abonnement Unibet Coolblue
pi_187809114
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:14 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Zegt geen ene reet natuurlijk dit alles.
Dit. Epstein is een viespeuk, maar het grote pedofielencomplot waar iedereen die hem ooit de hand geschud heeft bij betrokken is slaat helemaal nergens op en kan lekker in BNW verder besproken worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187809134
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit. Epstein is een viespeuk, maar het grote pedofielencomplot waar iedereen die hem ooit de hand geschud heeft bij betrokken is slaat helemaal nergens op en kan lekker in BNW verder besproken worden.
Mee eens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 8 juli 2019 @ 10:19:10 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187809151

Jeffrey Epstein Shouldn’t Expect to Wriggle Free Again


quote:
(...)

Charges of federal sex trafficking carry mandatory minimums of 10-15 years on each count. Mandatory means mandatory. In other words, short of a cooperation agreement with the government—which in the SDNY famously means full cooperation against all possible other subjects and targets—Epstein will serve at least 10-15 years in prison (possibly more depending on the number of counts) if convicted.

(...)
could Epstein cooperate and implicate other powerful men who were involved in this sex trafficking, both Republicans and Democrats? Yes—but the SDNY will not cooperate a child predator like Epstein easily (for good reason in my view). In my 16 years as a prosecutor, I am only aware of two instances in which someone convicted of a crime of this nature was offered a cooperation agreement. That means Epstein would have to have some very valuable and verifiable information to trade for a cooperation agreement

(...)

Jeff verdwijnt lang achter de tralies.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 10:19:34 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187809157
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Trump vies is van wat (te) jong vrouwelijk schoon.

De man die opschiep dat hij zo onaangekondigd de kleedkamer van de Miss Universe deelneemsters binnenliep.
Miss Teen Universe.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 juli 2019 @ 10:19:46 #280
441440 aquawoman
Bitch please
pi_187809160
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, zijn trouwe fans zijn er ook van overtuigd dat alle 24(!) vrouwen die Trump beschuldigen van ongewenste intimiteiten stuk voor stuk kwaad in de zin hebben en vuile leugenaars zijn.

Persoonlijk twijfel ik er geen moment aan dat Trump een aanrander is. Dat past ook gewoon bij zijn New Yorkiaanse vastgoed-persona.
Iemand ongevraagd bij haar pussy graden is aanranding. Dus daar hoeft weinig twijfel over te bestaan lijkt me.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_187809188
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:19 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Iemand ongevraagd bij haar pussy graden is aanranding. Dus daar hoeft weinig twijfel over te bestaan lijkt me.
Ook als ze het toelaten of moet je expliciet toestemming vragen?
pi_187809211
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als ze het toelaten of moet je expliciet toestemming vragen?
Wat is dat voor domme vraag?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 8 juli 2019 @ 10:24:47 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187809220
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als ze het toelaten of moet je expliciet toestemming vragen?
Dat laatste.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187809250
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat beweer ik toch ook niet?
Nee, maar het gaat om het feit dat de één wel toegestaan is en de ander niet.
Er zijn ook meer zaken zoals social security / medicaid registratie die hier ook niet geldig zijn, terwijl die ook zeker vergelijkbaar zijn met zo'n license to carry.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 juli 2019 @ 10:27:04 #285
441440 aquawoman
Bitch please
pi_187809256
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als ze het toelaten of moet je expliciet toestemming vragen?
We kunnen natuurlijk hier een hele discussie over de details gaan hebben, maar in de context die Trump schetste is het aanranding. Uit het niets iemand bij haar poes grijpen is aanranding en dat is hoe hij het omschreef.

Het is mij meerder keren overkomen en soms was ik mondig genoeg om direct iemand te confronteren. Soms was ik flabbergasted en verstijfd. Maar in beide gevallen was het niet okay.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 8 juli 2019 @ 10:28:20 #286
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187809288
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Miss Teen Universe.
I rest my case.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_187809297
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als ze het toelaten of moet je expliciet toestemming vragen?
Jezus jij praat ook alles goed mbt je oranje keizer of niet?

Hoe kun je iemand ongevraagd bij de pussy graven geen aanranding vinden?
  Overall beste user 2022 maandag 8 juli 2019 @ 10:31:10 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187809319
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit. Epstein is een viespeuk, maar het grote pedofielencomplot waar iedereen die hem ooit de hand geschud heeft bij betrokken is slaat helemaal nergens op en kan lekker in BNW verder besproken worden.
Maar die oorspronkelijke sweetheart-deal gaf immuniteit aan ieder vriendje van Epstein. Ook unnamed co-conspirators.

Waarom?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187809329
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar die oorspronkelijke sweetheart-deal gaf immuniteit aan ieder vriendje van Epstein. Ook unnamed co-conspirators.

Waarom?
Wat maakt het uit; Epstein is geen politicus, die zaak is niet politiek, als je het over strafzaken wilt hebben doe je dat maar lekker in NWS, WGR of BNW.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 8 juli 2019 @ 10:41:09 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187809468
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat maakt het uit; Epstein is geen politicus, die zaak is niet politiek, als je het over strafzaken wilt hebben doe je dat maar lekker in NWS, WGR of BNW.
Alex Acosta, nu Trump's minister van werkzaken, was degene die Epstein die deal gaf. En men roept om zijn hoofd.

Kortom, wèl POL. Je 'snel, ander onderwerp' gaat niet op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 8 juli 2019 @ 10:41:46 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187809475
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat maakt het uit; Epstein is geen politicus, die zaak is niet politiek, als je het over strafzaken wilt hebben doe je dat maar lekker in NWS, WGR of BNW.
+1

De deal met Acosta destijds is wel vrij concreet en schimmig met mogelijk wat politieke fallout, maar al die andere shit er omheen is imho wel dermate speculatief dat BNW of NWS een betere plek zou zijn.
  maandag 8 juli 2019 @ 10:44:55 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187809526
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

+1

De deal met Acosta destijds is wel vrij concreet en schimmig met mogelijk wat politieke fallout, maar al die andere shit er omheen is imho wel dermate speculatief dat BNW of NWS een betere plek zou zijn.
Opvallend dat er in die 10 jaar dat deze deal bekend was, niks mee gedaan is, en nu plotseling wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187809591
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Opvallend dat er in die 10 jaar dat deze deal bekend was, niks mee gedaan is, en nu plotseling wel.
Jij zit natuurlijk in het kamp van de Qanon-gekkies die denken dat Trump een soort kruistocht voert tegen kinderprikkers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187809596
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:41 schreef drexciya het volgende:

[..]

In het huidige circus bij de Democraten doen de kandidaten de ene "extreme" uitspraak na de andere (gratis medische behandelingen voor illegalen bijvoorbeeld, herstelbetalingen en meer). Ze schuiven nu zover van het centrum af (naar verhouding), dat ze hoogstwaarschijnlijk stemmers gaan kwijtraken. Hoe ze dit recht gaan breiden, als er uiteindelijk een kandidaat uitkomt valt te bezien. Hoe langer het circus doorgaat, hoe extremer de uitspraken, hoe meer munitie voor Trump. Het enige wat gaat werken is dat het instorten van de economie onder Trump plaatsvindt.
Oh ja want Trump won omdat hij mensen in het centrum overtuigde :') Ik zie dit narratief vaker terugkomen maar ik snap niet waarom mensen dit verkondigen. Geloven er echt mensen dat Trump wint omdat hij meer in het centrum staat dan democraten? Het enige wat de democraten moeten doen om te winnen is zorgen dat er veel mensen gaan stemmen.

Weer een centrist als Clinton kiezen zou een domme fout zijn.
pi_187809603
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

+1

De deal met Acosta destijds is wel vrij concreet en schimmig met mogelijk wat politieke fallout, maar al die andere shit er omheen is imho wel dermate speculatief dat BNW of NWS een betere plek zou zijn.
Helemaal mee eens. Zolang er geen concrete politieke consequenties zijn is het vooral een smeuïg misdaadverhaal waar alle amateurdetectives weer helemaal op los kunnen gaan, maar daar lijkt dit topic me niet de aangewezen plek voor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 8 juli 2019 @ 10:50:47 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187809627
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Opvallend dat er in die 10 jaar dat deze deal bekend was, niks mee gedaan is, en nu plotseling wel.
De pers is er zich mee gaan bemoeien. Daardoor kwam het in een stroomversnelling.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187809633
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Oh ja want Trump won omdat hij mensen in het centrum overtuigde :') Ik zie dit narratief vaker terugkomen maar ik snap niet waarom mensen dit verkondigen. Geloven er echt mensen dat Trump wint omdat hij meer in het centrum staat dan democraten? Het enige wat de democraten moeten doen om te winnen is zorgen dat er veel mensen gaan stemmen.

Weer een centrist als Clinton kiezen zou een domme fout zijn.
Dan doel je op Bill neem ik aan, want Hillary was helemaal niet zo centristisch. Misschien in vergelijking met een Sanders, maar ze stond binnen de Democratische partij iets links van het midden en dan niet het politieke midden, maar het midden van de partij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_187809719
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij zit natuurlijk in het kamp van de Qanon-gekkies die denken dat Trump een soort kruistocht voert tegen kinderprikkers.
Gezien zijn statistieken mbt opgepakte pedos en mensensmokkelaars ten opzichte van vorige presidenten... tja.
Geen idee wat Qanon daar verder mee te maken heeft, volg dat niet.

Vanmiddag wordt trouwens een hoop geunsealed mbt de Epstein zaak. Ben benieuwd, kunnen grote namen tussen zitten.
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 10:59:39 #299
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187809746
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gezien zijn statistieken mbt opgepakte pedos en mensensmokkelaars ten opzichte van vorige presidenten... tja.
Geen idee wat Qanon daar verder mee te maken heeft, volg dat niet.

Vanmiddag wordt trouwens een hoop geunsealed mbt de Epstein zaak. Ben benieuwd, kunnen grote namen tussen zitten.
Wat zijn die statistieken dan wel?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187809753
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gezien zijn statistieken mbt opgepakte pedos en mensensmokkelaars ten opzichte van vorige presidenten... tja.
Persoonlijk denk ik dat Trump daar geen ene reet mee te maken heeft. Het is eerder een toevalligheid of het is gebaseerd op verkeerd geïnterpreteerde statistieken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')