quote:Ik steek mijn auto wel eens in een garage. Wat heeft moeder natuur daar op te zeggen?
Op woensdag 8 januari 2003 16:49 schreef GWD het volgende:
misschien is dat het wel, het principe dat mensen dingen doen en dingen steken in gaten waar deze door moedertje natuur niet voor bedoeld zijn.
quote:nee want dan zou moedertje natuur de menselijke anatomie daar wel op hebben gemaakt
Op woensdag 8 januari 2003 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ehm... zoenen is bij homo's hetzelfde als bij hetero's hoor
En misschien vindt Moeder Natuur het wel heerlijk om 2 mannen te zien zoenen
![]()
quote:Misschien is Moeder Natuur lesbisch.
Op woensdag 8 januari 2003 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ehm... zoenen is bij homo's hetzelfde als bij hetero's hoorEn misschien vindt Moeder Natuur het wel heerlijk om 2 mannen te zien zoenen
![]()
quote:hoe weet jij nu wat moeder natuur "bedoeld"
Op woensdag 8 januari 2003 16:49 schreef GWD het volgende:[..]
misschien is dat het wel, het principe dat mensen dingen doen en dingen steken in gaten waar deze door moedertje natuur niet voor bedoeld zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Malebolgia op 08-01-2003 16:54]
quote:Dus mannelijke tongen mogen niet in mannelijke monden worden gestoken, maar wel in vrouwelijke monden?
Op woensdag 8 januari 2003 16:52 schreef GWD het volgende:
nee want dan zou moedertje natuur de menselijke anatomie daar wel op hebben gemaakt
quote:heeft moedertje natuur jouw garage gebouwd?????
Op woensdag 8 januari 2003 16:51 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik steek mijn auto wel eens in een garage. Wat heeft moeder natuur daar op te zeggen?
quote:Nou ik vinnet erg hard werken hoor
Op woensdag 8 januari 2003 16:53 schreef Malebolgia het volgende:
Bovendien is het deel in de hersenen wat homosexualiteit veroorzaakt ook een prodcut van de natuur, is dat ff jammer(of dacht jij dat je homo wordt door er om te vragen / voor te studeren / genetisch te manipuleren?)
quote:Hij is er toch ook op gemaakt? Mannen hebben een gat en een lul, wat wil je nog meer
Op woensdag 8 januari 2003 16:52 schreef GWD het volgende:[..]
nee want dan zou moedertje natuur de menselijke anatomie daar wel op hebben gemaakt
quote:Lijkt me een leuke omscholingscursus.
Op woensdag 8 januari 2003 16:53 schreef Malebolgia het volgende:
(of dacht jij dat je homo wordt door er om te vragen / voor te studeren / genetisch te manipuleren?)
quote:moedertje natuur heeft elk levend wezen met een doel geschapen, het doel om zich voort te planten en te overleven, en als alle jongetjes zo dachten dan zou het menselijk ras het niet lang meer maken (ik wil niet zeggen dat homo's de ondergang van de mensheid zijn hoor
Op woensdag 8 januari 2003 16:53 schreef Malebolgia het volgende:[..]
hoe weet jij nu wat moeder natuur "bedoeld"
omdat het een minderheid betreft 'hoort' het niet? mafkees
Bovendien is het deel in de hersenen wat homosexualiteit veroorzaakt ook een product van de natuur, is dat ff jammer(of dacht jij dat je homo wordt door er om te vragen / voor te studeren / genetisch te manipuleren?)
quote:olie zijn rottende resten van overleden baterien in hoge maten. dit zijn afvalsstoffen deze mogen dus door ons verwerkt worden op ene door ons verkozen manier. compleet natuurlijk dus
Op woensdag 8 januari 2003 16:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens GWD... Rij jij wel eens in een auto? Waarschijnlijk had de natuur z'n olie ook niet bedoeld om in rijdende blikken te gooien zodat er een hoop stank achteruit kan komen
quote:Nee, maar mijn moeder heeft mij "gebouwd" en vindt het prima wat ik doe, zolang ik voorzichtig doe.
Op woensdag 8 januari 2003 16:54 schreef GWD het volgende:
heeft moedertje natuur jouw garage gebouwd?????
nee ... dat dacht ik al, daarom kun jij dus bepalen wat jij in je garage zet, van mijn part zet je je fiets en je grasmaaier er ook nog bij
quote:Misschien heeft Moeder Natuur juist wel gezien dat er veel te veel mensen zijn en dat ze 'haar' Aarde aan het mollen zijn, en er daarom een paar homo gemaakt zodat we ons tenminste niet meer zo hard voortplanten
Op woensdag 8 januari 2003 16:55 schreef GWD het volgende:[..]
moedertje natuur heeft elk levend wezen met een doel geschapen, het doel om zich voort te planten en te overleven, en als alle jongetjes zo dachten dan zou het menselijk ras het niet lang meer maken (ik wil niet zeggen dat homo's de ondergang van de mensheid zijn hoor
) maar zo zie je dus dat het zo niet hoort
quote:dit kan worden gebruikt om elkaar te proeven en af te tasten of de persoon in kwestie een geschikte partner is om je mee voort te planten
Op woensdag 8 januari 2003 16:54 schreef NathaN het volgende:[..]
Dus mannelijke tongen mogen niet in mannelijke monden worden gestoken, maar wel in vrouwelijke monden?
Leg dat eens biologisch-moeder-natuurkundig uit?
astu
quote:Dus misschien dat homosexualiteit een natuurlijk middel tegen overbevolking is? Al die rondneukende, kinderbarende heterootjes, dat kan nooit goed gaan
Op woensdag 8 januari 2003 16:55 schreef GWD het volgende:
moedertje natuur heeft elk levend wezen met een doel geschapen, het doel om zich voort te planten en te overleven, en als alle jongetjes zo dachten dan zou het menselijk ras het niet lang meer maken (ik wil niet zeggen dat homo's de ondergang van de mensheid zijn hoor) maar zo zie je dus dat het zo niet hoort
quote:dat gat is bedoeld om dingen uit te laten komen, verwerkte afvalresten van voedsel bijv
Op woensdag 8 januari 2003 16:54 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hij is er toch ook op gemaakt? Mannen hebben een gat en een lul, wat wil je nog meer
quote:Elk ras kent zijn onderzonderingen. Het voortbestaan van een ras hangt ook sterk af van de mate waarin het zich kan aanpassen aan zijn omgeving
Op woensdag 8 januari 2003 16:55 schreef GWD het volgende:[..]
moedertje natuur heeft elk levend wezen met een doel geschapen, het doel om zich voort te planten en te overleven, en als alle jongetjes zo dachten dan zou het menselijk ras het niet lang meer maken (ik wil niet zeggen dat homo's de ondergang van de mensheid zijn hoor
) maar zo zie je dus dat het zo niet hoort
Alleen hebben veel mensen moeite in het accepteren/tolereren van minderheden van wat voor aard dan ook in de maatschappij.
quote:LOL
Op woensdag 8 januari 2003 16:57 schreef GWD het volgende:
dit kan worden gebruikt om elkaar te proeven en af te tasten of de persoon in kwestie een geschikte partner is om je mee voort te plantenastu
quote:Ons gat is toch ook om iets uit te laten komen? Je kunt je niet echt voortplanten als die baby niet naar buiten kan hoor
Op woensdag 8 januari 2003 16:59 schreef GWD het volgende:[..]
dat gat is bedoeld om dingen uit te laten komen, verwerkte afvalresten van voedsel bijv
... geen piemols instoppen, daar hebben vrouwen een duidelijk anders nutteloos gat voor gekregen
ik ben klaar met werken, en ga maar es op huis aan 17:30 afspraak bij de kapper
.
morgen verder ![]()
massol
quote:Mag ik even je doctoraalbul biologie zien? Of is dit gewoon een mening?
Op woensdag 8 januari 2003 16:59 schreef GWD het volgende:
dat gat is bedoeld om dingen uit te laten komen, verwerkte afvalresten van voedsel bijv... geen piemols instoppen, daar hebben vrouwen een duidelijk anders nutteloos gat voor gekregen
quote:En je lulde je net zo lekker klem
Op woensdag 8 januari 2003 17:01 schreef GWD het volgende:
offtopic:ik ben klaar met werken, en ga maar es op huis aan 17:30 afspraak bij de kapper
.
morgen verder
massol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |