bewust te worden dat het heel slecht voor de gezondheid kan zijn dat roken.

Vooral de tekst " Roken kan het sperma beschadigen en vermindert de vruchtbaarheid" zegt me het meest als man zijnde.

Doet me op de een of andere manier toch wel iets. Als ik later misschien getrouwd ben en kinderen wil dan gaat het niet door die klote sigaretten.

De tekst van :" Roken kan leiden tot een langzame pijnlijke dood" zegt me op de een of andere manier minder.

Voor de rokers dan maar..." zegt de tekst op de pakjes je iets en welke tekst zegt je het meest".

helpt dus tog beetje das mooi
pi_7781210
Ik ben er niet minder van gaan roken.

Het boeit mij voor geen meter dat ik eerder dood ga. Dat mijn sperma minder wordt scheelt weer voorbehoedsmiddelen, dat het dodelijk is, wist ik al lang, en dat het tot een langzame en pijnlijke dood kan leiden, tja, doodgaan zonder een centje pijn is ook zo suf. Rochelend, kermend en als een oud piepend wrak sterven met het schuim op de bek in een ziekenhuisbed op de IC is toch veel cooler dan vredigjes inslapen met rtl4 voor je bakkes en de avrobode naast je?
Lijden is goed voor je karakter zullen we maar zeggen.

Dus nee, het doet me niet zo veel.

Unox, the worst operating system.
pi_7781218
Heeft iemand trouwens laatst op het nieuws die nieuwe extreem-harde anti-rookreclame gezien?

Dat ze gewoon bij een soort lijkschouwing laten zien wat 't roken heeft aangericht?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:44:18 #17
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_7781320
smoke em smoke em smoke em if you got em
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:50:46 #18
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_7781452
Onzinnige actie; dit is typisch een voorbeeld van je eigen imago redden, door dit soort acties te gaan verzinnen. Het heeft geen ruk zin, en het is voornamelijk jammer van de pakjes...
Action is the enemy of thoughts
pi_7781493
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:50 schreef Reintje het volgende:
Onzinnige actie; dit is typisch een voorbeeld van je eigen imago redden, door dit soort acties te gaan verzinnen.
't is niet verzonnen door de tabaksfabrikanten, maar 't is ze opgelegd door de regering.
pi_7781494
tja, het is ook allemaal niet zo zeer voor jullie bedoeld, jullie zijn toch al hopeloos verloren

maar meer voor de beginnende roker... Stel een meisje heeft eens gerookt op een feestje omdat het 'stoer' is. Koopt de volgende dag een pakje sigaretten om erbij tehoren maar ziet dan in grote letters de tekst: Roken is dodelijk. Misschien dat ze dan toch bij der zinnen komt dat ze niet eigenlijk helemaal niet wil roken en er dus toch maar niet aan begint.
In zo'n geval heeft die tekst dus al dubbel en dwars geholpen.

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_7781570
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:53 schreef Joachim het volgende:
tja, het is ook allemaal niet zo zeer voor jullie bedoeld, jullie zijn toch al hopeloos verloren

maar meer voor de beginnende roker... Stel een meisje heeft eens gerookt op een feestje omdat het 'stoer' is. Koopt de volgende dag een pakje sigaretten om erbij tehoren maar ziet dan in grote letters de tekst: Roken is dodelijk. Misschien dat ze dan toch bij der zinnen komt dat ze niet eigenlijk helemaal niet wil roken en er dus toch maar niet aan begint.
In zo'n geval heeft die tekst dus al dubbel en dwars geholpen.

Dat klopt. Toen ik 10 jaar geleden ermee begon toen dacht ik er echt niet bij na dat het schadelijk was. Het was wel smerig in het begin maar ik was pas 15 en dacht niet na aan de schadelijke gevolgen.

Toch vind ik het goed dat ze het doen. In het begin baalde ik ervan dat mijn pakje marlboro er helemaal verneukt uitzag maar nu niet meer. Stoppen ga ik proberen op 1/1 2004. Misschien nog eerder.

3 keer eerder heb ik een stoppoging gedaan en alle 3 zijn mislukt

Dat van die automaten, met die leeftijdscontrole vind ik overigens niet zo geweldig. Als jongeren onder de 18 willen roken gaan ze naar het tankstation of sigarenzaak.

woensdag 8 januari 2003 @ 17:59:46 #22
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_7781615
ik vind dat ze naast die waarschuwingen wel een waarschuwinkje kunnen zetten van: "het zien van de waarschuwing op de pakjes kan een schrikeffect teweegbrengen. Een hartstilstand kan volgen..."
Levensgevaarlijk dat roken!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:03:01 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7781661
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Eh, newsflash: je gaat echt dood van roken hoor...
Nee hoor... Je moet er aanleg voor hebben. Ik zal maar even met het overbekende voorbeeld komen dat mijn oma 102 is geworden en die rookte een pakje per dag!
Je kunt ook wel op auto's gaan schrijven: "Autorijden kán dodelijk zijn" .... Ook dat klopt!
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:03:50 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7781670
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:36 schreef Untriedrope het volgende:
tuurlijk blijf jij maar lekker je kankerstokjes roken!

ik rook trouwens die SHIT niet

Dat was al duidelijk
pi_7781752
Eigenlijk moet er op staan :SUKKEL !, ZWAKKELING !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')