Ik weet niet waar je het over hebt, er klopt weinig van.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Spitsen dragen normaliter nummer 9. Nummer 10 is voor een aanvallende middenvelder.
Ga je al mis met je traditie.
Hier, heb je wat leesvoerquote:Op woensdag 3 juli 2019 09:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, er klopt weinig van.
Die had ik gelezen, een websiteje die iets zegt. Ik zou haar niet als de genie van het team willen bestempelen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier, heb je wat leesvoer
https://www.voetbalminded(...)n-bij-welke-positie/
Dat kan, ik heb ook niks gezegd over de kwaliteit van die speler. Ik heb het puur over het nummer 10. Wesley Sneijder was ook altijd nummer 10. Nummer 10 is gewoon traditioneel een rugnummer voor middenvelders.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die had ik gelezen, een websiteje die iets zegt. Ik zou haar niet als de genie van het team willen bestempelen.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:07 schreef TjjWester het volgende:
In het voetbal is het zeer gebruikelijk dat de nummer 10 word gedragen door de top spits van het team.
Bij de leeuwinnen word dit nummer gedragen door een middelmatige middenvelder.
Zo zijn er nog een aantal tradities te noemen waar ze hun gat mee afvegen. De leeuwinnen hebben niks met traditie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |