quote:
Dacht ik al, die kan er niet tegen dat er een vrouw binnen komt die haar eventueel van de troon gaat stotenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel zeiken over Maris - Wat een bemoeial zeg, niet te geloven....
Dat dus. Als Mitchell blijft wordt het nog meer een jeugdkamp en weer een onzichtbare er bijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]Van mij ook. Ik denk dat die dame best wel haar op haar tanden heeft. Nog even zien hoe ze is als ze heeft gehoord dat ze mag blijven
En dan lekker bonden met Jesse.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]Van mij ook. Ik denk dat die dame best wel haar op haar tanden heeft. Nog even zien hoe ze is als ze heeft gehoord dat ze mag blijven
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze willen toch graag onzichtbare, manipuleerbare Utopianen?
Anders gaat hun koninkrijk naar de kloten!
Ze mist haar ex zooooo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:46 schreef puzziepie het volgende:
ik voel weer een jank bui van Lex aankomen
En dan commentaar leveren op de andere meiden die zichzelf aanbieden volgens haar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Het maffia koppel kleffie en beffie
[ afbeelding ]
Overlegd in de vergadering. Hout voor de bar buitenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:52 schreef Chea49 het volgende:
Zozo, ligt weer voor een kapitaal aan hout zeg. Uit de lucht komen vallen?
Vroeg mij meer af waarvan ze dat allemaal betalen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Overlegd in de vergadering. Hout voor de bar buiten
Jessie is gewoon bang dat hij straks niet meer de capo di tutti capi zal zijn, schijtlijster!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Wat zei Jessie nou over Maris en de grote bazen?
Asl Jessie wil is er altijd geld voo r net als voor de laser om tattoos weg te brandenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:52 schreef Chea49 het volgende:
Zozo, ligt weer voor een kapitaal aan hout zeg. Uit de lucht komen vallen?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:50 schreef Chea49 het volgende:
Dat t-shirt van Jessie. 100% Fantastisch. Die gozer zou zichzelf nog pijpen als hij er bij zou kunnen komen.
Daarom denk ik toch zeker te weten dat als Merel en Jessie iets willen ze van alle kanten gesteund worden. Hoorde al eerder van diverse bewoners dat iets niet mocht van 'achter' of niet kon en meer van die onzin.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Asl Jessie wil is er altijd geld voo r net als voor de laser om tattoos weg te branden
Want wat is er precies 100% fantastisch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:50 schreef Chea49 het volgende:
Dat t-shirt van Jessie. 100% Fantastisch. Die gozer zou zichzelf nog pijpen als hij er bij zou kunnen komen.
De inhoud van het t-shirt is 100% fantastisch, dat begreep ik er uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Want wat is er precies 100% fantastisch?
De pictogrammen van de was aanduidingen zijn inderdaad prima ontwerpen, maar om die nu 100% fantastisch te noemen en zo niet, waarom staan ze dan op het t-shirt?
Dus dát, werd hier boven al geschreven.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Merel die diva die niet wilde dat SHel ging presenteren omdat dat haar doel waswat doet ze nu zelf.............
Er zijn toch sommige cossers die daar heel anders naar kijken!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus dát, werd hier boven al geschreven.
O heb ik zeker overheen gelezen sollyquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus dát, werd hier boven al geschreven.
Ja. Ze heeft geleerd van die situatie toenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Merel die diva die niet wilde dat SHel ging presenteren omdat dat haar doel waswat doet ze nu zelf.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |