abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 juni 2019 @ 20:07:03 #51
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187687179
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 16:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kan er niks van.
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Overmars kijkt al jaren rond in Mexico om een stuk van de taart mee te pakken.
Ziedend.
Oh.
pi_187687468
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


[..]

Ziedend.
Niet echt. Voorspelbaar weer dat we al ons geld in de aanval stoppen en er geen euro meer overblijft om achterin te investeren. Moet je t met b garnituur of huurlingen doen weer. Gaat echt weer zon cringeworthy seizoen worden met geklungel achterin en alle ballen naar voren.

De jaren dat Ajax het goed deed in Europa stonden er achterin goede spelers. PSV zou daar een hoop van kunnen leren. Het voetbal begint achterin. Wij mogen weer gaan genieten van Viergever.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 30 juni 2019 @ 20:29:46 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187687572
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niet echt. Voorspelbaar weer dat we al ons geld in de aanval stoppen en er geen euro meer overblijft om achterin te investeren. Moet je t met b garnituur of huurlingen doen weer. Gaat echt weer zon cringeworthy seizoen worden met geklungel achterin en alle ballen naar voren.

De jaren dat Ajax het goed deed in Europa stonden er achterin goede spelers. PSV zou daar een hoop van kunnen leren. Het voetbal begint achterin. Wij mogen weer gaan genieten van Viergever.
Viergever stond ook achterin bij onze EL-campagne :+ deed het toen best goed naast Sanchez tot De Ligt zich aandiende.

Maar je hebt wel gelijk dat dat belangrijk is natuurlijk, maar wie weet doet PSV daar nog grote aankopen. Snap ook wel dat ze 15 miljoen teveel vinden nu voor die Alvarez (voor aanvallers krijg je zo'n bedrag sneller terug), wellicht wachten ze nu wel eerst tot Lozano en/of Bergwijn verkocht zijn zodat ze hun defensieve aankopen kunnen doen.
Oh.
pi_187687632
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Viergever stond ook achterin bij onze EL-campagne :+ deed het toen best goed naast Sanchez tot De Ligt zich aandiende.

Maar je hebt wel gelijk dat dat belangrijk is natuurlijk, maar wie weet doet PSV daar nog grote aankopen. Snap ook wel dat ze 15 miljoen teveel vinden nu voor die Alvarez (voor aanvallers krijg je zo'n bedrag sneller terug), wellicht wachten ze nu wel eerst tot Lozano en/of Bergwijn verkocht zijn zodat ze hun defensieve aankopen kunnen doen.
Viergever is prima als er een goede speler naast staat inderdaad. Met Schwaab ging het wel oke maar met Sainsbury ernaast leek het meteen nergens meer op. Ik verwacht dat het blok Luckassen en Viergever gaat worden. Dat gaat ongetwijfeld hilarische momenten opleveren.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 30 juni 2019 @ 20:35:23 #55
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187687671
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Viergever is prima als er een goede speler naast staat inderdaad. Met Schwaab ging het wel oke maar met Sainsbury ernaast leek het meteen nergens meer op. Ik verwacht dat het blok Luckassen en Viergever gaat worden. Dat gaat ongetwijfeld hilarische momenten opleveren.
Lijkt me niet dat PSV die Luckassen nog een kans gaat geven, die is toch wel vrij erg door de mand gevallen. Er komt daar vast nog wel een aankoop of desnoods een huur van iemand, anders kan je die John de Jong beter meteen ontslaan.
Oh.
pi_187687761
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat PSV die Luckassen nog een kans gaat geven, die is toch wel vrij erg door de mand gevallen. Er komt daar vast nog wel een aankoop of desnoods een huur van iemand, anders kan je die John de Jong beter meteen ontslaan.
Dan hoop ik nog liever op Bruma de verdediger inderdaad dan Luckassen.

Je schrijft wel weer 6.5 miljoen af wat Luckassen gekost heeft. Tel daarbij op Romero, Maher, Ramselaar, Guti (hoewel ik dat nog steeds een goede speler vind), en nu Bruma de aanvaller. Is PSV echt geld aan het opbrassen en onverantwoord bezig. Een nieuwe financiele crisis kan haast niet uitblijven. Ook als je leest dat Bruma 3.5 miljoen per jaar gaat verdienen. Waar zijn ze toch mee bezig daar. Heb het idee dat ze het niet meer weten.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 30 juni 2019 @ 20:43:57 #57
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187687831
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dan hoop ik nog liever op Bruma de verdediger inderdaad dan Luckassen.

Je schrijft wel weer 6.5 miljoen af wat Luckassen gekost heeft. Tel daarbij op Romero, Maher, Ramselaar, Guti (hoewel ik dat nog steeds een goede speler vind), en nu Bruma de aanvaller. Is PSV echt geld aan het opbrassen en onverantwoord bezig. Een nieuwe financiele crisis kan haast niet uitblijven. Ook als je leest dat Bruma 3.5 miljoen per jaar gaat verdienen. Waar zijn ze toch mee bezig daar. Heb het idee dat ze het niet meer weten.
Lijkt me sterk dat PSV zulke salarissen betaalt, zal wel het nodige tekengeld bij zitten. Maar volgens mij is die Toon wel verstandig genoeg dat het financieel binnen de perken blijft, al zullen ze wat risico's moeten nemen om de strijd van Ajax te winnen aangezien komend seizoen wel cruciaal wordt (directe plaatsing voor de CL, als Ajax het dan weer pakt en PSV niet loop je wel echt heel ver achter).
Oh.
pi_187687902
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat PSV zulke salarissen betaalt, zal wel het nodige tekengeld bij zitten. Maar volgens mij is die Toon wel verstandig genoeg dat het financieel binnen de perken blijft, al zullen ze wat risico's moeten nemen om de strijd van Ajax te winnen aangezien komend seizoen wel cruciaal wordt (directe plaatsing voor de CL, als Ajax het dan weer pakt en PSV niet loop je wel echt heel ver achter).
De strijd met Ajax is in mijn ogen allang verloren. Dat is nooit meer in te halen tenzij een rijke oliesjeik de club koopt.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 30 juni 2019 @ 20:53:11 #59
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187688027
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De strijd met Ajax is in mijn ogen allang verloren. Dat is nooit meer in te halen tenzij een rijke oliesjeik de club koopt.
Dat zal wel meevallen, Ajax heeft ook wel duidelijke limieten en hebben de afgelopen jaren ook al een hoop geld weggegooid. En als PSV dan weer een keer CL haalt en wat lucratieve verkopen heeft (vanuit de jeugd) kan je ook weer makkelijk groeien.

Het is wel de juiste tijd voor opleidingsclubs nu met alle gestoorde bedragen.
Oh.
pi_187688223
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De strijd met Ajax is in mijn ogen allang verloren. Dat is nooit meer in te halen tenzij een rijke oliesjeik de club koopt.
dit jaar was het je bijna weer gelukt
pi_187688258
quote:
"Hij is medio 2018 seizoen het slachtoffer geworden van een trainerswissel. Onder het aanvallende voetbal van Ralph Hasenhüttl kwam Bruma best goed uit de verf, maar diens vervanger Ralf Rangnick speelde veel defensiever. Rangnick vond dat Bruma het meeverdedigen niet goed beheerste. Daardoor belandde de aanvaller op de bank."
https://nos.nl/artikel/22(...)-verschil-maken.html
Dan heb je met Mark een verkeerde, zie Guti.
  zondag 30 juni 2019 @ 21:08:08 #62
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_187688321
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:05 schreef Adames het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)-verschil-maken.html
Dan heb je met Mark een verkeerde, zie Guti.
ja want Guti is een aanvaller die moet meeverdedigen :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_187688336
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:08 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

ja want Guti is een aanvaller die moet meeverdedigen :')
ja, want aanvallers mogen altijd straffeloos hun man laten lopen :')
pi_187692535
quote:
Eerst Berghuis op 10_O_



[ Bericht 5% gewijzigd door PSVCL op 01-07-2019 01:12:49 ]
pi_187692812
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 00:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eerst Berghuis op _O_

[ afbeelding ]
Nog een aanvaller :') Moet 20 miljoen kosten en heeft geen restwaarde meer is al 28 jaar. Waar zijn ze bij PSV toch mee bezig zeg. Tering. Ga je straks het seizoen in met 10 aanvallers en 4 matige verdedigers.

En als het nou een geweldige speler zou zijn oke maar Berghuis is pure middelmaat. En daarmee kan ook gelijk een streep door Robben lijkt me.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 1 juli 2019 @ 01:18:28 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187692847
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 00:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eerst Berghuis op 10_O_

[ afbeelding ]
Ihatarren was toch zo'n toptalent die op 10 moet gaan spelen? En Pereiro is er ook nog steeds.
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 01:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nog een aanvaller :') Moet 20 miljoen kosten en heeft geen restwaarde meer is al 28 jaar. Waar zijn ze bij PSV toch mee bezig zeg. Tering. Ga je straks het seizoen in met 10 aanvallers en 4 matige verdedigers.

En als het nou een geweldige speler zou zijn oke maar Berghuis is pure middelmaat. En daarmee kan ook gelijk een streep door Robben lijkt me.
Denk dat Robben gewoon stopt.
Oh.
pi_187692972
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ihatarren was toch zo'n toptalent die op 10 moet gaan spelen? En Pereiro is er ook nog steeds.
[..]

Denk dat Robben gewoon stopt.
Of gewoon vanaf rechts natuurlijk,Ihattaren op 10.
Verwacht wel dat Pereiro vertrekt.
  maandag 1 juli 2019 @ 11:53:30 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187696005
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 02:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Of gewoon vanaf rechts natuurlijk,Ihattaren op 10.
Verwacht wel dat Pereiro vertrekt.
Pereiro zijn contract loopt toch af volgend jaar? Dan is het wel nodig dat hij verkocht wordt ja, benieuwd of dat nog met winst is.
Oh.
pi_187697655
Als Ajacied baal ik er toch wel van dat psv nog geen CV gekocht heeft. Nu heb je nog maar 3 weken tot aan je 1e kwalificatiepot. Zoals het er nu voor staat zal het nog wel minimaal een week duren voordat een eventueel nieuwe CV zou kunnen meetrainen, dus dan heb je maar 2 trainingsweken.

Dat is gewoon te weinig, zeker gezien het feit dat je eigenlijk 2 nieuwe verdedigers nodig hebt.
pi_187698832
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 13:25 schreef Platinumgoat het volgende:
Als Ajacied baal ik er toch wel van dat psv nog geen CV gekocht heeft. Nu heb je nog maar 3 weken tot aan je 1e kwalificatiepot. Zoals het er nu voor staat zal het nog wel minimaal een week duren voordat een eventueel nieuwe CV zou kunnen meetrainen, dus dan heb je maar 2 trainingsweken.

Dat is gewoon te weinig, zeker gezien het feit dat je eigenlijk 2 nieuwe verdedigers nodig hebt.
Oke Platinumgoat.
pi_187698872
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2019 01:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nog een aanvaller :') Moet 20 miljoen kosten en heeft geen restwaarde meer is al 28 jaar. Waar zijn ze bij PSV toch mee bezig zeg. Tering. Ga je straks het seizoen in met 10 aanvallers en 4 matige verdedigers.

En als het nou een geweldige speler zou zijn oke maar Berghuis is pure middelmaat. En daarmee kan ook gelijk een streep door Robben lijkt me.
Het is wel een goede speler maar imo gewoon te duur. Stel dat PSV op 15 miljoen uitkomt, dat kan je gewoon niet uitgeven aan een speler van 28 als PSV vind ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 1 juli 2019 @ 15:09:26 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187699029
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is wel een goede speler maar imo gewoon te duur. Stel dat PSV op 15 miljoen uitkomt, dat kan je gewoon niet uitgeven aan een speler van 28 als PSV vind ik.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor speler. Stel dat we iemand als Alex terug konden halen op zijn 28ste, dan zou ik dat blind doen voor 15 miljoen. Voor Berghuis daarentegen, nee bedankt. Leuke speler hoor, maar sowieso niet voor dat bedrag, plus dat we talenten genoeg hebben voor die positie imo, zeker met de komst van Bruma, en dit lijkt net zo'n 'powermove' als Ajax met Bergwijn waar ik geen fan van ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door GotenSSJ op 01-07-2019 15:14:58 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187699059
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk wel aan wat voor speler. Stel dat we iemand als Alex terug konden halen op zijn 28ste, dan zou ik dat blind doen voor 15 miljoen. Voor Berghuis daarentegen, nee bedankt. Leuke speler hoor, maar sowieso niet voor dat bedrag, plus dat we hebben talenten genoeg voor die positie imo, zeker met de komst van Bruma, en dit lijkt net zo'n 'powermove' als Ajax met Bergwijn waar ik geen fan van ben.
Ook niet, ik zou het alleen doen als het echt absolute top was, maar spelers die dat zijn komen niet op hun 28e naar PSV. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187699358
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 13:25 schreef Platinumgoat het volgende:
Als Ajacied baal ik er toch wel van dat psv nog geen CV gekocht heeft. Nu heb je nog maar 3 weken tot aan je 1e kwalificatiepot. Zoals het er nu voor staat zal het nog wel minimaal een week duren voordat een eventueel nieuwe CV zou kunnen meetrainen, dus dan heb je maar 2 trainingsweken.

Dat is gewoon te weinig, zeker gezien het feit dat je eigenlijk 2 nieuwe verdedigers nodig hebt.
Eens. Hopelijk logenstraft PSV ons.
pi_187701332
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Oke Platinumgoat.
Fans als jij zorgen echter toch voor een klein gniffelmomentje, helemaal als je na een nederlaag tegen Basel losgaat op Viergever en co!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')