abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11596307
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:11 schreef Atreidez het volgende:
Iedereen die dit jaar nog naar Lloret gaat, er worden Bitte-Ein-Beat feesten gegeven in Tropics! Op 15,16,22,23,29 en 30 juli. Ik hoop zelf dat ik me niet te erg ga ergeren aan de jeugd, ben zelf 26
Hotels zijn wel beter daar... ik zat in een heel goedkoop appartementje waar het balkon bijna van instortte

Hoe kom je in godsnaam op het idee om op de zesëntwintigste naar Lloret de Mar te gaan? Ik was vorig jaar zestien en ik voelde mij al zwaar oud. Stelletje strontmongolen uit Rotterdam: "Kanker Joden, Feyenoord!, Joden aan het gas!, Feyenoord!, etc." Ik hou liever dat soort mensen uit mijn buurt. Helaas zit Lloret vol met die relschoppers...

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_11596351
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:12 schreef RevneD het volgende:

[..]

Ik ga er dit jaar heen in juli. Hoe is dat hotel qua eten, ruimte en is het schoon??

schoon is het wel, en lekker een bar bij t zwembad (wel klein zwembadje maar wel gezellig) eten was niet al te lekker maar goed, boeiuh Wel leuk hotel, veel nederlanders
.
pi_11605656
Wij vertrekken 4 augustus naar App. Xaine sun.
Is iemand al eens in dit app. geweest en hoe beviel het, is het waar dat de studio's geen balkon hebben?

Ik hoop niet dat er al teveel irritante pubertjes rondlopen want ik ben toch al wat ouder (morgen 23), ben nog nooit in Lloret geweest en daarom ga ik er nu toch eens kijken.

pi_11663856
quote:
Op zondag 6 juli 2003 13:04 schreef Partygurl het volgende:

[..]

schoon is het wel, en lekker een bar bij t zwembad (wel klein zwembadje maar wel gezellig) eten was niet al te lekker maar goed, boeiuh Wel leuk hotel, veel nederlanders

Thanks, ik vertrek de 21e en zwemmen zal ik toch niet veel doen!
pi_11799122
Ik ga 1 augustus met Solmar naar Llorett, hotel Garbi Park...wie gaat er nog meer daarheen of is er geweest?? ik ben zelf ook al ooit naar Gran Garbi geweest en dat was wel een goed hotel...
pi_11813334
quote:
Op zondag 6 juli 2003 21:33 schreef miss_cee het volgende:
Wij vertrekken 4 augustus naar App. Xaine sun.
Is iemand al eens in dit app. geweest en hoe beviel het, is het waar dat de studio's geen balkon hebben?

Ik hoop niet dat er al teveel irritante pubertjes rondlopen want ik ben toch al wat ouder (morgen 23), ben nog nooit in Lloret geweest en daarom ga ik er nu toch eens kijken.

Je gaat naar een hotel dat pakweg 7 jaar geleden er prachtig uitzag, vanwege eigenaarwisseling is het een somber hotel geworden.
Althans dat is mijn mening, verloedering zie je snel.

Ben je vrijgezel? Dan heb je een supertijd in Lloret, en misschien ben je dan toch nog wel te oud.
Zit je vast? Dan ga je een saaie tijd tegemoet, denk ik.

In ieder geval, veel plezier.

Voor zeer goed en betaalbaar eten: restaurant El Relicario, erboven zat een flamingoshow-gebeuren, in de kelder is het restaurant.
Het wordt veelal aangedaan door Spanjaarden, je hebt ook afwijkende tijden wanneer je daar terecht kan, dus even opletten.
Waar het zit? Das lastig uit te leggen. In ieder geval vlakbij een hotel wat lijkt op het hotel uit de Egoist-reclame, met die houten deurtjes.
Ik ben de naam even kwijt van het hotel.
Probeer het te vinden, want het eten is echt niet te versmaden.

zondag 3 augustus 2003 @ 22:52:48 #57
16082 Wytze
...Confidential
pi_12205084
Wytze gaat morgen ochtend met zijn maatjes naar Lloret

Zijn allemaal rond de 19/20 welke tenten MOETEN we heen ?

"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_12218006
Vrienden van me zaten ook in Lloret.
Alleen minder voor ze dat er ingebroken was in hun appartement, geld weg, telefoons weg, bij 1 gozer al z'n t-shirts weg.
pi_12529826
welk app. zaten ze dan? Bij ons complex is ook heel veel ingebroken! Zowat bij alle kamers, alleen bij ons niet volgens mij! Ik vond het met die irri pubers erg meevallen. Ik van 14 - 30 juli geweest, op het eind werd het wel ietsje meer, maar het is echt niet irri geweest! Al die onzin verhalen over Lloret zuigen, is niks van waar
pi_14303931
Naar velen verzoek probeer ik het hier nogmaals.

Wie weet appartementen in Lloret voor 6pers. voor een leuke prijs (dus geen krot

pi_14506788
Doet niemand hier posten ??
  maandag 5 januari 2004 @ 22:30:41 #62
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_15994917
Wij hebben vorig jaar gezeten in de het appartement "Jordi Maria Rosa", nu heet dat "San Pedro"(Peter Langhout). Dat is ons erg goed bevallen, prijs was redelijk, erg schoon en nieuw (dat was t ook )
en alles op korte afstand, Dé discotheek, St.Trop op 25 meter, en het strand nog geen 100 meter. Ook handig een Mc op 100 meter .
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:03:00 #63
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_16008722
voor 6 personen kan je appertment rosa clara proberen (via gogo tours). is 1 of 2 jaar geleden helemala vernieuwd, zag er dan ook goed uit van binnen. Je zit in t centrum, boven cocktailbar en alles is relax te lopen
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:05:43 #64
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16008783
Dit jaar weer naar Xaine Sun! Naast de Burger King! Binnen 1 minuut konden we een hamburger halen en weer terug op ons balkon zijn!!!
pi_16011831
2j geleden zat ik in een hotel iets genaamd naar Lloret nog iets resort ofzo, lag net buiten het uitgaanscentrum, rustig gelegen,zwembaden,voetbal - en basketveldje,verschillende terrasen en bars, redelijk eten voor spanje althans, security aan de ingang, vallen heus niet vies als er beetje lawaai is, en niet zover gelegen van een eerder afgelegen strandje waar het gezelliger is dan op het hoofdstrand.

als je 's avonds gaat zwemmen in de zee let wel op je spullen, vriend van mij is zijn broek en volledige inboedel gestolen geweest.

Pain is weakness leaving the brain !
pi_16237405
Mijn vakantie is geboekt.
11 dagen naar Lloret de Mar met het vliegtuig.
30 juli t/m 10 augustus.
Kosten 483,65. Annuleringsverzekering, luchthavenbelasting etc. inbegrepen. Alleen nog geen reisverzekering afgesloten.
Appartement: Stella Maris, iemand ervaring mee?

2 jaar geleden zat ik in Olé.

pi_16336967
Is er iemand die bekend is met het appartementencomplex Condado?
Wij zijn met een groep van 7 man en dit is dus de enige die we konden vinden waar we met z'n allen in één appartement konden.
pi_16339928
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:36 schreef tukkeronline het volgende:
welk app. zaten ze dan? Bij ons complex is ook heel veel ingebroken! Zowat bij alle kamers, alleen bij ons niet volgens mij! Ik vond het met die irri pubers erg meevallen. Ik van 14 - 30 juli geweest, op het eind werd het wel ietsje meer, maar het is echt niet irri geweest! Al die onzin verhalen over Lloret zuigen, is niks van waar
Dat weet ik niet meer precies, maar het was een nieuw appartement.
Vlakbij de McDonalds.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:21:25 #69
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_16340599
Daar hebben wij dus ook gezeten..
Jordi Maria Rosa heette het (nu Don Pedro).
Waren erg mooie appartementen. Er werd erg vaak ingebroken, gelukkig nite bij ons. Pablo de concierge, veranderde de code regelmatig bij de centrale ingang, maar dat hielp niet blijkbaar.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_16346871
Nee want het bleek dat het heeel makkelijk was om op het balkon te komen.
Gewoon via de tralies voor het raam van de onderburen naar boven klimmen.
We hebben het zelf ook nog uitgeprobeerd en het was echt een peace of cake.
pi_16462278
is er wel eens iemand met de auto van nederland naar lloret gegaan?
duurt het lang

alle tips zijn welkom

en de tol die ik betaal is ongeveer 60 euro valt toch wel mee?

pi_16462364
Vroegah toen ik nog met ouders op vakantie ging, gingen we altijd met auto naar spanje, en playa d'ara is in 13 uur goed te doen. reken nog 30-60 minuten extra voor lloret

Ow ter info: Vertrok trouwens vanuit regio eindhoven

[Dit bericht is gewijzigd door CEx op 21-01-2004 16:55]

pi_16462538
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:46 schreef CEx het volgende:
Vroegah toen ik nog met ouders op vakantie ging, gingen we altijd met auto naar spanje, en playa d'ara is in 23 uur goed te doen. reken nog 30-60 minuten extra voor lloret

Ow ter info: Vertrok trouwens vanuit regio eindhoven

IK vertrek vanuit dordrecht en heb wat routeplanners nagetrokken maar die zeggen dat de rijstijd ongeveer 14 uur is zijn er zo veel filles dan?
pi_16462679
Oeps moest 13 uur zijn ik edit het even

We hadden er trouwens een vouwwagen aanhangen (niet dat ons pap mijn vader daar wat omgaf )

[edit] Brabants verwijderd [/edit]

pi_16462919
ahh dan valt het wel mee want we hebben maar een iemand met een rijbewijs hij is dus BOB for ever.

maar opzich lijkt lloret me wel leuk aleen jammer dat benzine zo f*cking duur is

pi_16463463
duurt het lang
alle tips zijn welkom

pi_16464118
heeft er niemand ervaringen?
pi_16466455
Tevens heb ik een vraag over jet ski's zijn die ook te huur in lloret?

wat zijn de kosten ?

pi_16527480
Uurtje of 14. Maar als je toch met de auto gaat, heb je geen haast toch?
pi_16660892
Iemand die ooit in hotel Don Juan heeft gezeten?? Wij gaan er in de zomer heen, vol pension Las al eerder dat het eten er niet te eten is, maar misschien anderen nog een mening over het eten?? Naja ik eet alles dus hopelijk krijg ik het wel naar binnen... mja ik neem het eten maar voor lief die 10 daagjes..
Strawberry Flavour..
pi_16661671
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:37 schreef michelc85 het volgende:
Ik ga 7 juli 14 dagen met de bus naar lloret.

Is er iemand weleens in het : Flamino/Frigola hotel geweest.

Wat waren de ervaringen?

Wij zaten in Flamingo.

Vorig jaar hetzelfde gedaan alleen dan 17 dagen met de bus.
Hotel is wel relaxt, midden in het uitgaanscentrum tegenover de colossos (goede, dure discotheek).

Veel jongeren, dus altijd gezellig s'avonds...

Bewaking kan je mee lachen zolang je het leuk houd.

Het eten is opzich wel te eten. Maar na 1 week heb je het ook echt wel gezien. Verder kan je overal goed buiten de deur eten. Als je een beetje goed zoekt kom je niet al te dure goede restaurantjes tegen. Waar we ook vaak gebruik van hebben gemaakt.

De kamer zelf is opzich wel redelijk, maar wat doe je er nou anders als slapen en neuken?

Ze komen iedere dag schoonmaken, bedlinnen doen ze ook 2 keer per week, tenzei je zoals ik nog ligt te slapen :S (Dan kan je beter voor de zelfbediening gaan )

Lloret = Goed dit jaar naar Marmaris ben benieuwd

pi_16661854
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:23 schreef lieverd23 het volgende:

[..]

ik ben hier vorig jaar geweest. is een zeer eenvoudig hotel. eten is wel aardig. je mag gewoon mensen meenemen naar je kamer qua herrie doen ze ook niet moeilijk. als je geluk heb zit je aan de straat kant daar tegenover staat gelijk een ander hotel (zeer vlakbij) waar ook heel veel jongeren zitten. dus de sfeer op het balkon is zeker leuk. alleen de discotheek van hun is k** zou ik niet heen gaan veel te duur

veel plezier

S'nachts mensen meenemen gaat toch wel iets lastiger, ik adviseer eerst de desbetreffende personen naar boven te sturen en zelf 2 a 3 minuten later naar binnen te gaan. Dat advies kreeg ik na 10 dagen van de bewaking zelf

Discotheek flamingo is zeker een afrader! NIET DOEN! ook al duwen ze je

pi_16661996
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:24 schreef sosaman het volgende:
S'nachts mensen meenemen gaat toch wel iets lastiger, ik adviseer eerst de desbetreffende personen naar boven te sturen en zelf 2 a 3 minuten later naar binnen te gaan.
Kijk, daarom zou ik dus altijd gewoon een appartement nemen. Als ze daar al over gaan zeiken!
pi_16662309
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:51 schreef -moi- het volgende:
Iemand die ooit in hotel Don Juan heeft gezeten?? Wij gaan er in de zomer heen, vol pension Las al eerder dat het eten er niet te eten is, maar misschien anderen nog een mening over het eten?? Naja ik eet alles dus hopelijk krijg ik het wel naar binnen... mja ik neem het eten maar voor lief die 10 daagjes..
Hier heb ik ook al gezeten

Leuk hotel, (tenminste wij hadden een gezellige groep dat scheelt ook wel)

Eten was matig... daarom hebben wij ook veel buiten de deur gegeten.

Verder is het niet al te warm snachts want ze hebben fijne luiken die lucht door laten en de zon tegen houden.

Balkonnen zijn opzich ook wel fijn ingedeeld zodat je goed contact hebt met je buren

Als ze niet te vertrouwen zijn heb je pech ze kunnen namelijk zo over je balkon heen. Daarom zeker een kluisje nemen.

Verder is de bewaking wel streng. Dus niet bijdehand gaan doen

Het strand en "de straat" waar het allemaal te doen is, is ff lopen berg op berg af (paar 100 meter) maar dat valt reuze mee, er is van alles te zien.....

Goede tijd gehad

pi_16662608
Woehaaaaaa ik ga dit jaar naar callela maar zeker in lloret stappuh een aantal keer, lloret is tha bomb
.
pi_16671236
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:39 schreef sosaman het volgende:

[..]

Hier heb ik ook al gezeten

Leuk hotel, (tenminste wij hadden een gezellige groep dat scheelt ook wel)

Eten was matig... daarom hebben wij ook veel buiten de deur gegeten.

Verder is het niet al te warm snachts want ze hebben fijne luiken die lucht door laten en de zon tegen houden.

Balkonnen zijn opzich ook wel fijn ingedeeld zodat je goed contact hebt met je buren

Als ze niet te vertrouwen zijn heb je pech ze kunnen namelijk zo over je balkon heen. Daarom zeker een kluisje nemen.

Verder is de bewaking wel streng. Dus niet bijdehand gaan doen

Het strand en "de straat" waar het allemaal te doen is, is ff lopen berg op berg af (paar 100 meter) maar dat valt reuze mee, er is van alles te zien.....

Goede tijd gehad

hee thanks!! dus het was goed te vertoefen in Don Juan Maareh, het eten is in buffetvorm heh, maar wat vond je er niet lekker aan? Was er veel keus? Fruit als toetje? ik wil alles weten..

ik krijg nu al zin nu ik de reacties in dit topic heb gelezen haha!

Strawberry Flavour..
pi_16672269
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:20 schreef -moi- het volgende:

[..]

hee thanks!! dus het was goed te vertoefen in Don Juan Maareh, het eten is in buffetvorm heh, maar wat vond je er niet lekker aan? Was er veel keus? Fruit als toetje? ik wil alles weten..

ik krijg nu al zin nu ik de reacties in dit topic heb gelezen haha!

Ja, heb echt een top vakantie gehad toen!

het eten is inderdaad in buffetvorm.... wat ik er niet lekker aan vond is dat het iedere dag hetzelfde smaakte, ook al stonden er 5 verschillende dingen. klinkt raar maar waar

je kan kiezen tussen fruit als toetje en ijs, de rest weet ik allemaal niet meer zo goed...

Nog wat informatie:

http://www.arakea.be/site/hotel_11464.htm

Is dit je 1e keer dat je naar lloret gaat??

pi_16672560
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:50 schreef sosaman het volgende:

[..]

Ja, heb echt een top vakantie gehad toen!

het eten is inderdaad in buffetvorm.... wat ik er niet lekker aan vond is dat het iedere dag hetzelfde smaakte, ook al stonden er 5 verschillende dingen. klinkt raar maar waar

je kan kiezen tussen fruit als toetje en ijs, de rest weet ik allemaal niet meer zo goed...

Nog wat informatie:

http://www.arakea.be/site/hotel_11464.htm

Is dit je 1e keer dat je naar lloret gaat??

ok thanx, eerste keer dat ik ga ja... twee jaar geleden wel naar salou geweest, was ook wel leuk opzich, maar toen waren we net nog in het voorseizoen... khoop alleen niet dat er téveel jongeren, dat het vervelend wordt maar volgens mij wordt t echt superrr
Strawberry Flavour..
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:17:40 #89
75702 Lay_D_Indo
SELAMAT TAHUN BARU 2004!!!
pi_16674821
Met de auto is het 14 a 15 uur rijden.

Maar je moet ook rekening houden met de pauzes natuurlijk en eventuele files. De wegen zijn goed, behalve in België zijn ze wat minder.

Greetinx

pi_16702288
wh00pie, wij gaan met 9 man vanaf 19 juli 10 daagjes naar Lloret.

Heb er echt zin in, want ik ben er 3 jaar geleden ook geweest!

supervette plek, ben benieuwd

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_16704808
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:19 schreef kiteguy het volgende:
duurt het lang
alle tips zijn welkom

13 a 15 uur!
pi_16712162
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:59 schreef -moi- het volgende:

[..]

ok thanx, eerste keer dat ik ga ja... twee jaar geleden wel naar salou geweest, was ook wel leuk opzich, maar toen waren we net nog in het voorseizoen... khoop alleen niet dat er téveel jongeren, dat het vervelend wordt maar volgens mij wordt t echt superrr

Teveel jongeren? nou ik zal je geruststellen..... het zijn alleen maar jongeren

Vorig jaar was het inderdaad wel rellen in lloret. Nederlanders vs italianen.... was best ernstig om te zien. Verder hadden nog een paar vreemde vogels (nederlanders) messengevecht gehouden in ons hotel :S en dus naar het ziekenhuis vervoerd...

Dit soort dingen kom je gewoon tegen. Maar zolang je het niet opzoekt valt het best wel mee......

pi_16716409
23/07: Tien dagen naar Lloret, hotel Copacabana(geen moeite gedaan, geregeld via GOGO tours..)
  maandag 2 februari 2004 @ 11:21:26 #94
76339 woeshie
Let your mind go
pi_16809864
'k Heb me laten overhalen om dit jaar mee te gaan met vrienden naar Lloret.
'k Ben wel al 24 jaar oud ...
Gelukkig val'k wel op jongere gasten

Wij gaan naar het hotel Olympic Park
Ligt ver van het strand heb'k gehoord, maar 't schijnt een goed hotel te zijn *fingers crossed*
Is iemand daar ooit al geweest?

pi_16849784
1 tip, BOEK NOOIT APP GARDEN CENTER,
En waarom niet?
Ik zal het ff in het kort uitleggen. We hebben dit app geboekt met de gedachte: goedkoop, en uitermate geschikt voor jongeren volgens de brochures. Nou ja tot zover geen probleem.
Die beginnen pas bij aankomst. Om 7 uur kom je aan met je koffers en aangezien er geen receptie aanwezig was had de reisleidster een sleutel van een hok waar we alles konden neerpleuren. Om 11 zou dan ene ''' Jan '' de eigenaar komen. die ons dan zou vertellen hoelaat we op kamers op konden. Maar onze vriend Jan bleek het niet zo nauw met de tijd te nemen en verscheen om een uurtje of 1 met de medeling dat we ipv 1 uur om 3 pas in onze app. konden.
Dus gingen we maar ff '''zwemmen'' balletje in het water , wat duiken aangezien we de enige zwemmers waren. Kwam er een duf spaans mannetje met de medeling dat we moesten stoppen. Nou ja ook goed.
Om 3 uur komt die hufter van een Jan met onze sleutels en geeft ons direct een waarschuwing wegens overlast in het zwembad pffff.
We halen onze koffers uit het hok blijkt deze open te staan en je raad het al..... een koffer weg (gelukkig niet van onze groep maar goed dan nog). Met goede moet nemen we de lift naar de 4de verdieping. En alsof de duivel ermee speelt....... Het blijkt een app complex. te zijn wat voor meer dan de 1/2 naar mijn idee bezet is met Spanjaarden die er wonen.
Maar goed alles uitgepakt gaan bakken op het strand, en toen werd het avond... gezellig biertje pakken met wat muziek, je kent het wel...
opeens klop klop op de deur staat er weer zon mafkees van een spanjaard voor de deur waar geen touw aan vast te knopen was maar goed we hebben alles maar uitgezet en zijn gaan stappen in Lloret......................

De volgende morgen (Dag 2) om een uurtje of 9 staat die eikel van een Jan voor de deur. Iedereen moest opstaan en jawel hoor waarschuwing 2 wegens overlast op de kamer de avond ervoor

Dag 3 , hostess bezoekt ons complex. Ze geeft ons het advies absoluut nix meer uit te halen want het was de laaste waarschuwing, en zij konden ons dan ook niet meer helpen.

Dag 4 t/m 13 dubbel zoveel geld moeten uitgeven omdat ons app. te kunnen vermijden

Kortom: BOEK NOOIT maar DAN OOK NOOIT in GARDEN CENTER
( of je moet de zekerheid hebben dat je in het gebouw aan de hoofdstraat komt te zitten want hier schijnt het iets minder streng te zijn om dat er bijna geen spanjaarden wonen)

Gelukkig dit jaar Marmaris

Cheerz CaNia

pi_16910433
Wie is wel is in appartementen complex Xaine Sun geweest? Wil daar eigenlijk met een stel vrienden heengaan maar wil wel ff wat ervaringen weten
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_16911181
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:28 schreef sosaman het volgende:
Vorig jaar was het inderdaad wel rellen in lloret. Nederlanders vs italianen.... was best ernstig om te zien. Verder hadden nog een paar vreemde vogels (nederlanders) messengevecht gehouden in ons hotel :S en dus naar het ziekenhuis vervoerd...
nou heb je me wel bang gemaakt zeg

nee maar, wij zoeken dat soort dingen niet op, dus het zal allemaal wel goed komen heb zihiiiiin en het duurt nog een half jaar

Strawberry Flavour..
pi_16919858
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Wie is wel is in appartementen complex Xaine Sun geweest? Wil daar eigenlijk met een stel vrienden heengaan maar wil wel ff wat ervaringen weten
goed appartement! ben er ook 1 nachtje geweest om het bed te testen
pi_16919943
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:11 schreef -moi- het volgende:

[..]

nou heb je me wel bang gemaakt zeg

nee maar, wij zoeken dat soort dingen niet op, dus het zal allemaal wel goed komen heb zihiiiiin en het duurt nog een half jaar

ooo dan hoef je niet bang te worden hoor
pi_18402469
ik heb even een vraagje over die appartementen Don Pedro (wat bedoeld werd met San Pedro neem ik aan).
Heb je daar kluisjes of zoiets die redelijk veilig zijn?
Want ik heb niet veel spullen van hoge waarde, maar wat ik wel heb, mag van mij wel goed achter slot en grendel zitten. En als mensen het balkon opklimmen, kunnen ze dan zomaar je deur in?
Ik heb het geboekt via Peter Langhout voor 2 juli, tiendaagse busreis. Het kost echt geen kont, 160 euro ofzo alles bij elkaar.
Maar ik ben wel een beetje bang geworden van de mensen die hier posten dat het zo inbraakgevoelig is daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')