Exact winkelbediendes komen binnen als filiaalleiders. Als je psychisch niet in orde bent en op nationale tv verklaart dat je grootste hobby is om in je butt genaaid te worden dan was je vast directie-secretaresse etc. GTST met slechte, onderbetaalde acteurs en actrices is het. En toch gaan we er soms in mee, ik ook, gewoon omdat dat leuk is. Je moet je pas echt zorgen maken als je het echt serieus gaat nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef krabje het volgende:
[..]
het hele programma is niet realistisch![]()
Hij snapt niet wanneer hij mensen even moet laten. Sociaal mankeert er wel het 1 en ander aan.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie weer aan het Miloontje pushen
Heb je lekker geslapen?
Wat ga je doen vandaag?
Heb je nog leuke projecten voor de komende tijd? zoiezo al die bordjes
Probeer wat dingen anders voor jezelf te doen waar je zelf wat aan hebt
En ondanks dat we niet altijd goed met alkaar zijn ben ik altijd bereidt te helpen, een frisse blik op zaken dat nooit kwaad
En nóg steeds geen ram voor zijn bek geven
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat de Febo hier niet mee akkoord.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:28 schreef Inca het volgende:
Met al die petertjes komen we nooit van Gerrit en Shelly af![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou jij ook niet doen met een clitoris van 18 cm door de anabolen ..
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zou jij ook niet doen met een clitoris van 18 cm door de anabolen ..
Ze zou eerst Jessie eens een dreun moeten verkopen. Hij probeert haar over het randje te pushen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Lekkere chagrijnige tronie weer die Mylene....als je daar niet wil zijn rot dan op!
En terecht.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:32 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze zou eerst Jessie eens een dreun moeten verkopen. Hij probeert haar over het randje te pushen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Jessie lekker provoceren met zijn doktersjas...
Nou ze gaat nou toch een kast inmeten...over pushen gesproken, het helpt dus...quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:32 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze zou eerst Jessie eens een dreun moeten verkopen. Hij probeert haar over het randje te pushen.
Ik lach me rot.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]En dan ook nog het lef hebben om zijn hulp aan te bieden. Hij wordt steeds valser
Liposuctie moet je toch echt wel een medisch opleiding van 6 jaar hebben gehad, dit kan je echtquote:
Ze heeft nog geen poot uitgestoken, alleen de rolmaat vastgehouden, Jensie gelooft er ook geen zak van de zijn Miloontje ook maar één spijker gaat slaanquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ze gaat nou toch een kast inmeten...over pushen gesproken, het helpt dus...
Ik verwacht er ook niks van, maar ze wult wel...quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen poot uitgestoken, alleen de rolmaat vastgehouden, Jensie gelooft er ook geen zak van de zijn Miloontje ook maar één spijker gaat slaan
"wat is een decoupeerzaag? was haar laatste vraag
Jensie moet het doen, in ruil voor neuken, maar die is het een beetje zat aan het wordenquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook niks van, maar ze wult wel...
Ze weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen en steun van elfjesjens heeft ze ook niet echt. Meisje kan beter naar huis gaan voor ze echt doordraait.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ze gaat nou toch een kast inmeten...over pushen gesproken, het helpt dus...
etterplekje? Is ze niet gebeten door Katie??quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
De Witte Zoeloe schijnt een etterplekje te hebben op haar vinger, is dat hier gezet? vraagt Gerrie
Jup, Witte Zoeloe wacht nu op Dr. Laser
Ze had het over haar gezicht???quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dr. Djezzie Snotkoker gaat de verminking van de verminkers laseren.
Nee een Deelietatoequote:Op donderdag 4 juli 2019 11:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
etterplekje? Is ze niet gebeten door Katie??
Brrrrrquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoeft geen tattoo te zijn toch......
Makkelijk voor zijn Opaquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
Over een halfjaar ofzo gaat Jessie ook open hart operaties verrichten. What a man, what a man, what a mighty good man
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yup, Jessie doet dat dan gewoon even in de garage
Wordt een horror creep show. Creeptopia.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:48 schreef magnaal het volgende:
Waarom die jas, mijn dokter, tandarts enz, dragen ze juist niet meer, maar hebben kleurige dingen aan... Het is echt beangstigend, vooral omdat het Jessie is, ook nog
Hahahahahaquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Keelie&Deelie hebben alles uitgeruimd, geen zalfje of wattenstaafje meer te vinden, ik had die tatoestoel óók meegenomen als ik hun was
En wat gaan ze nu doen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Keelie&Deelie hebben alles uitgeruimd, geen zalfje of wattenstaafje meer te vinden, ik had die tatoestoel óók meegenomen als ik hun was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |