quote:Hotels zijn wel beter daar... ik zat in een heel goedkoop appartementje waar het balkon bijna van instortte
Op donderdag 26 juni 2003 23:11 schreef Atreidez het volgende:
Iedereen die dit jaar nog naar Lloret gaat, er worden Bitte-Ein-Beat feesten gegeven in Tropics! Op 15,16,22,23,29 en 30 juli. Ik hoop zelf dat ik me niet te erg ga ergeren aan de jeugd, ben zelf 26
Hoe kom je in godsnaam op het idee om op de zesëntwintigste naar Lloret de Mar te gaan? Ik was vorig jaar zestien en ik voelde mij al zwaar oud. Stelletje strontmongolen uit Rotterdam: "Kanker Joden, Feyenoord!, Joden aan het gas!, Feyenoord!, etc."
Ik hou liever dat soort mensen uit mijn buurt. Helaas zit Lloret vol met die relschoppers...
quote:schoon is het wel, en lekker een bar bij t zwembad (wel klein zwembadje maar wel gezellig) eten was niet al te lekker maar goed, boeiuh
Op dinsdag 20 mei 2003 11:12 schreef RevneD het volgende:[..]
Ik ga er dit jaar heen in juli. Hoe is dat hotel qua eten, ruimte en is het schoon??
Ik hoop niet dat er al teveel irritante pubertjes rondlopen want ik ben toch al wat ouder (morgen 23), ben nog nooit in Lloret geweest en daarom ga ik er nu toch eens kijken.
quote:Thanks, ik vertrek de 21e en zwemmen zal ik toch niet veel doen!
Op zondag 6 juli 2003 13:04 schreef Partygurl het volgende:[..]
schoon is het wel, en lekker een bar bij t zwembad (wel klein zwembadje maar wel gezellig) eten was niet al te lekker maar goed, boeiuh
Wel leuk hotel, veel nederlanders
quote:Je gaat naar een hotel dat pakweg 7 jaar geleden er prachtig uitzag, vanwege eigenaarwisseling is het een somber hotel geworden.
Op zondag 6 juli 2003 21:33 schreef miss_cee het volgende:
Wij vertrekken 4 augustus naar App. Xaine sun.
Is iemand al eens in dit app. geweest en hoe beviel het, is het waar dat de studio's geen balkon hebben?Ik hoop niet dat er al teveel irritante pubertjes rondlopen want ik ben toch al wat ouder (morgen 23), ben nog nooit in Lloret geweest en daarom ga ik er nu toch eens kijken.
Ben je vrijgezel? Dan heb je een supertijd in Lloret, en misschien ben je dan toch nog wel te oud.
Zit je vast? Dan ga je een saaie tijd tegemoet, denk ik.
In ieder geval, veel plezier.
Voor zeer goed en betaalbaar eten: restaurant El Relicario, erboven zat een flamingoshow-gebeuren, in de kelder is het restaurant.
Het wordt veelal aangedaan door Spanjaarden, je hebt ook afwijkende tijden wanneer je daar terecht kan, dus even opletten.
Waar het zit? Das lastig uit te leggen. In ieder geval vlakbij een hotel wat lijkt op het hotel uit de Egoist-reclame, met die houten deurtjes.
Ik ben de naam even kwijt van het hotel.
Probeer het te vinden, want het eten is echt niet te versmaden.
Zijn allemaal rond de 19/20 welke tenten MOETEN we heen ?
Wie weet appartementen in Lloret voor 6pers. voor een leuke prijs (dus geen krot
als je 's avonds gaat zwemmen in de zee let wel op je spullen, vriend van mij is zijn broek en volledige inboedel gestolen geweest.
2 jaar geleden zat ik in Olé.
quote:Dat weet ik niet meer precies, maar het was een nieuw appartement.
Op maandag 18 augustus 2003 18:36 schreef tukkeronline het volgende:
welk app. zaten ze dan? Bij ons complex is ook heel veel ingebroken! Zowat bij alle kamers, alleen bij ons niet volgens mij! Ik vond het met die irri pubers erg meevallen. Ik van 14 - 30 juli geweest, op het eind werd het wel ietsje meer, maar het is echt niet irri geweest! Al die onzin verhalen over Lloret zuigen, is niks van waar
alle tips zijn welkom
en de tol die ik betaal is ongeveer 60 euro valt toch wel mee?
Ow ter info: Vertrok trouwens vanuit regio eindhoven ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door CEx op 21-01-2004 16:55]
quote:IK vertrek vanuit dordrecht en heb wat routeplanners nagetrokken maar die zeggen dat de rijstijd ongeveer 14 uur is zijn er zo veel filles dan?
Op woensdag 21 januari 2004 16:46 schreef CEx het volgende:
Vroegah toen ik nog met ouders op vakantie ging, gingen we altijd met auto naar spanje, en playa d'ara is in 23 uur goed te doen. reken nog 30-60 minuten extra voor lloretOw ter info: Vertrok trouwens vanuit regio eindhoven
We hadden er trouwens een vouwwagen aanhangen (niet dat ons pap mijn vader daar wat omgaf
)
[edit] Brabants verwijderd
[/edit]
maar opzich lijkt lloret me wel leuk aleen jammer dat benzine zo f*cking duur is
quote:Wij zaten in Flamingo.
Op zondag 9 februari 2003 17:37 schreef michelc85 het volgende:
Ik ga 7 juli 14 dagen met de bus naar lloret.Is er iemand weleens in het : Flamino/Frigola hotel geweest.
Wat waren de ervaringen?
Vorig jaar hetzelfde gedaan alleen dan 17 dagen met de bus.
Hotel is wel relaxt, midden in het uitgaanscentrum tegenover de colossos (goede, dure discotheek).
Veel jongeren, dus altijd gezellig s'avonds... ![]()
Bewaking kan je mee lachen zolang je het leuk houd.
Het eten is opzich wel te eten. Maar na 1 week heb je het ook echt wel gezien. Verder kan je overal goed buiten de deur eten. Als je een beetje goed zoekt kom je niet al te dure goede restaurantjes tegen. Waar we ook vaak gebruik van hebben gemaakt.
De kamer zelf is opzich wel redelijk, maar wat doe je er nou anders als slapen en neuken? ![]()
Ze komen iedere dag schoonmaken, bedlinnen doen ze ook 2 keer per week, tenzei je zoals ik nog ligt te slapen :S (Dan kan je beter voor de zelfbediening gaan
)
Lloret = Goed
dit jaar naar Marmaris ben benieuwd
quote:S'nachts mensen meenemen gaat toch wel iets lastiger, ik adviseer eerst de desbetreffende personen naar boven te sturen en zelf 2 a 3 minuten later naar binnen te gaan. Dat advies kreeg ik na 10 dagen van de bewaking zelf
Op woensdag 14 mei 2003 16:23 schreef lieverd23 het volgende:[..]
ik ben hier vorig jaar geweest. is een zeer eenvoudig hotel. eten is wel aardig. je mag gewoon mensen meenemen naar je kamer
qua herrie doen ze ook niet moeilijk. als je geluk heb zit je aan de straat kant daar tegenover staat gelijk een ander hotel (zeer vlakbij) waar ook heel veel jongeren zitten. dus de sfeer op het balkon is zeker leuk. alleen de discotheek van hun is k** zou ik niet heen gaan veel te duur
veel plezier
Discotheek flamingo is zeker een afrader! NIET DOEN! ook al duwen ze je
quote:Kijk, daarom zou ik dus altijd gewoon een appartement nemen. Als ze daar al over gaan zeiken!
Op woensdag 28 januari 2004 17:24 schreef sosaman het volgende:
S'nachts mensen meenemen gaat toch wel iets lastiger, ik adviseer eerst de desbetreffende personen naar boven te sturen en zelf 2 a 3 minuten later naar binnen te gaan.
quote:Hier heb ik ook al gezeten
Op woensdag 28 januari 2004 16:51 schreef -moi- het volgende:
Iemand die ooit in hotel Don Juan heeft gezeten?? Wij gaan er in de zomer heen, vol pensionLas al eerder dat het eten er niet te eten is, maar misschien anderen nog een mening over het eten?? Naja ik eet alles dus hopelijk krijg ik het wel naar binnen... mja ik neem het eten maar voor lief die 10 daagjes..
Leuk hotel, (tenminste wij hadden een gezellige groep dat scheelt ook wel)
Eten was matig... daarom hebben wij ook veel buiten de deur gegeten.
Verder is het niet al te warm snachts want ze hebben fijne luiken die lucht door laten en de zon tegen houden.
Balkonnen zijn opzich ook wel fijn ingedeeld zodat je goed contact hebt met je buren ![]()
Als ze niet te vertrouwen zijn heb je pech
ze kunnen namelijk zo over je balkon heen. Daarom zeker een kluisje nemen.
Verder is de bewaking wel streng. Dus niet bijdehand gaan doen ![]()
Het strand en "de straat" waar het allemaal te doen is, is ff lopen berg op berg af (paar 100 meter) maar dat valt reuze mee, er is van alles te zien.....
Goede tijd gehad
quote:hee thanks!! dus het was goed te vertoefen in Don Juan
Op woensdag 28 januari 2004 17:39 schreef sosaman het volgende:[..]
Hier heb ik ook al gezeten
Leuk hotel, (tenminste wij hadden een gezellige groep dat scheelt ook wel)
Eten was matig... daarom hebben wij ook veel buiten de deur gegeten.
Verder is het niet al te warm snachts want ze hebben fijne luiken die lucht door laten en de zon tegen houden.
Balkonnen zijn opzich ook wel fijn ingedeeld zodat je goed contact hebt met je buren
Als ze niet te vertrouwen zijn heb je pech
ze kunnen namelijk zo over je balkon heen. Daarom zeker een kluisje nemen.
Verder is de bewaking wel streng. Dus niet bijdehand gaan doen
Het strand en "de straat" waar het allemaal te doen is, is ff lopen berg op berg af (paar 100 meter) maar dat valt reuze mee, er is van alles te zien.....
Goede tijd gehad
ik krijg nu al zin nu ik de reacties in dit topic heb gelezen haha!
quote:Ja, heb echt een top vakantie gehad toen!
Op woensdag 28 januari 2004 22:20 schreef -moi- het volgende:[..]
hee thanks!! dus het was goed te vertoefen in Don Juan
Maareh, het eten is in buffetvorm heh, maar wat vond je er niet lekker aan? Was er veel keus? Fruit als toetje?
ik wil alles weten..
ik krijg nu al zin nu ik de reacties in dit topic heb gelezen haha!
het eten is inderdaad in buffetvorm.... wat ik er niet lekker aan vond is dat het iedere dag hetzelfde smaakte, ook al stonden er 5 verschillende dingen. klinkt raar maar waar ![]()
je kan kiezen tussen fruit als toetje en ijs, de rest weet ik allemaal niet meer zo goed...
Nog wat informatie:
http://www.arakea.be/site/hotel_11464.htm
Is dit je 1e keer dat je naar lloret gaat??
quote:ok thanx, eerste keer dat ik ga ja... twee jaar geleden wel naar salou geweest, was ook wel leuk opzich, maar toen waren we net nog in het voorseizoen... khoop alleen niet dat er téveel jongeren, dat het vervelend wordt
Op woensdag 28 januari 2004 22:50 schreef sosaman het volgende:[..]
Ja, heb echt een top vakantie gehad toen!
het eten is inderdaad in buffetvorm.... wat ik er niet lekker aan vond is dat het iedere dag hetzelfde smaakte, ook al stonden er 5 verschillende dingen. klinkt raar maar waar
je kan kiezen tussen fruit als toetje en ijs, de rest weet ik allemaal niet meer zo goed...
Nog wat informatie:
http://www.arakea.be/site/hotel_11464.htm
Is dit je 1e keer dat je naar lloret gaat??
Maar je moet ook rekening houden met de pauzes natuurlijk en eventuele files. De wegen zijn goed, behalve in België zijn ze wat minder.
Greetinx
Heb er echt zin in, want ik ben er 3 jaar geleden ook geweest!
supervette plek, ben benieuwd
quote:13 a 15 uur!
Op woensdag 21 januari 2004 17:19 schreef kiteguy het volgende:
is er wel eens iemand met de auto van nederland naar lloret gegaan?
duurt het lang
alle tips zijn welkom
quote:Teveel jongeren? nou ik zal je geruststellen..... het zijn alleen maar jongeren
Op woensdag 28 januari 2004 22:59 schreef -moi- het volgende:[..]
ok thanx, eerste keer dat ik ga ja... twee jaar geleden wel naar salou geweest, was ook wel leuk opzich, maar toen waren we net nog in het voorseizoen... khoop alleen niet dat er téveel jongeren, dat het vervelend wordt
maar volgens mij wordt t echt superrr
Vorig jaar was het inderdaad wel rellen in lloret. Nederlanders vs italianen.... was best ernstig om te zien. Verder hadden nog een paar vreemde vogels (nederlanders) messengevecht gehouden in ons hotel :S en dus naar het ziekenhuis vervoerd...
Dit soort dingen kom je gewoon tegen. Maar zolang je het niet opzoekt valt het best wel mee......
Wij gaan naar het hotel Olympic Park
Ligt ver van het strand heb'k gehoord, maar 't schijnt een goed hotel te zijn *fingers crossed*
Is iemand daar ooit al geweest?
De volgende morgen (Dag 2) om een uurtje of 9 staat die eikel van een Jan voor de deur. Iedereen moest opstaan en jawel hoor waarschuwing 2 wegens overlast op de kamer de avond ervoor
Dag 3 , hostess bezoekt ons complex. Ze geeft ons het advies absoluut nix meer uit te halen want het was de laaste waarschuwing, en zij konden ons dan ook niet meer helpen.
Dag 4 t/m 13 dubbel zoveel geld moeten uitgeven omdat ons app. te kunnen vermijden ![]()
Kortom: BOEK NOOIT maar DAN OOK NOOIT in GARDEN CENTER
( of je moet de zekerheid hebben dat je in het gebouw aan de hoofdstraat komt te zitten want hier schijnt het iets minder streng te zijn om dat er bijna geen spanjaarden wonen)
Gelukkig dit jaar Marmaris ![]()
Cheerz CaNia
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:28 schreef sosaman het volgende:
Vorig jaar was het inderdaad wel rellen in lloret. Nederlanders vs italianen.... was best ernstig om te zien. Verder hadden nog een paar vreemde vogels (nederlanders) messengevecht gehouden in ons hotel :S en dus naar het ziekenhuis vervoerd...
nee maar, wij zoeken dat soort dingen niet op, dus het zal allemaal wel goed komen
heb zihiiiiin en het duurt nog een half jaar
quote:goed appartement! ben er ook 1 nachtje geweest om het bed te testen
Op donderdag 5 februari 2004 13:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Wie is wel is in appartementen complex Xaine Sun geweest? Wil daar eigenlijk met een stel vrienden heengaan maar wil wel ff wat ervaringen weten
quote:ooo dan hoef je niet bang te worden hoor
Op donderdag 5 februari 2004 14:11 schreef -moi- het volgende:[..]
nou heb je me wel bang gemaakt zeg
![]()
nee maar, wij zoeken dat soort dingen niet op, dus het zal allemaal wel goed komen
heb zihiiiiin en het duurt nog een half jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |