Het is zo interessant he?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Hij "lijkt" er iets mee te (willen) doen of zo... ga vooral preken in uto dan, met je 10 blowtjes achter de rug.
jupquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik krijg een beetje respect voor het knulletje.
Geen terugval dus.Is heel knap.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vraag eens of hij al een terugval gehad heeft.
Hij is 200 dagen clean, eerst maar eens terug klauteren van een terugval (of 2) dan praten we verder.
Tja, kan ook iets anders gaan doenquote:
Pfftt nou...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik heb het wel gehad met alle verslavingsgevallen in Utopia.
Heel netjes dit,ik had dit niet verwacht,maar hij pakt me.quote:
Elke dag is een overwinning.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
200 dagen, kattenpis
Vraag me af of hij het niet in de eetstoornissen moet gaan zoeken.
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
200 dagen, kattenpis
Vraag me af of hij het niet in de eetstoornissen moet gaan zoeken.
Ja, achteraf gezien doet ie t goed op deze manier, toch wel respect voor die sjapquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel netjes dit,ik had dit niet verwacht,maar hij pakt me.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef BloesBloes het volgende:
Hij had beter sexueel misbruik door zijn zusje kunnen doen, dan had ie in elk geval Merel mee gehad. ....
en het dubbelzinnige, door wel een superjoint voor A3 binnen laten komen en een partij drank..plus die rookcel...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef lorrie03 het volgende:
ik snap de febo niet, waarom al die ex verslaafden de hele tijd er in?
Hoor ik nu dat ze gevraagd is voor International Curvy Model?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
het heeft indruk gemaakt, merel heeft alweer over haar modellen carierre
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef BloesBloes het volgende:
Hij had beter sexueel misbruik door zijn zusje kunnen doen, dan had ie in elk geval Merel mee gehad. ....
Dat is wat anders,maar zijn verhaal was goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zeker, maar bij nog lange nog niet een ervaringsdeskundige. (mijn mening he)
gelijk al internationaal?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat ze gevraagd is voor International Curvy Model?
Dagje werken bij Casa Rosso in de Peepshowquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
Gaat Merel nu morgen buiten de poort wel uit de kleren voor de camera?
Whahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dagje werken bij Casa Rosso in de Peepshow
Een juiste analyse.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Hoe komt Merel erbij dat ze curvy model kan worden?
Die hebben namelijk curves....Merel is een vierkant bovenlijf met een platte kont op dunne beentjes.
Het enige mooie aan haar is haar haar, daar zou ze model mee kunnen zijn, voor shampoo ofzo
Ik denk dat ze t wel kan, paar kilootjes eraf, borsten en billen heeft ze al, gezichtje ook. Karakter, tja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Die hebben namelijk curves....Merel is een vierkant bovenlijf met een platte kont op dunne beentjes.
Het enige mooie aan haar is haar haar, daar zou ze model mee kunnen zijn, voor shampoo ofzo
Wat? niet? Het is een lachertje die knullemans, had een paar jaar geleden wat meer aandacht van zijn ouders moeten hebben denk ik. En geloof het of niet, ik spot niet met verslavingen aan verdovende middelen.quote:
Of de bananenbar, en dan Adriaan mee. Komt die jongen ook eindelijk eens aan zn fruit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dagje werken bij Casa Rosso in de Peepshow
ach charlotte mocht zingen terwijl ze het niet kon, Baldr ook …….. dus denk dat merel wel een keertje als model in een blad komt, maar na utopia horen we waarschijnlijk niets meerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
ze heeft geen rondingen, behalve haar neptietenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t wel kan, paar kilootjes eraf, borsten en billen heeft ze al, gezichtje ook. Karakter, tja.
Ze is er ook helemaal 'vol' van en iedereen moet het weten, zij wordt een supermodel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
het heeft indruk gemaakt, merel heeft alweer over haar modellen carierre
Huh, heeft ze neptieten??quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft geen rondingen, behalve haar neptieten
Een curvy model moet wel iets meer hebben, rondingen op de goede plaatsen, en die heeft Merel dus echt niet
Wordt je dan in een kliniek opgenomen als je niet echt verslaafd bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij moest eens meemaken wat echt verslaafd zijn is..Weer een aandachtsgeile idioot
Lijkt mij sterk. Wie zegt dat hij mag blijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat is het plan nu, je kunt naar utopia komen om met hem te praten over je verslaving?
Of als model voor Vileda als spaanse mopquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |