Nee hoor, zelfs KLM flikt tegenwoordig dit soort praktijkenquote:Ik heb begrepen dat Ryanair de enige luchtvaartmaatschappij is waarbij je verplicht stoelen moet reserveren als je naast elkaar wil zitten.
Ok, ik had het ergens gelezen, maar dat zal dan wel weer oud nieuws zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 11:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs KLM flikt tegenwoordig dit soort praktijken
Als eerste aan boord gaan heeft wel het voordeel dat er plek boven je stoel voor je handbagage is.
Helaas wel jaquote:Op zondag 30 juni 2019 11:11 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Ok, ik had het ergens gelezen, maar dat zal dan wel weer oud nieuws zijn
Ow okquote:Op zondag 30 juni 2019 11:14 schreef yosander het volgende:
Ooh fast track is alleen om sneller door de beveiliging te komen? Dat lijkt me onzinnig
Als je bij KLM geen stoel koopt, kies je er 1 bij het inchecken en zit je gewoon naast elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs KLM flikt tegenwoordig dit soort praktijken
Als eerste aan boord gaan heeft wel het voordeel dat er plek boven je stoel voor je handbagage is.
Ik lees eigenlijk ook alleen maar slechte dingen over Ryanair. Maar het kon helaas niet anders voor deze trip.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je bij KLM geen stoel koopt, kies je er 1 bij het inchecken en zit je gewoon naast elkaar.
Mocht dat onverhoopt niet gelukt zijn, dan meld je je bij de gate en proberen ze het alsnog voor je te regelen/.
Als je bij RyanAir geen stoel koopt plaatsen ze je doelbewust uit elkaar. Nogal een verschil.
Dat scheelt idd, ga het zien over een maandjequote:Op zondag 30 juni 2019 11:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je bij KLM geen stoel koopt, kies je er 1 bij het inchecken en zit je gewoon naast elkaar.
Mocht dat onverhoopt niet gelukt zijn, dan meld je je bij de gate en proberen ze het alsnog voor je te regelen/.
Als je bij RyanAir geen stoel koopt plaatsen ze je doelbewust uit elkaar. Nogal een verschil.
Jawel hoorquote:Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef Tinos85 het volgende:
Die fast track lijkt me voor een vliegveld als Eindhoven een beetje overdreven. Zo druk kan het daar toch niet zijn
Als je op vakantie gaat, ook een koffer moet afgeven en ruim op tijd op de luchthaven bent is de fast track niet echt nodig, de beveiliging duurt wel even, maar het zijn ook geen wachtrijen van een uur.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef Tinos85 het volgende:
Die fast track lijkt me voor een vliegveld als Eindhoven een beetje overdreven. Zo druk kan het daar toch niet zijn
Voor een dergelijke lange vlucht zou ik ook wel stoelen selecteren. Kan je vooraf selectere of je bij het raam of aan het gangpad zal zitten. Voor een vlucht naar Londen Stansted maakt dat wat minder uit.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:24 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ok bedankt allemaal! Ik lees het al, ik reserveer wel gewoon de stoelen. En dan sluit ik wel aan in de rij haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |