abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 2 juli 2019 @ 23:43:55 #51
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_187724726
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:35 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
@:mario390
^O^
pi_187725253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:17 schreef pullup het volgende:
De meest on-Tamlynse foto uit haar hele geschiedenis.

[ afbeelding ]
_O- _O- en hopelijk de laatste ^O^
  woensdag 3 juli 2019 @ 01:58:28 #53
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187726220
quote:
Heeft Emil zijn moedervlek laten weghalen?
pi_187726705

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187726714
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 01:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Heeft Emil zijn moedervlek laten weghalen?
Had hij die?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187726732

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 3 juli 2019 @ 07:05:32 #57
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187726795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 07:05 schreef Flow3r het volgende:

[..]

yup

[ afbeelding ]
hmm ik heb een tijdje teruggekeken op zijn insta nu. Hier tussen dus ergens


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187730717
Zielig :'(

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187730870
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef pullup het volgende:
Tip van de dag:

Volg Fred niet!!
:D

Nare gast is dat idd.
pi_187731213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:D

Nare gast is dat idd.
Heel naar :Y
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187731215
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187746516

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187746551
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187746623
Dit is weer de oude Tammy

Ze neemt nu een weekje vrij van haar drukke influencerbestaan


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187746648
Verder een rustig socialmedia dagje :)Alles lag op zijn gat
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187750986
Of je gaat werken....

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187751050
Dat zal ze leren die nietjuichers

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187751092
De reacties zijn mooi _O-



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187751180
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187751679
Bjorn heeft de Instastoring nauwelijks overleefd.



En hij had nog wel van dat spannende nieuws



Dit is de enveloppe



Je kan aan hem zien dat het spannend is



Hij bazelt wat dat het pas volgende week bekend gemaakt gaat worden maar zijn vriendin is het er geloof ik niet mee eens



De baby krijgt alvast zijn eigen selfie



Bjorn smeert hem met 'de mannen' voor een lang weekeindje naar....(wederom heel spannend) en hij gaat het zo vertellen.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187753404



:X
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_187753462


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 4 juli 2019 @ 17:55:03 #74
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_187753705
Van FB over Cees: ;(

Goedenavond,

Vanmiddag heb ik Cees gesproken.

Hieronder volgt een samenvatting van ons gesprek.

Hij is diep onder de indruk van alle positieve reacties op div. sites.Hij scrollt wel door de berichten heen,maar liked ze niet,omdat het er duizenden zijn en dat is teveel voor hem.Maar hij is ongelooflijk dankbaar.

Hij is onder de indruk,van de openheid,die jullie met hem delen,met name diegene die schrijven over hun ziekte.

Dat is prachtig,dat dit op deze site kan.

Vandaag had hij een afspraak met de arts van het AVL,die belde om te vragen wat zijn besluit is en welk behandelplan het gaat worden .

Hij zal eerst flink moeten aansterken,welke keuze hij ook maakt.

Even in het kort een samenvatting van de dochter van Cees,wat de arts heeft gezegd op 26 juni.

Meerdere uitzaaiingen oa in de buik richting rug,liezen en de oude tumoren zijn gegroeid.

Vooralsnog geen uitzaaiingen in het bot en dat is tot heden zijn geluk.

Het komt hard binnen,maar het is op dit moment niet anders.

Zonder behandelplan is zijn levensverwachting 4-12 maanden.

Cees gaat er tot nu toe positief mee om en stoot het lot niet van zich af,maar vertelde mij,dat hij ziet wat het hem gebracht heeft tot heden.En noemde als voorbeeld,dat hij gesprekken kan voeren met zijn kinderen,familie,vrienden,etc. over de dood.

Hij vertelde mij ,dat hij dit omarmt.

Dat zijn gesprekken,die je nooit gevoerd zou hebben,als iemand getroffen wordt door een ongeval,of een plotselinge dood.

En dat is voor nabestaanden een drama,meestal blijven die achter met bv de vragen...had ik maar?... of wat als?

Cees probeert nu rust te nemen,maar dat gaat moeilijk.

Zodra er weer nieuws is,houden we jullie op de hoogte.

Cees,blijf zeilen op de wind van vandaag.

Lieve groeten allemaal van Cees en nogmaals,hij is jullie ongelooflijk dankbaar voor de lieve berichten.
De slotwoorden van Cees; Het leven is als een waterval je weet niet waar de spetters terecht komen.

Lieve groeten voor een ieder die dit lees
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 4 juli 2019 @ 17:58:42 #75
111260 Charmian
a little joy
pi_187753757
quote:
Hebben we al ergens ontdekt dat Mike een soort van beaamd dat Bil zijn vriendin is. Ik kan het eigenlijk niet vinden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')