abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20992290
Ik kom er net vannacht vandaan.
Was echt super, een van de weinige vakanties waarbij ik dacht: Ik wil nog lang niet weg.
Heel veel leuke mensen leren kennen en natuurlijk flink gestapt.
Geweldig om een keer mee te maken zo'n vakantie
Iedereen is uniek, behalve ik.
  Moderator zondag 1 augustus 2004 @ 17:56:34 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_20993867
Van de frontpage:

Lloret is lallende Hollandse jeugd zat
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: zondag 1 augustus 2004 @ 09:23

De populaire Spaanse badplaats Lloret de Mar is de overlast van luidruchtige en veelal jonge dronken Nederlandse vakantiegangers meer dan beu. De politie treedt keihard op en deelt boetes uit tot 450 euro. Wie niet kan betalen wordt op het vliegtuig naar huis gezet.

De Spaanse overheid kondigde enkele maanden geleden al aan een einde te willen maken aan dergelijke overlast van vervelende vakantiejongeren in de populaire badplaatsen aan de Middellandse Zee.

De burgemeester van Lloret de Mar wil van Lloret weer een rustig familieparadijs maken. Lallende straalbezopen jongeren passen daar volgens hem niet in. De Guardia Civil en de speciale politiemacht Mosos d’Esquadra loeren extra op dergelijk gedrag. Afhankelijk van de overtreding wordt een boete uitgedeeld van rond de 65 euro. Wie voor de tweede maal in de fout gaat kan rekenen op een bekeuring die vele malen hoger ligt. Niet betalen, is wegwezen.

Reisorganisaties vrezen nog verdergaande maatregelen tegen de overlast van vakantievierende jeugd, en hebben hun personeel opdracht gegeven de jongeren te wijzen op het feit dat ze zich netjes moeten gedragen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 1 augustus 2004 @ 19:24:17 #203
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_20995434
is er een groot breezergehalte daar? of is dat een hele domme vraag...

Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
  zondag 1 augustus 2004 @ 20:59:23 #204
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_20997045
Het whiskeygehalte is denk ik hoger .. het is maar waar je op let. Puur psychologisch.
pi_20999454
ik ben net terug uit Lloret, 10 daagjes geweest in hotel Don Juan. Het was echt suuuuuuuper vet, echt elke avond wezen stappen, leuke mensen ontmoet, en overdag was het echt lekker relax op het strand. Het gehalte Nederlanders viel me eigenlijk heel erg mee... er waren juist heel veel belgen, en heb eigenlijk maar een paar nederlanders gesproken in de vakantie... heb me iig prima vermaakt met the box als stamkroeg
Strawberry Flavour..
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:46:50 #206
43497 Afunados
Get Therapy
pi_21013582
Ben ook weer terug in Nederland. Superweekje gehad, al vloog de tijd wel vreselijk snel om.

Vooral Colossos(wel erg duur), Moby's en St.Trop (en Surfclub om even bijeen te komen elke avond..) vielen bij mij in de smaak. Toch wel wat vette DJ's voorbij zien komen deze week: Jean, Dana, Luna, Paul Elstak, Yves Deruyter...

Vond het qua sletjes reuze meevallen, in de plaatsen waar ik ging tenminste. Sfeer was over het algemeen ook wel aardig, qua Nederlanders viel het eigenlijk ook wel mee. Van proppers heb ik eigenlijk niet veel last gehad, gewoon zeggen dat je geen geld bij hebt en ze laten je met rust

Leuk weekje gehad, volgend jaar weer ergens anders heen
pi_21071328
Klein kickje:

Hoe zit het hier met wat actievere dingen? Ik ben nog nooit in spanje geweest maar het lijkt mij wel gewoon harstikke leuk om te kunnen quadracen of mountainbiken (dan ook echt een bergje op) etc.
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:33:16 #208
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_21071846
quad's waren er wel, vast ook wel te huur, mountainbiken heb ik niks over gezien daarzo
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_21216678
nou ik had ook vooroordelen ivm Lloret, maar kmoet zeggen, kheb me fantastisch geamuseerd ! de gem leeftijd viel heus niet te jong uit, het uitgaan was er goed en het weer mooi, kortom leuke vakantie gehad !
We gingen vooral naar the Box, Venga Beach, St Trop en Moby's. Maar het allereerst gingen we naar een bar waar het slechts 3 euro was voor 2 tequila's en 1 pintje , om id mood te komen zeg maar En nu heb ik heimwee natuurlijk
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:55:26 #210
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21218358
Ik was in Maart een keer daar,met Nederlandse Vrienden.

In Colossos en vele andere tenten kom je er dan gratis in als je zegt dat je uit Amsterdam komt.
Ik ben zelf Spaans en dat hadden ze te snel door moest ik alleen me schoolpas te laten zien en ja hoor gratis naar binnen

Groeten vanuit Barcelona
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_21392856
Ik ben nu een paar daagjes terug van lloret en heb me er prima vermaakt. Wij gingen vooral naar de Bumpers en naar de St. Trop.
Nu was er in de St. Trop zo'n nummer, beetje tranceachtig met een saxofoondeuntje erin. In Nederland is hij niet bekend. Weet iemand wellicht welke ik bedoel? (Kan dit wil in MUZ zetten maar ik denk dat hier meer 'kenners' zitten )
art 43.2a
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:09:44 #212
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_21402960
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 10:39 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben nu een paar daagjes terug van lloret en heb me er prima vermaakt. Wij gingen vooral naar de Bumpers en naar de St. Trop.
Nu was er in de St. Trop zo'n nummer, beetje tranceachtig met een saxofoondeuntje erin. In Nederland is hij niet bekend. Weet iemand wellicht welke ik bedoel? (Kan dit wil in MUZ zetten maar ik denk dat hier meer 'kenners' zitten )
Saxo - Les Bruits De La Foret

Dat kan em zijn . Ik moet nog gaan, ik ga morgen, maar mijn vertrekdatum (van lloret naar huis dus is Zaterdag 28 augustus, hoelaat vertrekt zo'n bus dan meestal?)

De 19ste is mijn vader jarig dus

Ik vertrek morgen om 9.15 met Arke, kheb er zin in! Zon, zee, strand, relaxen én feesten
pi_21421016
Bussen terug gaan meestal rond half 8 sàvonds!
.
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:05:34 #214
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_21475728
St. Trop is cool idd...
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
pi_21516490
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:09 schreef WebForce het volgende:

[..]

Saxo - Les Bruits De La Foret

Dat kan em zijn . Ik moet nog gaan, ik ga morgen, maar mijn vertrekdatum (van lloret naar huis dus is Zaterdag 28 augustus, hoelaat vertrekt zo'n bus dan meestal?)

De 19ste is mijn vader jarig dus

Ik vertrek morgen om 9.15 met Arke, kheb er zin in! Zon, zee, strand, relaxen én feesten
-knip- WOEHOE heb hem gevonden: Rune - Calabria. NU nog de juiste remix zoeken.

En die bussen gaan rond half 8. Ik was met Gogo en vertrok om kwart voor 8. De hele straat staat dan vol met bussen en mensen die weer naar huis gaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door eileenvs op 24-08-2004 20:35:11 (Nummer gevonden :)) ]
art 43.2a
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:00:00 #216
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_21619550
Ik ging zaterdag om 14:20 naar huis, met Arke, enige die smiddags terug gaat, was wel relaxed

Ik kan trouwens hotel Frigola aanbevelen, iedere dag worden de kamers schoongemaakt, nieuwe handdoeken, bedden opnieuw opgemaakt, perfect! Weinig gezeur met dat je stil MOET zijn echt heel relaxed.

[ Bericht 19% gewijzigd door WebForce op 29-08-2004 16:06:28 ]
pi_22193047
pfff kzou nog altijd direct weer willen gaan naar Lloret !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 juni 2005 @ 20:56:45 #218
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_28315584
Dat waren nog is tijden...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')