abonnement Unibet Coolblue
pi_187709319
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef Treinhoer het volgende:
Je kinderen op het juiste moment leren hoe dingen werken is altijd een grote plus.
Om te voorkomen dat er ge/misbruik kan plaats vinden.

Ze leren dat ook twee vrouwen of twee mannen van elkaar kunnen houden is gewoon fatsoenlijke opvoeding.
Crossdressing, make up en stripkledij normaliseren, nooit.

Zeer terechte klacht. Die smerigheid komt vanuit de VS over waaien en dat is zorgwekkend.
pi_187709751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het kan nog erger. Zo'n Amerikaans joch zit te strippen in stripclubs terwijl homo's hem geld toesmijten en dat is dan heel progressief volgens Den Linkschen.
Wtf? 8)7
  dinsdag 2 juli 2019 @ 07:51:36 #33
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187710960
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:14 schreef Solid-Snake het volgende:
Het is inderdaad niet gebruikelijk, daar geef ik je gelijk in.

Maar als zo'n kind op die manier gelukkig is, waarom zou je hem dat dan niet gunnen? Ik bedoel hij doet er verder niemand kwaad me zover ik weet.
Het kind vind het misschien leuk, maar die snapt de hele sexualisering er van niet. Die hufters zouden uiteindelijk zo ver gaan dat een kind gaat denken dat sex spelletjes er ook gewoon bij horen, eng dun griezelig lijntje hoor en ze zoeken constant de grenzen op.
pi_187711199
ik ben links, en vind dit net zo achterlijk als van die pagaent shows en andere onzin waar ze kids op een podium zetten om volwassen dingen te doen.

maar daar houdt het dan ook wel op.
of het een meisje-jongen- ergens tussenin is doet er niet toe. het secualiseren is inderdaad stuitend. kinderen die al vroeg ontdekken dat ze gender issues hebben, is dat niet.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 08:26:44 #36
486154 pokkie1997
VVD till I die
pi_187711216
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht. De NOS begint steeds meer een links activistisch medium te worden.

Zie ook Topicreeks: journalist verzamelt data voor zwartboek NOS
[..]

Je begrijpt dus duidelijk niet wat seksualisering betekent. Probeer het nog eens.
Seksualiseren:
Het verbinden van seksuele fantasieën met objecten of lichaamsfuncties die daar slechts een verwijderd verband mee hebben.

Probleem ligt echt bij TS. Ik zie niks in het filmpje waaruit ik de conclusie kan nemen dat er iets geseksualiseerd wordt.
pi_187711236
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:56 schreef Harlekien het volgende:
Het begon met homo's normaliseren, nu zijn de travestieten aan de beurt en uiteindelijk vinden we pedo's ook normaal.
De bekende radicale redenering. :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2019 08:30:45 ]
pi_187711301
Weet je wat zo debiel is tuurlijk heb ik ooit als 8 jarige een jurk aan gehad. Met een toneelstukje met mijn zusjes. Anno 2019 zou ik meteen onder het mes moeten.
pi_187711493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 07:51 schreef TomStall het volgende:

[..]

Het kind vind het misschien leuk, maar die snapt de hele sexualisering er van niet. Die hufters zouden uiteindelijk zo ver gaan dat een kind gaat denken dat sex spelletjes er ook gewoon bij horen, eng dun griezelig lijntje hoor en ze zoeken constant de grenzen op.
Ja ik heb het stuk gemist dat het kind van 11 in een bar danst.

Zeer terechte klacht.
pi_187711660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 08:26 schreef pokkie1997 het volgende:

[..]

Seksualiseren:
Het verbinden van seksuele fantasieën met objecten of lichaamsfuncties die daar slechts een verwijderd verband mee hebben.

Probleem ligt echt bij TS. Ik zie niks in het filmpje waaruit ik de conclusie kan nemen dat er iets geseksualiseerd wordt.
Het probleem ligt eerder bij jou. Jij ziet niet in dat dit fout is. Jij ziet niet in dat hier een 9 jarig jongetje gesexualiseerd word. Dat is een groot probleem. Mensen zoals jij zitten pedofilie goed te praten.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187711683
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 08:29 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

De bekende radicale redenering. :r
Zo dacht ik eerst ook, maar de laatse stap, het normaal maken van pedofilie, is nu aan de gang. Niet voor niets dat in Amerika bij een groot aantal lghbhivehonxhu groepen nu ook pedofielen kunnen aansluiten. Ze laten een kind voor geld op een bar dansen, voeren een gay parade in disneyland en er gebeuren steeds meer zieke dingen vanuit die gemeenschap.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:29:29 #42
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187711730
Serieus wat ben je voor pedo of ladygagafiel als je dit seksueel vindt? Idioot snap ik, ongepast ook, maar seksueel? Vind je een kind dat als leeuw geschminkt is ook seksueel :?
pi_187711738
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Serieus wat ben je voor pedo of ladygagafiel als je dit seksueel vindt? Idioot snap ik, ongepast ook, maar seksueel? Vind je een kind dat als leeuw geschminkt is ook seksueel :?
Misschien moet je de betekenis van het woord opzoeken.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:34:11 #44
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187711789
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:30 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Misschien moet je de betekenis van het woord opzoeken.
Je reageert net op de definitie, waar geenszins uit blijkt dat dat hier gebeurt, met 'hurrdurr het ligt aan jou!' en vervolgens heb je het lef om deze domme zin weer richting mij te herhalen.

:')
pi_187711815
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:34 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Je reageert net op de definitie, waar geenszins uit blijkt dat dat hier gebeurt, met 'hurrdurr het ligt aan jou!' en vervolgens heb je het lef om deze domme zin weer richting mij te herhalen.

:')
Je zit wartaal te lullen en dat noem je een definitie? Ben je echt zo dom?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:43:29 #46
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187711886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:36 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Je zit wartaal te lullen en dat noem je een definitie? Ben je echt zo dom?
Ik noem mijn 'wartaal' niet de definitie, maar post #36, waar je als een idioot op reageert. Als je als een idioot reageert op iemand die je dezelfde vraag stelt, kom mij dan niet later die vraag stellen. :W
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:46:40 #47
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187711923
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Serieus wat ben je voor pedo of ladygagafiel als je dit seksueel vindt? Idioot snap ik, ongepast ook, maar seksueel? Vind je een kind dat als leeuw geschminkt is ook seksueel :?
Ik ga alleen even uit van de video still:

Kind is "geschminkt" als een versie van Madonna. Madonna is een sex symbool, voor volwassen.

1) Kun je die link echt niet leggen?
2) Ben je aan het trollen?
3) Van welke generatie ben je? Misschien ben jij al aardig gehersenspoeld namelijk en zie je er echt geen probleem in. Dat is wat ze doen: de hufters trekken hun plannetjes over generaties heen. Vandaar ook dat ze de Monarch vlinder vaak als symbool gebruiken. Deze vlinder trekt enorme afstanden over de wereldbol, en kan die reis niet in de tijd van 1 generatie maken. Vandaar dat deze vlinder meerdere generaties gebruikt om toch de reis te vol brengen. In dit pedo-plan: Wat MIJN generatie nooit zal accepteren, gaan ze bij een volgende generatie net even een stapje verder proberen, en dan lukt het ze wel en is het "normaal". Vandaar dat jij er misschien echt helemaal geen kwaad in ziet.

Maar ja, je zal me wel af doen als een nut-job met aluminium folie petje toch? Is makkelijker doe dat maar.
pi_187712013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 00:10 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Lees mijn post nog drie keer. Lees het ander een keer hardop.
Je post impliceert een verband. Als ik zeg "eerst werd roken in cafés genormaliseerd, nu zijn het pedo's", zeg ik dus dat roken in cafés leidt tot het normaliseren van pedoseksualiteit.
pi_187712055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ik ga alleen even uit van de video still:

Kind is "geschminkt" als een versie van Madonna. Madonna is een sex symbool, voor volwassen.

1) Kun je die link echt niet leggen?
2) Ben je aan het trollen?
3) Van welke generatie ben je? Misschien ben jij al aardig gehersenspoeld namelijk en zie je er echt geen probleem in. Dat is wat ze doen: de hufters trekken hun plannetjes over generaties heen. Vandaar ook dat ze de Monarch vlinder vaak als symbool gebruiken. Deze vlinder trekt enorme afstanden over de wereldbol, en kan die reis niet in de tijd van 1 generatie maken. Vandaar dat deze vlinder meerdere generaties gebruikt om toch de reis te vol brengen. In dit pedo-plan: Wat MIJN generatie nooit zal accepteren, gaan ze bij een volgende generatie net even een stapje verder proberen, en dan lukt het ze wel en is het "normaal". Vandaar dat jij er misschien echt helemaal geen kwaad in ziet.

Maar ja, je zal me wel af doen als een nut-job met aluminium folie petje toch? Is makkelijker doe dat maar.
Je vond de mini playback show vroeger ook een show voor pedo's?
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:06:51 #50
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187712100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ik ga alleen even uit van de video still:

Kind is "geschminkt" als een versie van Madonna. Madonna is een sex symbool, voor volwassen.

1) Kun je die link echt niet leggen?
2) Ben je aan het trollen?
3) Van welke generatie ben je? Misschien ben jij al aardig gehersenspoeld namelijk en zie je er echt geen probleem in. Dat is wat ze doen: de hufters trekken hun plannetjes over generaties heen. Vandaar ook dat ze de Monarch vlinder vaak als symbool gebruiken. Deze vlinder trekt enorme afstanden over de wereldbol, en kan die reis niet in de tijd van 1 generatie maken. Vandaar dat deze vlinder meerdere generaties gebruikt om toch de reis te vol brengen. In dit pedo-plan: Wat MIJN generatie nooit zal accepteren, gaan ze bij een volgende generatie net even een stapje verder proberen, en dan lukt het ze wel en is het "normaal". Vandaar dat jij er misschien echt helemaal geen kwaad in ziet.
Het probleem met zo'n vergelijk met Madonna is het feit dat wat Madonna een sekssymbool maakt niet haar make-up is, maar de punten waar haar kleding de aandacht op focust, waar ze over zingt, hoe ze danst en hoe ze zich gedraagt.

Deze jongen doet geen van deze dingen. Hij draagt vrij lange jurken, maillots eronder, doet radslagen en non-seksuele dansjes. Hij wordt niet omringd door halfnaakte mannen of vrouwen, zoent niemand. Het is alleen uitbundige make-up en glitterjurken.

In het andere topic ging het erover dat een normale jurk wel oké zou zijn, omdat je een meisje zo ook niet erop uitstuurt. Nu vind ik het zelf ook wat veel en zou voor een alledaagse outfit dit niet zomaar toestaan, maar voor een speciale gelegenheid of zo? Ga je goddelijke gang.

Ik zie meermaals een verwijzing langskomen over een jongen die in een gay bar staat te dansen. Dat gaat mij absoluut te ver, een kind heeft daar niks te zoeken. Als hij daarbij ook nog seksueel getinte dansjes opvoert, ja dan snap ik de hele aanklacht van seksualisering, maar nee, hier zie ik het niet.

Nu heb ik wel een probleem met deze situatie, maar dat richt zich op het paraderen van dat kind op een podium. Ik ben er sowieso geen fan van om dat met kinderen te doen en dan ook nog in een outfit die op zijn minst opmerkelijk te noemen is? Dat genereert in mijn optiek aandacht waar je op wat oudere leeftijd misschien niet zo blij op terugkijkt en daar mogen de ouders verantwoordelijk voor gehouden worden.

quote:
Maar ja, je zal me wel af doen als een nut-job met aluminium folie petje toch? Is makkelijker doe dat maar.
Nee hoor, als mensen een beetje normaal reageren wil ik best de discussie aan. Maar ik voel niet zo de behoefte om uitgebreid te reageren als er alleen maar geluld wordt over de linksche kliek die de hele wereld kapot wil maken.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:09:41 #51
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187712114
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:00 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je vond de mini playback show vroeger ook een show voor pedo's?
Ik vond het een leuk programma. Let op: "programma". (van "programmering")
pi_187712191
TV kijken :')
pi_187712226
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik noem mijn 'wartaal' niet de definitie, maar post #36, waar je als een idioot op reageert. Als je als een idioot reageert op iemand die je dezelfde vraag stelt, kom mij dan niet later die vraag stellen. :W
Ik reageer helemaal niet als een idioot, dat doe je echt zelf. De definitie die je geeft heeft weinig met het woord te maken.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sexualization
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:26:06 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187712285
Je kunt het ook zo zien, je had ook seksualisering van linksen door kinderen kunnen hebben. Was dat erger?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_187712624
Brrr, ik zou ook maar niet meer naar de turnvoorstelling van je dochter/zusje toegaan. Al die meisjes in strakke pakjes die sensuele bewegingen maken...
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 11:11:13 #56
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187712752
Wat een kanker nicht die keegan.

Over een x aantal jaar knalt hij z'n geweer leeg op z'n middelbare school.
Dat zijn zulk soort types
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  dinsdag 2 juli 2019 @ 11:20:09 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187712853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 11:11 schreef LanceVanceDance het volgende:
Wat een kanker nicht die keegan.

Over een x aantal jaar knalt hij z'n geweer leeg op z'n middelbare school.
Dat zijn zulk soort types
Niet als jij hem eerst neerknalt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 2 juli 2019 @ 11:23:21 #58
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187712892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 11:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet als jij hem eerst neerknalt.
Challenge accepted.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_187713060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:59 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Brrr, ik zou ook maar niet meer naar de turnvoorstelling van je dochter/zusje toegaan. Al die meisjes in strakke pakjes die sensuele bewegingen maken...
wat een domme opmerking. turnen en ballet is sport/kunst. niet dat het geen pedo voer is. volgens mij kijken die massaal naar ballet en turnen met de spelen. Ook doen ze dat op YouTube, het is een heel groot probleem daar.

drag queens zijn vaak hetzelfde als clowns, een parodie, een overdrijving. deze mensen gaan zo niet normaal door het leven. Het is een act, een voorstelling.
pi_187713097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:22 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Zo dacht ik eerst ook, maar de laatse stap, het normaal maken van pedofilie, is nu aan de gang. Niet voor niets dat in Amerika bij een groot aantal lghbhivehonxhu groepen nu ook pedofielen kunnen aansluiten. Ze laten een kind voor geld op een bar dansen, voeren een gay parade in disneyland en er gebeuren steeds meer zieke dingen vanuit die gemeenschap.
Oh echt ja, ik geloof je nu meteen omdat je eerst ook zo dacht. :')

Radicale technieken om minderheden (LEES: Buitenlanders en LGTB mensen) de vrijheden te ontnemen, eeuwenoude technieken en de meeste kennen het van de nazis begin van de 20e eeuw.

Minder fabeltjes lezen met je pedofielen worden geaccepteerd in LGTB communities. :')

Pedofielen moeten 100% geholpen / opgesloten worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2019 11:43:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')