quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben met hart en ziel tegen de monarchie.
Tot vijf minuten geleden was ik er stellig van overtuigd dat Gaviria het geel zou pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef Bugno2 het volgende:
De dames zijn helaas uit logeren, dus missen de eerste gele trui voor ONS in 30 jaar.
Dus je hebt hem ook geselecteerd in je poultjes?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot vijf minuten geleden was ik er stellig van overtuigd dat Gaviria het geel zou pakken.
Is er ook een Red Bull team dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef wimderon het volgende:
NBC heeft de altijd sympathieke Chris Horner
twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 12:09:53Dikke ambiance op de Muur: "Ruben, Ruben, Ruben Van Gucht!" https://t.co/sVX60K9piJ reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:10 schreef Szura het volgende:
Publiek heeft schijt aan de koning
Eddy Eddy Eddy
Ik heb hem geselecteerd in Cyclingmaster en ga vol voor de dagzege. Dit wordt mijn dag.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus je hebt hem ook geselecteerd in je poultjes?
Er zijn wel eens jaren dat jij niet in TDF te vinden bent!quote:
Hij traint zijn spurt op de Hollandse brug, die moet een makkie zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op deze aankomstzone heeft Groenewegen geen schijn van kans. Dat is 500 m aan 5 % omhoog ofzo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |