abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7779861
"Major Glory, Val halen, and the Infraggable Krunk"

Man ik vond deze tekenfilm altijd prachtig om te zien. Maar nu hebben ze heel Cartoon Network verneukt. En jammer dat er niet meer nieuwe tekenfilms uitkwamen.

Ook die quotes in die tekenfilm vond ik altijd prachtig en Living Bullet was ook altijd supercool

Zijn er nog meer Fans hier van op Fok?

edit: het was Val Halen

[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 08-01-2003 16:49]

woensdag 8 januari 2003 @ 16:45:24 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7779880
Impeccable Krunk, toch?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7779893
nee hoor, het is The Infraggable Krunk
pi_7779964
Krunk is supercool.
De keren Dat ik ze nog tegenkom op TV zijn het alleen maar herhalingen.
pi_7780039
yes kwunk is coowl... !!
pi_7780105
was wel leuk eigenlijk

maar ze hebben het op 2 manieren verneukt. Door debiel ingeblikt gelach er achter te plakken dat om alles lachen. En door een versie te maken met Nederlandse stemmen

dus tja, toen was er niks meer aan

edit: vanhalen was natuurlijk wel met stip de #1

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_7780153
De aflevering "Ratman" vond ik ook supercool. Dan zag je Krunk en Val Halen allemaal sjit in die plee donderen, zoals koelkast, bankstel en rubberducky Vervolgens liep die gootsteen vast en gingen ze naar beneden toe en blablabla...

Man, ik had me helemaal dood gelachen

pi_7780168
het is Val Hallen met 2 l'en d8 ik.. zo spreekt die dude het wel uit.

en het is idd leuker in engels.. mjah. alles in in het nederlands tegenwoordig.

pi_7780252
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:56 schreef Henkmanz het volgende:
het is Val Hallen met 2 l'en d8 ik.. zo spreekt die dude het wel uit.

en het is idd leuker in engels.. mjah. alles in in het nederlands tegenwoordig.

Nee hoor, had ik zo net nog opgezocht, je zegt het als Val hallen maar je schrijft het Val Halen
pi_7780360
geweldig echt waar ik lag altijd dubbel van het lachen... vooral als krunk weer es tv ging kijken naar puppetpals

mike en clem of zoiets.. bonk on the head echt jammer dat ze er niet meer zijn...

pi_7780423
hey puppetpal clem, how do get people rich? I Don't know puppetpal mitch. Mitch: In one national "bonk"

edit: nog 1, Hey puppetpal clem there is a spider in your bed, vervolgens schrikt clem wakker en stoot zn kop tegen het bed van mitch. ( stapelbed ) en hoor je Clem: "BONK"

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 08-01-2003 17:14]

pi_7780483
The Justice Friends waren geweldig! Maar aangezien ze bij Cartoon Network het idiote idee hadden om alle tekenfilms te nasynchroniseren is ook The Justice Friends niet leuk meer.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_7780496
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
hey puppetpal clem, how do get people rich? I Don't know puppetpal mich. Mich: In one national "bonk"
oh ja het was mitch
pi_7780593
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:07 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
hey puppetpal clem, how do get people rich? I Don't know puppetpal mich. Mich: In one national "bonk"

edit: nog 1, Hey puppetpal clem there is a spider in your bed, vervolgens schrikt clem wakker en stoot zn kop tegen het bed van mich. ( stapelbed ) en hoor je Clem: "BONK"

"Hey puppetpal Clem." "Yes puppetpal Earl." "Where do people keep they're money?" "I don't know puppetpal Earl." "At the National" *BONK*

GEWELDIG

[Dit bericht is gewijzigd door GHansie op 08-01-2003 17:15]

Don't think you are. Know you are.
pi_7780626
Val Halen tegen living bullet, terwijl living bullet wegvliegt: Hey man, cool outfit, hoor je Major Glory: not as cool as mine
pi_7780650
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:14 schreef GHansie het volgende:

[..]

"Hey puppetpal Clem." "Yes puppetpal Earl." "Where do people keep they're money?" "I don't know puppetpal Earl." "At the National" *BONK*

GEWELDIG

thanks voor de verbetering
pi_7780703
Maakt niet uit jouw versie is ook wel goed. Ook leuk is die aflevering dat ze de TV stukmeppen en Krunk toch Puppetpals wil zien, dat Val Halen en Major Glory ze zelf moeten spelen. .
pi_7780728
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:19 schreef GHansie het volgende:
Maakt niet uit jouw versie is ook wel goed. Ook leuk is die aflevering dat ze de TV stukmeppen en Krunk toch Puppetpals wil zien, dat Val Halen en Major Glory ze zelf moeten spelen. .
ja die is echt cool.... haha als ik er nu aan denk moet ik alweer lachen dat is echt de grootste droge humor
pi_7780786
Ze waren in het engels echt geweldig, werden een stuk minder toen ze in het nederlands werden overgel*ld..... en nu zie ik ze nooit meer . (Zelfs Kazaa bied niet veel )
pi_7780814
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:19 schreef GHansie het volgende:
En die aflevering dat er een wesp in het huis zat en daar had major glory schijt aan en hij al het mogelijke proberen Toen deden ze de Justice friends tornado ofzo, dan hoor je major glory:"aaaaaaah, dan Valhalen: aaaaaah, en dan hoor je krunk: hahahahhaha weeeeee

[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 08-01-2003 17:27]

pi_7780865
TV puppetpals, fun for boys en girls
pi_7780883
Geweldige afleveringen altijd. Jammer dat er maar zo weinig van zijn . Ik heb ze allemaal wel tig keer gezien.
Ook erg leuk was Krunk in een aflevering van Monkey. "Who is bringing Krunk home" "Not me!" Dus Monkey met Krunk in 1 auto. "Krunk thinks house is on next street." "Maybe it was next block" "Krunk thinks house could be on other side of town"

pi_7780947
of die af levering dat Val Halen zijn AXE gitaar kwijt was, op het laatst bleek dat ie in die geit zat. Hoor je krunk: Axe in goat, Krunk get Axe out goat Zie je hem zo lomp die geit fijnknijpen en met 1 oog naar binnen kijken
pi_7781010
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:26 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
TV puppetpals, fun for boys en girls
Die aflevering dat Krunk naar huis gaat om Puppetpals te gaan kijken ja. Stukje ervoor is geweldig. Die kat in die boom. *komt een steen langs, *komt een auto langs. Pakt hij dat meisje op. "No Krunk it's ok"
Gaat Krunk stampen. Valt die kat uit de boom. "Cat on head!! " Ik lag helemaal vlak.
pi_7781040
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')