abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 12:34:23 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187678066
Ik denk dat er hele mooie beloftes zijn gekregen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 30 juni 2019 @ 12:36:36 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187678110
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Allemaal duidelijk opgeschreven in de vorige reacties.
Nee, je hebt niets concreets opgeschreven. Helemaal niets. Je komt niet verder dan blijven herhalen DAT er stappen zijn gezet, maar niet WELKE stappen dat dan zijn.

Is NK gestopt met het programma? Hebben ze al belooft de omstandigheden voor NoordKoreanen beter zal worden? Hebben ze hun excuses al aangeboden voor Warmbier? Hebben ze al een uitleg gegeven voor de moord op zijn broer?

NEE
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 12:37:52 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187678135
Michael DeAdder is ontslagen wegens het maken van een best wel rake cartoon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 12:41:11 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187678208
Trump zat bij Kim alleen maar te kankeren op de vrij pers. Hij had het niet over nukes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187678215
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee, je hebt niets concreets opgeschreven. Helemaal niets. Je komt niet verder dan blijven herhalen DAT er stappen zijn gezet, maar niet WELKE stappen dat dan zijn.

Is NK gestopt met het programma? Hebben ze al belooft de omstandigheden voor NoordKoreanen beter zal worden? Hebben ze hun excuses al aangeboden voor Warmbier? Hebben ze al een uitleg gegeven voor de moord op zijn broer?

NEE
Ik voer nu dezelfde discussie in twee topics. Ik verwijs je naar NWS waar users wel ingaan op wat de ander opschrijft.

Ik heb duidelijk in de vorige reacties opgeschreven wat bereikt is met betrekking tot de onderlinge verhoudingen tussen Noord en zuid Korea. Die zijn onder de termijn en bemiddeling van Trump nog nooit zo goed geweest.
pi_187678328
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik voer nu dezelfde discussie in twee topics. Ik verwijs je naar NWS waar users wel ingaan op wat de ander opschrijft.

Ik heb duidelijk in de vorige reacties opgeschreven wat bereikt is met betrekking tot de onderlinge verhoudingen tussen Noord en zuid Korea. Die zijn onder de termijn en bemiddeling van Trump nog nooit zo goed geweest.
Leugens.

De bemiddeling tussen Noord- en Zuid-Korea was al lang in gang gezet voordat Trump met het plan kwam om ook eens aan te schuiven bij Kim. De relatie tussen beide landen is vooral bewerkstelligt door de nieuwe president van Zuid-Korea. In één van de vorige topics heb ik je daar ook al antwoord op gegeven, maar nooit een reactie gehad. Want zo rolt Elzies.
  zondag 30 juni 2019 @ 12:49:00 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187678342
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik voer nu dezelfde discussie in twee topics. Ik verwijs je naar NWS waar users wel ingaan op wat de ander opschrijft.

Ik heb duidelijk in de vorige reacties opgeschreven wat bereikt is met betrekking tot de onderlinge verhoudingen tussen Noord en zuid Korea. Die zijn onder de termijn en bemiddeling van Trump nog nooit zo goed geweest.
Zonder iets concreets kan er helemaal niet gesproken worden over de onderlinge verhoudingen.Iemand die illegaal de grens oversteekt moet volgens jou hard aangepakt worden, maar een moordende dictator moet behandelt worden als vriend? We mogen best om verantwoording vragen ipv respectloos over de rug van vele slachtoffers lopen door deze man op te hemelen.

Daarnaast zitten we in POL en ik vraag jou naar wat concreets. "Betrekkingen zijn beter.." Dat is niet concreet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187678361
Trump heeft wederom een moorddadige dictator gelegitimeerd. C'est tout.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 12:50:44 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187678364
Warmbier kwam toch maar mooi vrij!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 12:55:32 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187678452
Maar géén geweldige nieuwe handelsdeal met China. De dealmaker-in-chief heeft het wéér niet voor elkaar gekregen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 30 juni 2019 @ 13:06:44 #36
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_187678618
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik voer nu dezelfde discussie in twee topics. Ik verwijs je naar NWS waar users wel ingaan op wat de ander opschrijft.

Ik heb duidelijk in de vorige reacties opgeschreven wat bereikt is met betrekking tot de onderlinge verhoudingen tussen Noord en zuid Korea. Die zijn onder de termijn en bemiddeling van Trump nog nooit zo goed geweest.
Typisch.
Op het scherp van de snede.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 13:28:34 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187679029
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Trump heeft wederom een moorddadige dictator gelegitimeerd. C'est tout.
Trump heeft Noord-Korea als atoommacht geaccepteerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 13:35:01 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187679131
Ik zie net dat filmpje van Ivanka die probeert mee te doen met de echt belangrijke mensen. De gezichten van die lui op dat monent: hilarisch. Alsof de concierge zijn dochter mee had naar zijn werk en dat kind een directievergadering instapte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 13:57:42 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187679547
Het nieuwste verwijt richting Harris:

"Je had je voorbereid op het debat. Dat is gemeen."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 30 juni 2019 @ 14:05:55 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187679649
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Trump heeft wederom een moorddadige dictator gelegitimeerd. C'est tout.
Ach, bij een Iran doet hij dat niet en dan is ie weer oorlogszuchtig.

Je kan beter zo'n man gewoon ontmoeten en met elkaar praten dan dat je dat niet doet en ruzie gaat lopen maken lijkt me.
Laffe huichelaar
  zondag 30 juni 2019 @ 14:07:56 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187679672
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:55 schreef Ulx het volgende:
Maar géén geweldige nieuwe handelsdeal met China. De dealmaker-in-chief heeft het wéér niet voor elkaar gekregen.
Dat is ook wat optimistisch geweest. De VS heeft natuurlijk een belachelijk slechte onderhandelingspositie tov China. Die zijn de VS economisch gezien mijlen voorbij gestreefd.

Dat werd wat onderschat vermoedelijk
Laffe huichelaar
  zondag 30 juni 2019 @ 14:16:20 #42
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_187679795
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is ook wat optimistisch geweest. De VS heeft natuurlijk een belachelijk slechte onderhandelingspositie tov China. Die zijn de VS economisch gezien mijlen voorbij gestreefd.

Dat werd wat onderschat vermoedelijk
Als china-deskundige en marketingstudent kan ik dit bevestigen
pi_187679877
Acosta twitterde op zondag 30-06-2019 om 09:22:39 New WH Press Secretary Stephanie Grisham got into a scuffle with the North Koreans to move members of the WH press pool into position to cover Trump and Kim, I’m told. Grisham was a bit bruised. Source called it “an all out brawl.” reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 14:23:46 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187679888
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:22 schreef crystal_meth het volgende:
Acosta twitterde op zondag 30-06-2019 om 09:22:39 New WH Press Secretary Stephanie Grisham got into a scuffle with the North Koreans to move members of the WH press pool into position to cover Trump and Kim, I’m told. Grisham was a bit bruised. Source called it “an all out brawl.” reageer retweet
Die noord-koreanen zijn dood.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187680097
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat levert het de VS en de wereld op want Kim gaat gewoon opmde oude voet door.
Ik betwijfel of andere administraties meer zouden bereiken. Niet na Afghanistan, Irak, Libië, etc., en met een VS waar verdragen slechts gelden tot de volgende verkiezingen (de deal die NK met Clinton afsloot bvb, die werd door Bush en Bolton opgezegd omdat NK uranium verrijkte, wat geen schending van de deal was want die ging enkel over plutonium produktie).

Wat NK betreft heb ik liever een Trump die doet alsof ie veel bereikt heeft, dan een "typische" republikeinse president. Zo ééntje die de huidige situatie (een Noord Korea dat mogelijk in staat is de VS met een nuke te raken) onaanvaardbaar vindt. Want de enige optie is dan het stellen van ultimatums zoals bij de Cuba crisis, en in tegenstelling tot de USSR kan NK niet toegeven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 14:48:09 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187680167
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik betwijfel of andere administraties meer zouden bereiken. Niet na Afghanistan, Irak, Libië, etc., en met een VS waar verdragen slechts gelden tot de volgende verkiezingen (de deal die NK met Clinton afsloot bvb, die werd door Bush en Bolton opgezegd omdat NK uranium verrijkte, wat geen schending van de deal was want die ging enkel over plutonium produktie).

Wat NK betreft heb ik liever een Trump die doet alsof ie veel bereikt heeft, dan een "typische" republikeinse president. Zo ééntje die de huidige situatie (een Noord Korea dat mogelijk in staat is de VS met een nuke te raken) onaanvaardbaar vindt. Want de enige optie is dan het stellen van ultimatums zoals bij de Cuba crisis, en in tegenstelling tot de USSR kan NK niet toegeven.
Maar wat levert zo'n knieval van Trump de VS nou op?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 30 juni 2019 @ 14:49:15 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187680188
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik betwijfel of andere administraties meer zouden bereiken. Niet na Afghanistan, Irak, Libië, etc., en met een VS waar verdragen slechts gelden tot de volgende verkiezingen (de deal die NK met Clinton afsloot bvb, die werd door Bush en Bolton opgezegd omdat NK uranium verrijkte, wat geen schending van de deal was want die ging enkel over plutonium produktie).

Wat NK betreft heb ik liever een Trump die doet alsof ie veel bereikt heeft, dan een "typische" republikeinse president. Zo ééntje die de huidige situatie (een Noord Korea dat mogelijk in staat is de VS met een nuke te raken) onaanvaardbaar vindt. Want de enige optie is dan het stellen van ultimatums zoals bij de Cuba crisis, en in tegenstelling tot de USSR kan NK niet toegeven.
Dus dan vond je het optreden van Maxima (en andere leiders ten opzichte van SA) ook prettiger dan ze om verantwoording vragen? :)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187680473
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik betwijfel of andere administraties meer zouden bereiken. Niet na Afghanistan, Irak, Libië, etc., en met een VS waar verdragen slechts gelden tot de volgende verkiezingen (de deal die NK met Clinton afsloot bvb, die werd door Bush en Bolton opgezegd omdat NK uranium verrijkte, wat geen schending van de deal was want die ging enkel over plutonium produktie).

Wat NK betreft heb ik liever een Trump die doet alsof ie veel bereikt heeft, dan een "typische" republikeinse president. Zo ééntje die de huidige situatie (een Noord Korea dat mogelijk in staat is de VS met een nuke te raken) onaanvaardbaar vindt. Want de enige optie is dan het stellen van ultimatums zoals bij de Cuba crisis, en in tegenstelling tot de USSR kan NK niet toegeven.
Op zich heb je gelijk. Maar heb er nogal moeite mee om Trump veren in de reet te steken voor het blussen van een brand die hij zelf heeft aangestoken. De dreiging van oorlog kwam immers van Trump, met z'n fire and fury, niet van Noord-Korea.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 zondag 30 juni 2019 @ 15:08:50 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187680511
quote:
At the beginning there was a lot of anger between myself and Kim Jong Un, who since, something happened. there was appointed which had happened and all of a sudden, get along.


Kan iemand dit vertalen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 30 juni 2019 @ 15:12:57 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_187680583
quote:
6s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:15 schreef KingRoland het volgende:

Nee omdat de vorige Amerikaanse presidenten NK niet wilde belonen voor hun bedreigingen.

Kim zegt "ik ga Los Angeles platbombarderen met mijn kernraketten". Obama zegt ik ga jou niet bezoeken als je niet normaal kan doen. Trump zegt ik ben verliefd op je misschien kunnen we elkaar ontmoeten en de liefde bedrijven.

Een grotere cuck dan Trump vind je ze niet op deze planeet.

[ Bericht 9% gewijzigd door capricia op 30-06-2019 16:16:05 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')