Zo jammer dat ze die ene keer door de vinger hebben gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als Jessie nog 1 x zuipt, moet hij weg!![]()
![]()
![]()
Jessie is degene die zichzelf niet in de hand heeft met een borrel op.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is compleet van slag na die "zogenaamde aanvaring" met Gerrit eergisteren...gisteren lag ze ook al huilend in bed...
Eerst met een plakbandje de haren eruit halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat je een föhn op je huid moet laten loeien, want dat gif is eiwit en dat schijnt door warmte op te lossen en dan is de jeuk weg.. Hopelijk helpt het
Ik las het, maar dan ben ik wel ff bezigquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat je een föhn op je huid moet laten loeien, want dat gif is eiwit en dat schijnt door warmte op te lossen en dan is de jeuk weg.. Hopelijk helpt het
Die heeft een kwade dronk over zich..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als Jessie nog 1 x zuipt, moet hij weg!![]()
![]()
![]()
Jessie is degene die zichzelf niet in de hand heeft met een borrel op.
Ja. De verhalen omtrent Jessie zijn drankgebruik worden steeds sensationelerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is nieuw voor me. Wanneer was dat op de streams?
wat een ramp zegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het, maar dan ben ik wel ff bezig
Er schijnt ook een paarde middel te zijn wat goed helpt en niet aan te slepen is momenteel
WOrdt ook gebruikt voor spier en gewrichtspijn
Aanname...ik hou ervan!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En neergezet alsof het een feit is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. De verhalen omtrent Jessie zijn drankgebruik worden steeds sensationeler
quote:
Ja, ben niet de enige, zie soms op tv dan denk ik wauwwww en dan mopper ikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Het helpt misschien een beetje dat half Nederland loopt te krabben. Sterkte
Oh dat is ook zo maar eczeem maak je alleen maar erger door constant te krabbenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb maar eens jeuk ggrrr ik heb last van die processie rups en krab me kapot, hem me nagels al helemaal kort geknipt
Jeuk is erger dan pijn zegt men wel eens.
Dat was in die periode dat hij zoveel gezopen is toen is dat op de streams geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als ze nu huilt nu omdat Merel nu ook model wil worden zou dat heel hypocriet zijn ...dat dj draaien kon in haar ogen toch ook heel goed samen met Maikel en Gerrit...waarom Merel het nu niet gunnen dan?..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Dat idee had ik ook al. Dat kan ze totaal niet handlen
En Shelley had even veel recht om te presenteren als Merelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef snetje het volgende:
[..]
En als ze nu huilt nu omdat Merel nu ook model wil worden zou dat heel hypocriet zijn ...dat dj draaien kon in haar ogen toch ook heel goed samen met Maikel en Gerrit...waarom Merel het nu niet gunnen dan?..
Ja, dat kunnen we een voor een goed hier, de een doet niet voor de ander onderquote:
Heerlijk!quote:
Toen heb ik ook niet horen zeggen dat hij niet meer mocht drinken. Wel dat hij niet meer wou drinken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was in die periode dat hij zoveel gezopen is toen is dat op de streams geweest
Ja geloof ik graag, maar als je echt zoveel jeuk hebt lijkt het me heel moeilijk niet te krabben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh dat is ook zo maar eczeem maak je alleen maar erger door constant te krabben
Allemaal CoS verzinselsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat van meegekregen, ik ben verbaasd
ppff moet er niet aan denken met deze warmtequote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
Zo in hun favoriete houding
[ afbeelding ]
Ik ga het niet eens meer weerleggen, de Bitcoin Bluffer schijt goud in sommige ogen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was in die periode dat hij zoveel gezopen is toen is dat op de streams geweest
Ja hoor, is wel gezegd door een van de inwonersquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen heb ik ook niet horen zeggen dat hij niet meer mocht drinken. Wel dat hij niet meer wou drinken.
Ja, je hebt gelijk ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer weerleggen, de Bitcoin Bluffer schijt goud in sommige ogen.
Andere inwoners zeggen zoveel over Jessie. Dat maakt het geen waarheid.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, is wel gezegd door een van de inwoners
Als hij nog een keer drinkt moet hij weg. Ook dat het de afspraak was dat hij niet zou drinken in 2
Apart goedje maar werkt heel goed als je dat direct van de plant op je huid smeertquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Het helpt misschien een beetje dat half Nederland loopt te krabben. Sterkte
Jessie zegt zoveel over andere inwoners, dat maakt het nog geen feiten!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Andere inwoners zeggen zoveel over Jessie. Dat maakt het geen waarheid.
En ja hij heeft een afspraak met zichzelf dat hij dat niet zou doen. Hij wilt er niet meer zo op staan.
Dat is wat anders dan dat het feiten zijn
Kloptquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie zegt zoveel over andere inwoners, dat maakt het nog geen feiten!
De moeder van Myleen vond Jens geweldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:34 schreef formule het volgende:
En de ouders van die stelletjes nu ook in de stress, wordt dat mijn schoonzoon/schoondochter ?
Das makkelijk gezegd dan gedaan (al 40 jaar eczeem patient )quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Aane eczeem moet je juist niet krabben, dom mens.
Klopt....maar het is zo intens en zit van binnen dat je gek wordt!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh dat is ook zo maar eczeem maak je alleen maar erger door constant te krabben
Als ze maar niet dat jongetje erin houden. Dan zit er weer zo'n onzichtbare inquote:
Ze hebben daar ook de eikenprocessierups las ik van de weekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:41 schreef lonneberga het volgende:
Heeft Kaylee dan geen pillen of een zalfje tegen de jeuk?
Lijkt mij afschuwelijk voor haar.
Ow dan mag ze van mij blijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel zeiken over Maris - Wat een bemoeial zeg, niet te geloven....
Ze willen toch graag onzichtbare, manipuleerbare Utopianen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze maar niet dat jongetje erin houden. Dan zit er weer zo'n onzichtbare in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |