abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:57:06 #1
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187712031
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187712048
Vooral waterijsjes O+

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 gekookt eieren en een mok melk
T: stukje kaas
D: zelfde als gisteren
T: watermeloen
B: 10k stappen
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:08:25 #3
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187712107
Ik overwoog een 'IJs :9~"-TT, maar dat gaat ongetwijfeld trollen opleveren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187712128
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 07:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoezo, het gaat toch prachtig omlaag?
Of had je een rechte lijn naar beneden verwacht? ;)
Haha nee, zeker niet, niet mijn first rodeo. Wel dat ik gaar wordt van het vocht vasthouden en verliezen en zo misschien redelijk gedemotiveerd raak :') Gek hoe je ondanks de reden tķch irritatie krijgt van zoiets
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 10:22:30 #5
5428 crew  miss_sly
pi_187712248
Ik ben een paar kilo kwijt, zag ik vanochtend op de weegschaal. Nou wist ik dat wel, want mijn kleren zitten weer mooier en ruimer. Ik voel me ook veel beter. Toch gek dat je dat iedere keer weer laat glippen.

Het hardlopen gaat goed. Ik zit nu volgens schema op een duurloop van 50 minuten, en dat ging me goed af. Was ik erg blij om en trots op! Ik zal nog steeds geen supergoede tijd neerzetten in september, maar ik acht de kans dat het me gaat lukken om hem uit te lopen wel steeds groter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:33:30 #6
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187712359
Lekker bezig sly!

Ik moet ook echt wat gerichter gaan trainen voor DtD, het binnen de tijd finishen maak ik me niet zo'n zorgen over, maar ik wil 'm wel helemaal hardlopend doen, zeg maar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 10:36:27 #7
5428 crew  miss_sly
pi_187712384
Dat is ook mijn doel inderdaad: in mijn eigen, trage tempo hardlopend uitlopen.

Daarom probeer ik ook echt consequent de eigen trainingen te doen tussen de trainginsavonden op de verenging. We hebben ene prachtig schema gekregen en dat probeer ik echt te doen. Op zaterdagochtend en maandagavond loop ik die. De duurloop hiervan is op maandag en dan loopt mijn vriend vaak mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:59:24 #8
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187712627
Een groep/vereniging om mee te lopen helpt enorm ja, als was het alleen maar omdat het wat minder vrijblijvend is. :Y Enige jammere aan "mijn" groepje is dat ik vooraf niet weet wat we gaan doen, maar meestal is het rond de 5km met wat krachtoefeningen en/of wat snelheidsoefeningen en af en toe een langere afstand (maar niet langer dan 7km). De echte afstanden moet ik dus in m'n upje doen. Gelukkig was ik gisteren ondanks m'n verkeerd lopen wel echt gecharmeerd van m'n nieuwe route, dus die methode gaan we vaker doen. (Wandelroutenetwerk, dus pijltjes volgen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_187712759
Voor mij is het ook altijd goed als het niet vrijblijvend is, dan houd ik me veel beter aan sporten en beter eten, ook omdat mijn PT het gaat zien als ik me er niet aan houd :+ maar ik doe het uiteindelijk voor mezelf.

Bijna -9 nu :o Met deze temperaturen ga ik ook echt veel wandelen, zondag over de dag verspreid 14km gelopen en gisteren 10. Eten gaat best goed ook.

O: Yoghurt met muesli/goji bessen/lijnzaad, glas water en koffie.
T: Straks wat frambozen denk ik.
L: 3 bruine boterhammen met kaas.
T: Snoeptomaatjes en snoepkomkommers.
D: Is vaak pas na het sporten op dinsdag, vaak eet ik dan 2 boterhammen met een gebakken ei of een soepje. Heb vaak geen zin meer om voor alleen mezelf te gaan koken.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_187712925
Ik heb grotere triceps gekregen :9

Mijn kleren die ik had gekocht toen ik veel was afgevallen zijn ook alweer te groot :+
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 11:26:36 #11
5428 crew  miss_sly
pi_187712939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Een groep/vereniging om mee te lopen helpt enorm ja, als was het alleen maar omdat het wat minder vrijblijvend is. :Y Enige jammere aan "mijn" groepje is dat ik vooraf niet weet wat we gaan doen, maar meestal is het rond de 5km met wat krachtoefeningen en/of wat snelheidsoefeningen en af en toe een langere afstand (maar niet langer dan 7km). De echte afstanden moet ik dus in m'n upje doen. Gelukkig was ik gisteren ondanks m'n verkeerd lopen wel echt gecharmeerd van m'n nieuwe route, dus die methode gaan we vaker doen. (Wandelroutenetwerk, dus pijltjes volgen.)
Mijn training wordt gegeven door de atletiekvereniging. Die doen dit ieder jaar, dus dat is wel een goed geoliede machine. We hebben een schema gehad wat we iedere baantraining gaan doen, en daarnaast wat je voor eigen trainingen moet doen. Ik hoorde verschillende mensen wel zeggen dat ze die eigen trainingen niet of nauwelijks doen, maar om de kans dat ik traject het hardlopend kan afleggen zo groot mogelijk te maken, heb ik me voorgenomen om die eigen trainingen ook echt consequent te doen.

Ik ga overigens wel eind volgende week op vakantie naar een omgeving waar ik me geen duurloop van 50-60 minuten zie doen. Ik ken de omgeving daar niet goed genoeg voor en we zitten echt op een berg. Dus ik heb even een mail gestuurd naar de trainer wat ik het beste kan doen om de tot nu toe opgebouwde vooruitgang niet teniet te doen. Na de vakantie heb ik dan nog 2 maanden om het verder uit te bouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2019 @ 11:50:37 #12
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_187713192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn training wordt gegeven door de atletiekvereniging. Die doen dit ieder jaar, dus dat is wel een goed geoliede machine. We hebben een schema gehad wat we iedere baantraining gaan doen, en daarnaast wat je voor eigen trainingen moet doen. Ik hoorde verschillende mensen wel zeggen dat ze die eigen trainingen niet of nauwelijks doen, maar om de kans dat ik traject het hardlopend kan afleggen zo groot mogelijk te maken, heb ik me voorgenomen om die eigen trainingen ook echt consequent te doen.

Ik ga overigens wel eind volgende week op vakantie naar een omgeving waar ik me geen duurloop van 50-60 minuten zie doen. Ik ken de omgeving daar niet goed genoeg voor en we zitten echt op een berg. Dus ik heb even een mail gestuurd naar de trainer wat ik het beste kan doen om de tot nu toe opgebouwde vooruitgang niet teniet te doen. Na de vakantie heb ik dan nog 2 maanden om het verder uit te bouwen.
Prettig ja, aan kunnen sluiten bij lui die ervaring hebben met het opbouwen naar die afstand vanaf allerlei ervaringsniveau's. :Y Als ik niet al genoeg sportabo's had en het hier in de stad aangeboden werd, had ik het ook wel overwogen. :D

Ga je lang op vakantie? Een flink eind wandelen is misschien nog een optie, beetje de toerist uithangen en toch afstand afleggen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:25:31 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187713583
Knap hoor Sly, 50 minuten al! :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Oh echt? Magnums kan ik ook makkelijk blijven vreten :+ die happen ook een stuk sneller weg dan zo'n waterijsje.
Ik eet daarvan eigenlijk het liefst alleen de chocola en de rest geef/gooi ik weg. :@
***
  dinsdag 2 juli 2019 @ 14:09:36 #14
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187714878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Knap hoor Sly, 50 minuten al! :Y
[..]

Ik eet daarvan eigenlijk het liefst alleen de chocola en de rest geef/gooi ik weg. :@
kan ik me nog wel wat bij voorstellen maar geef mij toch de hele unit maar :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 14:17:12 #15
5428 crew  miss_sly
pi_187714983
Ik had een nieuwe lievelings ontdekt: de King Cone. Dat is gewoon Vienneta in een hoorntje :9~
En hij is groot :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2019 @ 15:06:59 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187715539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik had een nieuwe lievelings ontdekt: de King Cone. Dat is gewoon Vienneta in een hoorntje :9~
En hij is groot :o
Dat noem ik gewoon een cornetto eigenlijk.
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 15:16:19 #17
5428 crew  miss_sly
pi_187715642
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat noem ik gewoon een cornetto eigenlijk.
Hij is echt een flink stuk groter dan een cornetto, volgens mij. En ik vind de smaak echt wel anders, en lekkerder!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juli 2019 @ 15:21:21 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187715702
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 15:16 schreef miss_sly het volgende:

Hij is echt een flink stuk groter dan een cornetto, volgens mij. En ik vind de smaak echt wel anders, en lekkerder!
daarvoor zou ik ze beiden achter elkaar moeten eten.
Hij is idd groter en wat meer vanilleijs. Voor de rest geen idee uit m'n hoofd zo
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 15:45:39 #19
5428 crew  miss_sly
pi_187715986
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

daarvoor zou ik ze beiden achter elkaar moeten eten.
Hij is idd groter en wat meer vanilleijs. Voor de rest geen idee uit m'n hoofd zo
Goed idee wel, een vergelijkend warenonderzoek! Ik wil wel proefpersoon zijn 8-)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187716356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 15:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hij is echt een flink stuk groter dan een cornetto, volgens mij. En ik vind de smaak echt wel anders, en lekkerder!
:9~ Al te koop bij de supermarkt?

Mijn grote ijszonde is een Mars icecream a 140 kcal per stuk :X Zo af en toe neem ik er eentje na het avondeten :7
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 juli 2019 @ 16:48:01 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187716544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 16:34 schreef rena het volgende:

:9~ Al te koop bij de supermarkt?

Mijn grote ijszonde is een Mars icecream a 140 kcal per stuk :X Zo af en toe neem ik er eentje na het avondeten :7
Ik heb ze nog nooit gezien ind e supermarkt, enkel bij stations, horeca en bioscopen enzo
  dinsdag 2 juli 2019 @ 17:14:39 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187716977
Ijsjes!! O+
Ik heb ze gewoon niet in huis.. dat scheelt..

De weegschaal bij mn ouders was lief.. 1 kilo eraf in 2 weken tijdens vakantie ^O^ vrijdag maar eens kijken hoe het dan gesteld is mbt de vlieg-vocht-balans..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187717197
Ik weet niet of deze al gepost is qua ijs, maar ik vind hem heerlijk (wel duur):

Oppo Sticks salted caramel & chocolate #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi459956
  dinsdag 2 juli 2019 @ 18:22:49 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187718201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 17:14 schreef Barreltje het volgende:
Ijsjes!! O+
Ik heb ze gewoon niet in huis.. dat scheelt..

De weegschaal bij mn ouders was lief.. 1 kilo eraf in 2 weken tijdens vakantie ^O^ vrijdag maar eens kijken hoe het dan gesteld is mbt de vlieg-vocht-balans..
*O*

En vlieg-vocht is kut, dus altijd lekker als dat ook weer weg is! :Y
***
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 juli 2019 @ 18:28:20 #25
22592 crew  Ole
pi_187718290
Net weer 4 nepraketjes op. Maar ben als een dolle aan het schoonmaken dus compenseert vast O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')