Wat dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Het feit dat ze een advocaat heeft zegt al genoeg.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:57 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Als je compleet onschuldig bent heb je geen advocaat nodig lijkt mij.
Maar dat is nog niet bekend. Dan ga je die Stint toch niet zo maar weer de weg opsturen?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:24 schreef Maverick_tfd het volgende:
Het zou ook gewoon kunnen zijn dat er geen technische oorzaak was natuurlijk.. als dat zo is ga je er ook geen vinden.
Je kunt niet aantonen dat het geen technische oorzaak was, alleen dat het wel een technische oorzaak was.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet bekend. Dan ga je die Stint toch niet zo maar weer de weg opsturen?
Dat snap ik maar er moet daarvoor toch eerst een rapport komen voordat zo'n apparaat weer de weg op kan. Dit lijkt me op deze manier geen veilig gevoel te geven bij de oudersquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:26 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je kunt niet aantonen dat het geen technische oorzaak was, alleen dat het wel een technische oorzaak was.
We mochten van jou en je kloon toch niet vergelijken met vliegtuigen?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:35 schreef matspontius het volgende:
Even een vergelijk. Een vliegtuig stort neer. De oorzaak is nog niet gevonden. Ze doen wat aanpassingen aan het vliegtuig en sturen het weer de lucht in. Zou jij daar instappen?
Als ouder zijnde kan de Stint mij niet snel genoeg weer op de weg zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat snap ik maar er moet daarvoor toch eerst een rapport komen voordat zo'n apparaat weer de weg op kan. Dit lijkt me op deze manier geen veilig gevoel te geven bij de ouders
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We mochten van jou en je kloon toch niet vergelijken met vliegtuigen?
Maar goed dat je het aanhaalt, vertel eens, hoeveel mensen stappen er dagelijks in een 737 en 787?
Goede vergelijking dus wel, met die vliegtuigen
Logisch, want daar ligt (hoe zuur ook) de fout. Er waren meer dan voldoende mogelijkheden om het apparaat te stoppen. Bestuurster is simpelweg in paniek geraakt en heeft niet de juiste handelingen verricht.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 03:33 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nou ja, wie weet gaan ze de bestuurder toch vervolgen.
Hoeveel auto's raken er dagelijks niet betrokken bij ongelukken? Worden dan alles auto's van hetzelfde type van de weg gehaald? En nu er geen oorzaak wordt gevonden voor het ongeluk met de Stint, zouden ze nooit meer de weg op mogen?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:35 schreef matspontius het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze na de zomer dat ding weer de weg op willen sturen met de nodige aanpassingen. Dit terwijl ze de oorzaak van het ongeval klaarblijkelijk nog niet weten.
Commerciele belangen gaan in dit geval voor de veiligheid van de kinderen?
Even een vergelijk. Een vliegtuig stort neer. De oorzaak is nog niet gevonden. Ze doen wat aanpassingen aan het vliegtuig en sturen het weer de lucht in. Zou jij daar instappen?
WTF?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Het feit dat ze een advocaat heeft zegt al genoeg.
Denkfoutje, zeker in een zaak als deze.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:57 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Als je compleet onschuldig bent heb je geen advocaat nodig lijkt mij.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verwijten~a49a16fc/quote:Op vrijdag 5 juli 2019 03:33 schreef Cryptocoryne het volgende:
Nou ja, wie weet gaan ze de bestuurder toch vervolgen.
Wat met name interessant is in dat stuk:quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verwijten~a49a16fc/
Maanden geleden wisten alle deskundigen het zo zeker. Zowel de 2 rakkers hier op het forum als de 'experts' op TV... Het lag zeker aan die nuldraad of gasveer, dat was de oorzaak van alles.quote:Er zijn in elk geval geen breuken geconstateerd in de gasveer of de nuldraad (een elektrische draad). Op dit moment wordt de computer van de Stint uitgelezen, om vast te kunnen stellen hoe de Stint voor het ongeluk functioneerde. Wellicht valt dan een oorzaak aan te wijzen.
Als het rapport gepubliceerd word en daar blijkt geen technische oorzaak uit lijkt me dat inderdaad geen probleemquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoeveel auto's raken er dagelijks niet betrokken bij ongelukken? Worden dan alles auto's van hetzelfde type van de weg gehaald? En nu er geen oorzaak wordt gevonden voor het ongeluk met de Stint, zouden ze nooit meer de weg op mogen?
Het was een vreselijk ongeluk, dat er na het ongeluk meteen maatregelen zijn genomen snap ik, maar het hele langdurige verbod gaat nergens over wmb. Hoe vreselijk ook, dodelijke ongelukken zullen altijd blijven, ook als je de kinderen in een bakfiets propt of met ze gaat lopen.
Ik groet je gewoon beleefd om te voorkomen dat je weer helemaal over de rooie gaat, beste vriendquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ah, je bent weer eens zonder antwoorden.
Ga je je kapitein scheurbuik kloon zo weer opstarten?
Vorige keer was het 100% zeker een technisch mankement, alles moest stilgezet, alles wat levensgevaarlijk en oh wat een paniek was er bij je.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als het rapport gepubliceerd word en daar blijkt geen technische oorzaak uit lijkt me dat inderdaad geen probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |