Het is een Daihatsu Sirion 2 uit 2007. De handleiding ligt natuurlijk... in de auto.quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:53 schreef Sheffield het volgende:
Ken het type auto niet, maar vaak moet je met de sleutel verder door draaien om de deur handmatig te openen. Dit gaat vaak lastig, omdat je dit nooit doet.
Misschien eerst ff je (online) handleiding raadplegen, voordat je je sleutel stuk draait
Dat zou wellicht kunnen, maar dan nog knippert op het dashboard het lampje van de centrale vergrendeling niet.quote:
De achterklep ook? Dat weet je zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:54 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Helaas alleen zo'n slot in de bestuurdersportier. De rest werkt via de centrale vergrendeling
Het is tegenwoordig vrij gangbaar dat auto's zelf op slot springen boven de 25km/u. Ook de achterklep.quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De achterklep ook? Dat weet je zeker?
Hoe doe je die tijdens het rijden dan op slot?
Kun je instellen in je boordcomputer.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:05 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig vrij gangbaar dat auto's zelf op slot springen boven de 25km/u. Ook de achterklep.
Dan moet je je portier toch nog handmatig wel kunnen openen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou ik idd ook mee beginnen.
En is de kofferbak niet handmatig te openen?
Ja, vanaf een bepaald niveau wel, maar de Sirion schat ik niet in dat niveau.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:05 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig vrij gangbaar dat auto's zelf op slot springen boven de 25km/u. Ook de achterklep.
Dat lijkt mij ook, sowieso vreemd dat dat niet kan.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:09 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dan moet je je portier toch nog handmatig wel kunnen openen?
Hoe kom je bij de accu als de portieren niet open gaan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo te lezen denk je dat je accu leeg is. Misschien die even opladen?
Je sleutel gebruiken. Daarvoor is het erin gebouwdquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hoe kom je bij de accu als de portieren niet open gaan?.
Ja ik wil in mijn eigen auto inbreken haha. Als je het slot in het portier omdraait dan open je alle deuren + kofferbak. Dus dat werkt toch elektronisch blijkbaar dus nu werkt het niet. Ik zoek een truc om of de deur/achterklep open te krijgen, of de motorkap.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, sowieso vreemd dat dat niet kan.
Is het wel je eigen auto TS?
Hmm oké, dan zal ik vanmiddag nog een keer op die manier moeten proberenquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:34 schreef Metalfreak het volgende:
Het lijkt me sterk dat je met de sleutel het slot niet open krijgt. Dat werkt normaal gesproken mechanisch en niet elektronisch.
Misschien toch iets harder draaien (natuurlijk niet afbrekenquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:43 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hmm oké, dan zal ik vanmiddag nog een keer op die manier moeten proberen
Weet je zeker dat je de sleutel wel de goede kant op draait?quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:43 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hmm oké, dan zal ik vanmiddag nog een keer op die manier moeten proberen
Da's een goeie vraag..... dat zal ik vanmiddag eens uittestenquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de sleutel wel de goede kant op draait?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |