SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden in de images zijn lokale tijd, dus daar nog even opletten svp. Groetjes, Koffieplanter![]()
Australië en Qatar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter ik hoop dat japan meedoet volgende copaPut these foolish ambitions to rest.![]()
Argentinië blijft een kankergezwel. Door een afgeslagen corner op voorsprong komen, vervolgens een minuut of tachtig niets kunnen brengen en een groot gedeelte nauwelijks van eigen helft af kunnen komen tegen een aanvallend onmachtig Venezuela en door een hoop gebagger achterin nog een keer scoren. Nee, ik denk niet dat Brazilië met knikkende knietjes naar die wedstrijd heeft gekeken. Ze kunnen er nog altijd niets van.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Aftrap met minstens een half uur uitgesteld, daar zit ik helemaal niet op te wachten.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 07:54 schreef maxi-mus het volgende:
Colombia ligt eruit. We wachten nog op een reactie van @:koffieplanterPut these foolish ambitions to rest.![]()
Uruguay drie goals afgekeurd wegens buitenspel. Zoiets overkwam Brazilië ook al dit toernooi en gisteren Chili 2 goals.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is echt bizar aan het worden inderdaad. Die derde was toch geen buitenspel?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:36 schreef Szura het volgende:
Uruguay drie goals afgekeurd wegens buitenspel. Zoiets overkwam Brazilië ook al dit toernooi en gisteren Chili 2 goals.
Met pijn en moeite derde![]()
Z’n knie was een paar mm offsidequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt bizar aan het worden inderdaad. Die derde was toch geen buitenspel?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |