1 2 3 4 5 6 | Dione de Graaff ontvangt in Frankrijk koerskenners en wielerliefhebbers om de dag nog eens rustig te bespreken.Herman van der Zandt spreekt de renners op locatie.Te gast zijn Jan Mulder,Danny Nelissen en Fabio Jakobsen |
Wie zal het boeien op een handje vol Belgen na?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:08 schreef TLC het volgende:
Greg krijgt de bollentrui als cadeautje, wel lief van t peleton hoor
Misschien even vragen welke Tours er naast die van 2014 nog meer in zijn persoonlijke top 3 staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:11 schreef showtimer het volgende:
@:wimderon #VraagHetAanMichel , gegarandeerd meer succes.
Hopen op succes.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:11 schreef showtimer het volgende:
@:wimderon #VraagHetAanMichel , gegarandeerd meer succes.
twitter:Alaphilippe_ twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 13:13:42@sporza_koers Hoi Michel, ik hoorde je gisteren zeggen bij #vivelevelo dat de Tour van 2014 jou het meest fascineerde. Welke andere Tours vullen die top 3?#vraaghetaanmichel reageer retweet
Wat ne kul vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopen op succes.twitter:Alaphilippe_ twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 13:13:42@:sporza_koers Hoi Michel, ik hoorde je gisteren zeggen bij #vivelevelo dat de Tour van 2014 jou het meest fascineerde. Welke andere Tours vullen die top 3?#vraaghetaanmichel reageer retweet
Dat kun jij ook!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
Al gaan ze waarschijnlijk aap-noot-mies-vragen beantwoorden.
Kulvragen moet ik zelf altijd beantwoorden op Twitter.quote:
Wie kan Egan nog van de eindzege houden?, dat zijn de goeie vragen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kulvragen moet ik zelf altijd beantwoorden op Twitter.
Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie kan Egan nog van de eindzege houden?, dat zijn de goeie vragen.
twitter:Alaphilippe_ twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 13:19:21@sporza_koers En wie kan Egan Bernal van de eindzege afhouden?#vraaghetaanmichel reageer retweet
Dagjesaids.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom (voor wie) rijden de Gendt en die andere Lotto pipo steeds vooraan in het peloton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |