abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187727873
Mijn partner en ik willen graag verhuizen naar Duitsland. Wij zijn er al lang over aan het nadenken hoe en wat wij willen. 1 ding is al zeker: de Eiffel!

Het idee wat wij nu hebben: Eerst kijken voor een huis in een mooi rustig dorpje. De eerste tijd willen we nog wel in Nederland blijven wonen en dan om de week en de vakanties richting duitsland vertekken. Dit omdat we nog wel allebei een goede baan hebben in Nederland en in onze branch (overheid) het moeilijk wordt om iets in Duitsland te vinden.

Als we echt helemaal over gaan dan willen we graag een vakantiehuisje maken en deze verhuren.
Mijn vraag aan de nederlanders in Duitsland. Hoe hebben jullie de overstap gemaakt en hebben jullie ervaring met het verhuren aan een vakantiehuisje?
  woensdag 3 juli 2019 @ 09:52:54 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187727958
Hoeveel ervaring heb je met vakantievierende duitsers als buitenlander.. dat is meer een dingetje denk ik..
Ook de bureaucratie is niet te onderschatten.. je zet niet zo ff een vakantiehuis neer helemaal als je de regels en wetten niet goed kent..
pi_187728044
Meld je aan bij Ik Vertrek ! Kunnen we lachen. Wellicht krijg je er nog een cent voor.
U MAD?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 juli 2019 @ 10:03:13 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_187728078
Spannende stap, Muiske. Wij hebben het 12 jaar geleden gedaan.

Hier zitten de ervaringsdeskundigen. Ik zou je vraag daar dus even neerzetten.
pi_187732045
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 10:03 schreef qltel het volgende:
Spannende stap, Muiske. Wij hebben het 12 jaar geleden gedaan.

Hier zitten de ervaringsdeskundigen. Ik zou je vraag daar dus even neerzetten.
Bedankt voor de tip, ik ga daar even kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')