Merel met haar smerige gedachtes sinds ze met de baas mag ne.ken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Tantra met Adje, die komt binnen 1 minuut klaar, zegt Merel
En die was pictogrammen zijn er voor.....?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De inhoud van het t-shirt is 100% fantastisch, dat begreep ik er uit.
En dan weet hij nog niet eens wat er gaat komenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel met haar smerige gedachtes sinds ze met de baas mag ne.ken.![]()
Adje ziet er allesbehalve blij en verrast uit.
Dat mag hoor, heb een eigen mening.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er zijn toch sommige cossers die daar heel anders naar kijken!
Ja, het is een vies wijf hoor, daarom passen zij en Jessie ook zo goed bij elkaarquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel met haar smerige gedachtes sinds ze met de baas mag ne.ken.![]()
Adje ziet er allesbehalve blij en verrast uit.
Hahahahahahihihihih, zo leuk, Adje gaat binnen 1 minuut klaarkomen, hahahahohohihihiquote:
Niks solly Dot, je hebt helemaal gelijk. Af en toe mis je gewoon ff wat als het snel gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik zeker overheen gelezen solly
zijn laatste strohalm, tantra or tantrum exitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan weet hij nog niet eens wat er gaat komen
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft geleerd van die situatie toen
Humor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En die was pictogrammen zijn er voor.....?
Domme mensen?
Analfabeten?
Schuimpjes die niet kunnen wassen?
Ja. Met Bill en Memeth.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:07 schreef Dotteke het volgende:
O das dat rare stel wat al eerder is geweest toch
Dat wéét hij nog niet? Jesus, maak ruimte voor een aankomende error!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan weet hij nog niet eens wat er gaat komen
Hypocriete His zit ook weer te glijden op haar eigen gestook , voelt zich net als Merel verheven boven de inwonersquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hahahahahahihihihih, zo leuk, Adje gaat binnen 1 minuut klaarkomen, hahahahohohihihi
Wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:06 schreef Alocanda het volgende:
Ik vraag me af of Hiske en Mariska over een tijdje de oppositie gaan vormen want ik denk dat die elkaar wel kunnen aanvullen.
Met Marjet toen en die ene gozer (naam kwijt)?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:07 schreef Dotteke het volgende:
O das dat rare stel wat al eerder is geweest toch
Ik denk dat het de zender is die uit haar broek steektquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske - Echt te gek dat jullie wouden komen.....
Wouden heb je onder andere in Duitsland, Hiske docente!
Niet verwonderlijk dat jouw gifjes niet te zien zijn. Die in deze post is een gif van 3 min 11. Dat accepteert FoK niet echtquote:
Denk ik ook, dacht ook eerst een gat te zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk dat het de zender is die uit haar broek steekt
Dat maakt Hiske voor mij een heel naar persoon.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
hiske haalt veel positiviteit uit het leed van een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |