abonnement Unibet Coolblue
pi_187652819
Ik ben opzoek naar iemand die in Frankrijk woont en beertendertubes voor me wil bestellen.

Beertendertubes zijn slangetjes die je op een Heineken tapvaatje kan klikken, om vervolgens, je raad het al, het tapvaatje in de beertender te plaatsen en te tappen.

Die dingen kun je bestellen via amazon (21euro voor 5) en marktplaats (30 euro voor 4), alleen kost dat een vermogen als je het vergelijkt met een Franse site die die dingen voor 3,50 verkoopt per 10. De desbetreffende site levert echter alleen in Frankrijk, vandaar het verzoek naar iemand die in Frankrijk woont die ze wil bestellen en wil doorsturen naar mij in Nederland.

Via deze site kun je ze bestellen:
https://www.labierepressi(...)vice-beertender.html

Ik zou er 20 willen. Dat kost 14 euro inclusief verzendkosten plus het doorsturen wat volgens la poste 12,10 kost. Ik betaal uiteraard meer, zodat je er ook wat aan verdiend.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator zaterdag 29 juni 2019 @ 20:51:43 #2
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_187670376
Je zou @la_perle_rouge kunnen proberen ;) die woont in frankrijk.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_187672922
Laten we eens kijken of @la_perle_rouge gaat reageren in dit topic.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_187673003
Of misschien ken je een vakantieganger die wil helpen?

[ Bericht 18% gewijzigd door Nober op 29-06-2019 23:48:23 ]
  zondag 30 juni 2019 @ 00:55:55 #5
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_187674100
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 23:40 schreef Nober het volgende:
Of misschien ken je een vakantieganger die wil helpen?
Of je boekt zelf een lekkere vakantie in La France.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_187675779
Je kan ook eerst proberen het bedrijf een mailtje te sturen of ze het naar Nederland versturen voor een meer prijs. Zelf ooit gedaan bij een product uit een Engelse webshop. Ondanks dat ze normaal alleen binnen de UK verstuurde, was het geen probleem uiteindelijk.
pi_187676182
Je kan ook een zogenaamde parcel forwarding service gebruiken. Daar al op gegoogled?
De groote KORTENAER de schrick van 's vyands vlooten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')