Ik wist toevallig wel dat hij uit was. Maar dank voor de voorselectie. Het is geen artiest die ik zelf aanzet (hoewel een blik op zijn discografie best wel veel o-ja oplevert). Die met Q-tip vind ik wel goed. De eerste met de vrouwenstem wel mooi, maar die tekst spreekt mij niet zo aan (over relatie issues).quote:Op maandag 9 november 2020 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Iemand trouwens al de nieuwe busta geluisterd?
Kende hem niet. Wel van naam in een of ander lijstje. Best goeie woordvondsten. Je laatste twee links vooral dan.quote:
Rotterdam Airlines heeft naar mijn mening beter werk uitgebracht. Wie weet breken deze jongeren ook nog eens door.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:38 schreef riazop het volgende:
SLYZZ & E11EVEN FT. JAYSOR - NOG STEEDS
Ken hem niet maar nu ik een paar nummers van dat album gehoord heb kan ik dit wel beamen.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hij klinkt als Kendrick Lamar
accentje welquote:Op zondag 22 november 2020 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ken hem niet maar nu ik een paar nummers van dat album gehoord heb kan ik dit wel beamen.
--
Ben zelf eens in deze knakkers gedoken. Vrij underground, beetje half straat half goede woordenschat. Vooral goede beats.
The Game heeft ook echt wel toffe nummers gemaakt, die ook nu nog staan als een huis.quote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Kwam deze weer eens tegen. Blijft ook echt een topper hoor.
Je kan zeggen wat je wilt over ze in deze tijd (ze waren echt heel groot in die tijd), maar ik was echt groot fan van 50 Cent, G-Unit en The Game etc. Nu uiteraard niet meer, maar zat weer wat nummers te luisteren en sommige blijven toch wel lekker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |