Hier was het potje ook in trek voor af en toe, op vakantie speciaal een inklapbaar reispotje meegenomen maar niemand had er interesse in :’) peuter pakte liever de wc en de meiden wilden er enkel af en toe op zitten maar hij is niet gebruikt. Zonde van het meenemen. Maar het ene kind is het andere niet, dus ik zou nog even afwachten of hij er interesse in blijft houden. Hier is de interesse in zindelijkheid momenteel weer geheel afwezig helaas.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:23 schreef Lemijn het volgende:
Zeg, over dag potje. Hij heeft vandaag 2x erop gezeten, steeds op zijn verzoek, de eerste keer leverde dat niks op en de tweede keer een plasje. Maar volgens mij is het volstrekt willekeurig. Heeft dit überhaupt zin? Potje mee op vakantie straks (rond 2e verjaardag) of bespaar ik mezelf beter de moeite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe plannen! Ik hoop voor jullie dat het zwembad klaar is. In mei mocht je als Seqouia gast zwemmen bij Newport vanwege renovatie. Prima natuurlijk maar met twee kleine kinderen misschien niet heel handig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:44 schreef exode het volgende:
Dat zou best kunnen Lemijn, dat hij het de andere kindjes ziet doen.
FF we slapen in Seqouia Lodge, we twijfelden tussen deze en Newport maar deze leek ons geschikter voor een rennende B en gillende Juul.
Wat leuk dat jullie het zo leuk hebben gevonden. B wil 100x in de attractie van Buzz lightyear zegt ie.
Wij zaten in newport (en nachtje Davy crocket) maar geen zwembad gezien. Vind ik ook een beetje zonde tijdens een paar dagen Disney... sequoia is voor nu wel de betere optie denk ik, ze zijn de korte route vanuit daar naar het park aan het verbouwen dus we moesten elke keer een heel eind omlopen, dan zit je bij sequoia beter momenteel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Toffe plannen! Ik hoop voor jullie dat het zwembad klaar is. In mei mocht je als Seqouia gast zwemmen bij Newport vanwege renovatie. Prima natuurlijk maar met twee kleine kinderen misschien niet heel handig.
Nou, gisteren snel de zijkant eruit, kamer netjes gemaakt enz. enz. Mie vond het reuze-interessant dat hij zelf zijn bed in en uit kon klimmen. Papa helpen met de boormachine enzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:18 schreef Lemijn het volgende:
.
LadyS ik zou het wel weten en de zijkant eruit slopen. Slapen voor alles toch? En op mijn eigen bed zou ik wel spannend vinden ivm rollen.
Dat zou echt een prachtige multiculti trouwerij zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Mabawa![]()
Is ze wel uitgehuwelijkt? Met mij überblonde jongen met krullen zal ze gekke mooie kindjes maken! Wat een knapperd, zeg!
Ohja goeie! Wij waren weer ingeschreven voorquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:31 schreef minilot het volgende:
Kort, want druk - wat een retecoole foto van Jacob!
Straks de rest van de oogst eens bekijken op een groter scherm dan mijn telefoon
Günther is gister anderhalf geworden, hoezee! Morgenochtend derhalve meteen proefles peutergymnastiek bij de turnvereniging - zin in!Miste de dreumesyoga toch wel een beetje nadat dat afgelopen lente stopte..
Niet.quote:
Ik smeer boter op het brood, als ze dan eerst de kaas/worst opeten hebben ze daarna iig nog iets wat het geen droge hap maakt. En verder is het idd opeten als je meer wilt, eet je het niet op dan heb je blijkbaar geen honger meer en krijg je niks nieuws meer. Werkt alleen voor de laatste boterham soms dus niet. Ik vind het idd ook gewoon een slechte gewoonte, net als korstjes laten liggen. Prima, maar dan krijg je ook niks nieuws meer tot het op is. Ze eten het nu overigens bij 80% van de boterhammen tegelijk op, 10% eerst kaas en dan brood en 10% alleen de kaas.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:08 schreef Lemijn het volgende:
En dan nog wat: Jacob had kaas op zijn boterham vanmiddag. Hij kreeg eerst de helft en at de kaas eraf en wilde toen de andere helft. Kreeg hij niet, ik zei dat hij eerst zijn brood op moest eten. Drama natuurlijk maar hij deed het uiteindelijk wel. Dat herhaalde zich met de tweede helft. Ik aarzelde wel een beetje want ik vond het aan de ene kant onnodig streng van mezelf (want wat maakt het uit, hij mag toch zelf de regie over wat hij eet, wat is ertegen om pindakaas op de broodresten te smeren etc) maar ik merkte dat ik me er gewoon aan stoorde. En het een slechte gewoonte vind die ik niet wil.
Hoe doen jullie dat?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hij vermaakt zich met in slaap vallen met mijn onderlip een plop geluidje laten maken
Maar kan toch dat ze dat minder lekker vinden? moeten ze het dan toch eten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:24 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
net als korstjes laten liggen. Prima, maar dan krijg je ook niks nieuws meer tot het op is.
Zo deden ze het vroeger wel voorkomen ja, alsof dáár nou net álle voedingsstoffen in zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:13 schreef minilot het volgende:
Die calvinistische obsessie met korstjes vind ik altijd wel geinig: het is nou niet zo dat korstjes op wat voor manier ook gezonder zijn dan de rest van het brood
Dat ja, fantastisch!quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zo deden ze het vroeger wel voorkomen ja, alsof dáár nou net álle voedingsstoffen in zitten.![]()
Dus moeten de korsten toch eigenlijk wel opquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Van mij hoeven de korstjes ook niet op, behalve als ze nog een nieuwe boterham wil, dan moet ze eerst de vorige helemaal opeten. Desgewenst smeer ik dan wel nog een extra likje broodbeleg op die korstjes.
G heeft er geen last van gehad. Ze was rond 10-11 dagen erna een beetje hangerig, maar verder niks aan de hand.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar even heel iets anders, wanneer krijgen ze last van de 14m prik? we hebben tot nu toe nog nergens last van gehad, maar ik lees dat dat nog na 14 dagen kan?
Friet boks hier ook met frikandelquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:41 schreef SacreCoeur het volgende:
omg, ik eet ook geen korstjes van een pizza (tenzij van NY pizza).
En we eten vanavond friet, want daar heb ik zin in.
Ik ben echt een klein kind.
Maar even heel iets anders, wanneer krijgen ze last van de 14m prik? we hebben tot nu toe nog nergens last van gehad, maar ik lees dat dat nog na 14 dagen kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |