abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:59:02 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_188256023
Succes man! *O*
pi_188256096
Kijk voor je eigen gezondheid voorlopig maar even geen PSV. Grt een mede PSV-er :'(
pi_188258898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

_O-
Daar is niets aan gelogen :D
Fijn om te lezen man!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:34:06 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_188259079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:03 schreef nickhguitar het volgende:
Kijk voor je eigen gezondheid voorlopig maar even geen PSV. Grt een mede PSV-er :'(
pijnlijk ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:44:55 #105
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_188259187
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 15:39 schreef rubbereend het volgende:
wat een liefde hier O+

het gaat inmiddels dagelijks een beetje beter en fokken is voor mijn rechterhand een goed fijne motorriek :D

verder kan ik stukjes lopen zonder rollator en wat langer met rollator. Maar ik mag absoluut niet klagen na een dergelijke hersenbloeding. En nu nog ff een maandje of 5 revalideren.

En dank voor de vele lieve berichtjes en buitenal veel liefs voor minthy die dit als mijn vriendin dit er ook maar bijgekregen en zo'n held is voor me
Veel beterschap, rubbereend.!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_188264661
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:28 schreef rubbereend het volgende:
:W

ik was al even niet meer geweest want druk met herstellen. Maar het gaat goed, ik kan inmiddels een kilometer of 3 wandelen en druk aan het trainen om fysiek weer meer op kracht te komen en conditie op te bouwen. Dat gaat eigenlijk per paar dagen beetje bij beetje vooruit.
Ook gaat achter de laptop inmiddels best aardig, de rechterhand werkt elke dag weer een beetje beter qua fijne motoriek waardoor ik niet meer zit te vloeken achter de laptop omdat ik het verkeerde scherm sluit _O-
Ook qua belastbaarheid merk dat ik meer aankan en meer op een dag aankan. Ik ga inmiddels twee middagen per week naar het revalidatiecentrum en die dagen ben ik druk bezig maar gaan me prima af en kom niet gesloopt thuis.
Goed bezig eend ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')