abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187753326
Hoi, ik heb een vraagje. Ik had namelijk ongeveer een half jaar geleden mn haar lichtbruin geverfd. Daarvoor was mn eigen haarkleur donkerblond maar daar was toen highlights in geverfd. Het is nu zo dat ik nu een klein beetje een oranje-gloed over mn haar heen heb en ik eigenlijk ook graag weer mn eigen haarkleur terug wil. Ik weet dat het enorm moeilijk is om van donker naar licht te gaan verven maar ik vroeg me af of het ook enorm lastig is om alleen van lichtbruin naar donkerblond te gaan verven?
pi_187753370
Een kapper on dat wel niet zelf gaan lopen rotzooien.

Wel kans dat je haar daarna droog is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_187753395
Bij mij lukte het prima, maar dat zegt niks. Maar kreeg je op viva geen goede tips?
  donderdag 4 juli 2019 @ 17:37:34 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187753466
Wat is het verschil tussen lichtbruin en donkerblond?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187753699
Licht
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2019 17:37 schreef fathank het volgende:
Wat is het verschil tussen lichtbruin en donkerblond?
Lichtbruin is donkerder met meer roodtint vaak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_187753970
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij lukte het prima, maar dat zegt niks. Maar kreeg je op viva geen goede tips?
Ik kreeg daar andere tips, bijvoorbeeld om zilvershampoo te gebruiken. Maar ik wou graag weten of het mogelijk is om het zelf te verven omdat het eigenlijk maar 1 tintje lichter is.
pi_187754113
Lichter gaan is niet verven, maar blonderen, en dan vaak alsnog verven naar de gewenste kleur. Zelf verven doe ik gerust, zelf blonderen begin ik niet meer aan, dat kun je heel moeilijk gecontroleerd doen zonder professionele achtergrond. Als het echt maar 1 tintje is (ik gok voor kappers iets meer dan dat :)) dan zou ik gewoon een donkerblonde verf gebruiken in de hoop dat het dat roodsige wat dekt. En dan niet superlang laten zitten, dan loop je risico dat het alsnog te donker wordt. Wil je zeker zijn van het resultaat en niet experimenteren, dan gewoon naar de kapper gaan.
pi_187754226
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 18:24 schreef Holyme het volgende:
Lichter gaan is niet verven, maar blonderen, en dan vaak alsnog verven naar de gewenste kleur. Zelf verven doe ik gerust, zelf blonderen begin ik niet meer aan, dat kun je heel moeilijk gecontroleerd doen zonder professionele achtergrond. Als het echt maar 1 tintje is (ik gok voor kappers iets meer dan dat :)) dan zou ik gewoon een donkerblonde verf gebruiken in de hoop dat het dat roodsige wat dekt. En dan niet superlang laten zitten, dan loop je risico dat het alsnog te donker wordt. Wil je zeker zijn van het resultaat en niet experimenteren, dan gewoon naar de kapper gaan.
Ik ga sowieso eerst aan een kapper vragen om advies. Het is wel zo dat toen ik mijn haar met highlights lichtbruin wou verven, dat de kapper dat mij toen ook erg afraadde maar het uiteindelijk wel goed is gekomen. Maar ja, verder zou ik het ook eerst gewoon op 1 plukje kunnen uittesten hoe de kleur dan word.
pi_187754240
Blauwe shampoo (zoek op blue shampoo) zou de oranje gloed uit je haar moeten halen. Ik heb er zelf alleen geen ervaring mee.
ROBODEMONS..................|:(
pi_187754286
Ik heb het zonder ontkleuren gedaan, gewoon een pakje middenblond genomen, niks aan de hand. Wel daarna een paar keer zilvershampoo gebruikt. Maar goed, ik verfde ook met gewone verf over henna heen enzo, ging altijd goed en dat werkt ook niet bij iedereen.
pi_187754308
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2019 18:36 schreef Morrigan het volgende:
Blauwe shampoo (zoek op blue shampoo) zou de oranje gloed uit je haar moeten halen. Ik heb er zelf alleen geen ervaring mee.
Werkt zilvershampoo ook? Ik heb vandaag namelijk van andrelon de zilvershampoo & conditioner gehaald.
pi_187754806
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 18:41 schreef Sasha2002 het volgende:

[..]

Werkt zilvershampoo ook? Ik heb vandaag namelijk van andrelon de zilvershampoo & conditioner gehaald.
Het is er niet voor gemaakt, maar je kunt het proberen. Die van Andrelon is sowieso niet heel erg heftig.
Heb je verder ervaring met zilvershampoo?
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')