Die stemmen in je hoofd horen niet bij de streamquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:10 schreef Nietmag het volgende:
Lekker onduidelijk weer... welke stemmen horen nou bij welke stream?
Jeetje die ballen verbranden snel zeg...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Lex en Sjel kregen commentaar van Mylene dat ze liggen te zonnen terwijl Mitch zijn verhaal over verslaving wil vertellen. Lex had ook grote mond tegen Maikel.
[ afbeelding ]
Ow... Ik heb toch maar echt 1 speaker aanstaan hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die stemmen in je hoofd horen niet bij de stream
Vraag van vandaag, wie ziet er hier het mannelijkste uit?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Lex en Sjel kregen commentaar van Mylene dat ze liggen te zonnen terwijl Mitch zijn verhaal over verslaving wil vertellen. Lex had ook grote mond tegen Maikel.
[ afbeelding ]
Geef het even een kans.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die stemmen in je hoofd horen niet bij de stream
Hier ook meer aan dan uit door het gehaper.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee! Streams sinds 2 dagen aan en maar weer uit.
Bloes Bloes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag van vandaag, wie ziet er hier het mannelijkste uit?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook meer aan dan uit door het gehaper.
Gisteren browser Opera gedownload, maar die doet het ook, minder vaak maar toch
Ik zal maar geen foto uploadenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag van vandaag, wie ziet er hier het mannelijkste uit?
Ik denk dat sambal bedoelt dat de stream de moeite niet waard is om deze aan te laten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook meer aan dan uit door het gehaper.
Gisteren browser Opera gedownload, maar die doet het ook, minder vaak maar toch
Ja, hij doet t voorkomen als een hardcore junk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hij had een trap onder zijn reet moeten hebben.
Hij moest eens meemaken wat echt verslaafd zijn is..Weer een aandachtsgeile idiootquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:20 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Ja, hij doet t voorkomen als een hardcore junk.
Kleine "comazuipert" 20 in een dozijn. Heeft geluk gehad dat er Wiet bestaat anders had ie waarschijnlijk aan de Coke, Heroïne of Alcohol bezweken ....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:19 schreef magnaal het volgende:
Die jongen blowde toch? Of gebruikte hij wat anders? Ik vind het zo een vreemd verhaal...
Ik denk dat het goed is dat hij zijn cannabis verslaving onder ogen heeft gezien en aangepakt. Hij is nog zo jong.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij moest eens meemaken wat echt verslaafd zijn is..Weer een aandachtsgeile idioot
ja duidelijk...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kleine "comazuipert" 20 in een dozijn. Heeft geluk gehad dat er Wiet bestaat anders had ie waarschijnlijk aan de Coke, Heroïne of Alcohol bezweken ....
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat sambal bedoelt dat de stream de moeite niet waard is om deze aan te laten.
Hij "lijkt" er iets mee te (willen) doen of zo... ga vooral preken in uto dan, met je 10 blowtjes achter de rug.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij moest eens meemaken wat echt verslaafd zijn is..Weer een aandachtsgeile idioot
Het is zo interessant he?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Hij "lijkt" er iets mee te (willen) doen of zo... ga vooral preken in uto dan, met je 10 blowtjes achter de rug.
jupquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik krijg een beetje respect voor het knulletje.
Geen terugval dus.Is heel knap.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vraag eens of hij al een terugval gehad heeft.
Hij is 200 dagen clean, eerst maar eens terug klauteren van een terugval (of 2) dan praten we verder.
Tja, kan ook iets anders gaan doenquote:
Pfftt nou...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik heb het wel gehad met alle verslavingsgevallen in Utopia.
Heel netjes dit,ik had dit niet verwacht,maar hij pakt me.quote:
Elke dag is een overwinning.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
200 dagen, kattenpis
Vraag me af of hij het niet in de eetstoornissen moet gaan zoeken.
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
200 dagen, kattenpis
Vraag me af of hij het niet in de eetstoornissen moet gaan zoeken.
Ja, achteraf gezien doet ie t goed op deze manier, toch wel respect voor die sjapquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel netjes dit,ik had dit niet verwacht,maar hij pakt me.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef BloesBloes het volgende:
Hij had beter sexueel misbruik door zijn zusje kunnen doen, dan had ie in elk geval Merel mee gehad. ....
en het dubbelzinnige, door wel een superjoint voor A3 binnen laten komen en een partij drank..plus die rookcel...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef lorrie03 het volgende:
ik snap de febo niet, waarom al die ex verslaafden de hele tijd er in?
Hoor ik nu dat ze gevraagd is voor International Curvy Model?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
het heeft indruk gemaakt, merel heeft alweer over haar modellen carierre
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef BloesBloes het volgende:
Hij had beter sexueel misbruik door zijn zusje kunnen doen, dan had ie in elk geval Merel mee gehad. ....
Dat is wat anders,maar zijn verhaal was goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zeker, maar bij nog lange nog niet een ervaringsdeskundige. (mijn mening he)
gelijk al internationaal?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat ze gevraagd is voor International Curvy Model?
Dagje werken bij Casa Rosso in de Peepshowquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
Gaat Merel nu morgen buiten de poort wel uit de kleren voor de camera?
Whahahaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dagje werken bij Casa Rosso in de Peepshow
Een juiste analyse.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Hoe komt Merel erbij dat ze curvy model kan worden?
Die hebben namelijk curves....Merel is een vierkant bovenlijf met een platte kont op dunne beentjes.
Het enige mooie aan haar is haar haar, daar zou ze model mee kunnen zijn, voor shampoo ofzo
Ik denk dat ze t wel kan, paar kilootjes eraf, borsten en billen heeft ze al, gezichtje ook. Karakter, tja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Die hebben namelijk curves....Merel is een vierkant bovenlijf met een platte kont op dunne beentjes.
Het enige mooie aan haar is haar haar, daar zou ze model mee kunnen zijn, voor shampoo ofzo
Wat? niet? Het is een lachertje die knullemans, had een paar jaar geleden wat meer aandacht van zijn ouders moeten hebben denk ik. En geloof het of niet, ik spot niet met verslavingen aan verdovende middelen.quote:
Of de bananenbar, en dan Adriaan mee. Komt die jongen ook eindelijk eens aan zn fruit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dagje werken bij Casa Rosso in de Peepshow
ach charlotte mocht zingen terwijl ze het niet kon, Baldr ook …….. dus denk dat merel wel een keertje als model in een blad komt, maar na utopia horen we waarschijnlijk niets meerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
ze heeft geen rondingen, behalve haar neptietenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t wel kan, paar kilootjes eraf, borsten en billen heeft ze al, gezichtje ook. Karakter, tja.
Ze is er ook helemaal 'vol' van en iedereen moet het weten, zij wordt een supermodel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
het heeft indruk gemaakt, merel heeft alweer over haar modellen carierre
Huh, heeft ze neptieten??quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft geen rondingen, behalve haar neptieten
Een curvy model moet wel iets meer hebben, rondingen op de goede plaatsen, en die heeft Merel dus echt niet
Wordt je dan in een kliniek opgenomen als je niet echt verslaafd bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Wie zegt dat hij mag blijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat is het plan nu, je kunt naar utopia komen om met hem te praten over je verslaving?
Of als model voor Vileda als spaanse mopquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Hypocriete zooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
en het dubbelzinnige, door wel een superjoint voor A3 binnen laten komen en een partij drank..plus die rookcel...
Die gaat haar lessen geven. Morgen is de 1ste.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat ze gevraagd is voor International Curvy Model?
Dacht dat dat model dáár naartoe kwam?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
Gaat Merel nu morgen buiten de poort wel uit de kleren voor de camera?
Laat haar in die waan en pak haar droom niet af.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
En als je zo'n apparaat in huis hebt kan je er gelijk mee laseren, je hebt daar geen studie voorquote:
Jawel, dat komt van het sjouwen van zware boodschappentassenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Vinamp het volgende:
De volgende keer gaan ze het over anabolen hebben.
Want die mevrouw komt ook niet op een natuurlijke manier aan zulke spieren
Zoiets zal het wel weer gaan worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ach charlotte mocht zingen terwijl ze het niet kon, Baldr ook …….. dus denk dat merel wel een keertje als model in een blad komt, maar na utopia horen we waarschijnlijk niets meer
Het schoot me in het verkeerde keelgat Dotteke, ik kan over die jongen geen oordeel vellen..Helaas teveel meegemaakt met een verslaving van een dierbaar familielid..Ik had me beter er buiten kunnen houden..sorryquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je dan in een kliniek opgenomen als je niet echt verslaafd bent?
Op 15 jaar begonnen met blowen.Die ouders zijn aardig blind geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat? niet? Het is een lachertje die knullemans, had een paar jaar geleden wat meer aandacht van zijn ouders moeten hebben denk ik. En geloof het of niet, ik spot niet met verslavingen aan verdovende middelen.
En natuurlijk betaald van zijn sigarettengeldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
die bestelling van jessie was dus een dokters jas.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft geen rondingen, behalve haar neptieten
Een curvy model moet wel iets meer hebben, rondingen op de goede plaatsen, en die heeft Merel dus echt niet
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of als model voor Vileda als spaanse mop
Brief GGD?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef cobain1994 het volgende:
Lieve Kylie, stop met je kinderstemmetje..
[ afbeelding ]
Nederlands kampioene en er hard voor gewerkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Vinamp het volgende:
De volgende keer gaan ze het over anabolen hebben.
Want die mevrouw komt ook niet op een natuurlijke manier aan zulke spieren
Ik heb slechts met een half oor iets opgevangenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat dat model dáár naartoe kwam?
ze herhaalt het vast nog wel een keer of 10quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts met een half oor iets opgevangen
Maar wel met een goed oog.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij dit zonder toestemming van de groep gaat doen. Gaat om duizenden eurietjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef lorrie03 het volgende:
en jessie hoeft weer niet te pitchen en de groep om toestemming te vragen?
hij vertelt het nu zo'n beetje 1 op 1 maar die doktersjas is al wel besteldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij dit zonder toestemming van de groep gaat doen. Gaat om duizenden eurietjes.
Had hij dat niet als pitch voorgesteld aan het duo tatoo?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij dit zonder toestemming van de groep gaat doen. Gaat om duizenden eurietjes.
Sponsordeal op vertrouwensbasisquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, dacht al aan een wit kostuum.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En natuurlijk betaald van zijn sigarettengeld
Vandaar die ziekenhuisbezoeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft er ook problemen mee, veel pijn/kapselvorming
Hij loopt iedereen 1 voor 1 langs, zodat ie verder geen goedkeuring meer nodig heeft...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef lorrie03 het volgende:
en jessie hoeft weer niet te pitchen en de groep om toestemming te vragen?
Jip, en door die operatie heeft ze een zenuwbeschadiging opgelopen, gevolg..................altijd pijnquote:
Ik weet het ook niet zeker hoor maar hoorde haar iets zeggen over 10.00 uur morgenochtend daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets voor Jessie?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Daar ben ik óók bang voor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:45 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze herhaalt het vast nog wel een keer of 10
Nee waarom, je mag zeggen wat je wil hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het schoot me in het verkeerde keelgat Dotteke, ik kan over die jongen geen oordeel vellen..Helaas teveel meegemaakt met een verslaving van een dierbaar familielid..Ik had me beter er buiten kunnen houden..sorry
Wel spotten met misbruik?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat? niet? Het is een lachertje die knullemans, had een paar jaar geleden wat meer aandacht van zijn ouders moeten hebben denk ik. En geloof het of niet, ik spot niet met verslavingen aan verdovende middelen.
Triest...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, en door die operatie heeft ze een zenuwbeschadiging opgelopen, gevolg..................altijd pijn
ja, daarom moest ze van de week ook naar het ziekenhuis. Is iets niet helemaal goed met haar neptieten.quote:
Goeie reklame voor Bergmans...... of is ze naar Polen geweest voor 'n All Inn voor 300 euroquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, en door die operatie heeft ze een zenuwbeschadiging opgelopen, gevolg..................altijd pijn
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Had hij dat niet als pitch voorgesteld aan het duo tatoo?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Sponsordeal op vertrouwensbasis
Je weet toch
Moet toch in de hele groep zo'n dure aanschaf?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt iedereen 1 voor 1 langs, zodat ie verder geen goedkeuring meer nodig heeft...
Niet naar Marrakesh ? ze is Marokkaansquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goeie reklame voor Bergmans...... of is ze naar Polen geweest voor 'n All Inn voor 300 euro
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of als model voor Vileda als spaanse mop
Ja maar zo werkt Jessie ...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet toch in de hele groep zo'n dure aanschaf?
Hij heeft het er al een hele tijd over, nog voor dat laffe kleuter koppeltje binnenkwamquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Had hij dat niet als pitch voorgesteld aan het duo tatoo?
volgens mij hadden ze zelfs dat er voor elke investering gepitched moet wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet toch in de hele groep zo'n dure aanschaf?
Niet huilen. Komen nog wel meer bipsen binnen daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef Nietmag het volgende:
[ afbeelding ]
Kee daar gaat mn voorliefde dan, vaarwel Merel, met je dikke bibs![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:49 schreef Poezewoes het volgende:
Vind dit ook wel iets ipv dat laser apparaat want dat kost weer krachtstroom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets voor Jessie?![]()
Jessie houdt niet van tweedehandsjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets voor Jessie?![]()
Ik vraag me dat zelf ook af..Ik heb destijds vreselijk mijn best moeten doen, om hem opgenomen te krijgen en dat ging niet om cannabis..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee waarom, je mag zeggen wat je wil hoor
De een staat er zo in, de ander zo.
Gewoon zeggen wat je wilt zeggen.
Ik was alleen benieuwd als je niet echt verslaafd bent, maar je hebt wel neiging tot of ze je dan ook opnemen
Vanwaar vaarwel? Alleen puur natuur?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef Nietmag het volgende:
[ afbeelding ]
Kee daar gaat mn voorliefde dan, vaarwel Merel, met je dikke bibs![]()
Ligt eraan of pap of mam haar dat cadeau heeft gedaan toen ze 21 werd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goeie reklame voor Bergmans...... of is ze naar Polen geweest voor 'n All Inn voor 300 euro
Moeten de anderen eens flikken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:52 schreef schizolientje het volgende:
dat is gewoon Jessies manier van doen he, eerst iets beslissen en aanschaffen, dan 1 op 1 het verhaal gaan vertellen en dan mededelen
Dyl moet de traantjes opvangen in 'n potje?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef Angelique61 het volgende:
Calimero is aan het janken om der post, en Dylan moet der bijstaan...
Dat beweerde hij zélf inderdaad maar bijna niets wordt voorgelegd aan de groep als het een idee van Jessie is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:52 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze zelfs dat er voor elke investering gepitched moet worden
De ziektekostenverzekeraar betaalt dus je komt daar niet zomaar binnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee waarom, je mag zeggen wat je wil hoor
De een staat er zo in, de ander zo.
Gewoon zeggen wat je wilt zeggen.
Ik was alleen benieuwd als je niet echt verslaafd bent, maar je hebt wel neiging tot of ze je dan ook opnemen
1 op 1 zal iedereen het een goed plan vinden .. en durven ze geen weerwoord te geven ..quote:
Ja joh, je kan je toch niet voorstellen hoe t is om aan plastic te likken, voelen, tasten enz. (TMI)quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vanwaar vaarwel? Alleen puur natuur?
hahahahahaha..............quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dyl moet de traantjes opvangen in 'n potje?
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef lorrie03 het volgende:
andrea denkt dat mariska gerrit wel eens naar huis kan sturen
Door zijn jongere zusje?, ja hoor, geen enkel probleem. Maar ik kijk dan ook gewoon zo nu en dan gierend naar VI. Gelukkig zijn er mensen zoals jij met de moraal op de juiste plaats die ons geboefte daarin enigszins afstoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn enorme wachtrijen/tijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vraag me dat zelf ook af..Ik heb destijds vreselijk mijn best moeten doen, om hem opgenomen te krijgen en dat ging niet om cannabis..
Slechts 3 euro per stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets voor Jessie?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Daar zijn echt geen kopers voor hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dyl moet de traantjes opvangen in 'n potje?
Ik denk dat mariska stookie wel eens (nog) een kopje kleiner gaat maken 😝quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef lorrie03 het volgende:
Dat laatste denk ik zeer zeker.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
1 op 1 zal iedereen het een goed plan vinden .. en durven ze geen weerwoord te geven ..
Lijkt me dat er vast ook nog wel een GGD vergunning bijhoord
We duimen gewoon, wie weet helpt het.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
echt? ik denk dat het mike wordt helaas, maar misschien wordt het een goede maandag
Aan die vent heb ik zo'n enorme hekel!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Oooh Jens wil Maxim Hartman uitnodigen?
Heerlijke vent, botte boer maar wel eerlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aan die vent heb ik zo'n enorme hekel!![]()
![]()
Als hij met zijn grote mannen klauwen Jensie op zijn bek slaat jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Oooh Jens wil Maxim Hartman uitnodigen?
Korter.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als hij met zijn grote mannen klauwen Jensie op zijn bek slaat ja
Macho vleeseter met een grote bek, tsjaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aan die vent heb ik zo'n enorme hekel!![]()
![]()
Toen Maris en Mitchie amper een uur binnen waren was de halve groep er al van overtuigd dat Maris de nieuwe bewoner zou worden en dat zij Ger weg ging sturen. Kwijl liep nog net niet uit die nare mondjesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef lorrie03 het volgende:
koopt ze maar een potje dekkende make-up van haar zakgeldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Ah nu komt de aap uit de mouw: Merel heeft een tattoe die ze gratis weg wil laten laseren.
quote:
Ja dat zei ze daarstraks alquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Ah nu komt de aap uit de mouw: Merel heeft een tattoe die ze gratis weg wil laten laseren.
Zéér vrouwonvriendelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heerlijke vent, botte boer maar wel eerlijk
1 dag opleiding dacht ik hem te horen zeggen, en zit bij de prijs inquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komt Jessie nu weer in een keer op het idee om tattoos te gaan verwijderen
Moet je daar geen opleiding voor hebben, mag je dat zo maar doen?
dat wordt dan het zoveelste beunhaas project van Utopiaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
1 dag opleiding dacht ik hem te horen zeggen, en zit bij de prijs in
Vleeseters heb ik geen hekel aan, grote bekken wél.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Macho vleeseter met een grote bek, tsja
Ik lag altijd in een deuk hoe hij al die 'vrouwtjes'over de zeik kreeg , en opkwam voor de onderdrukte manquote:
Goede business juist met een hoop verminkers zoals Keesje en Dilquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dat wordt dan het zoveelste beunhaas project van Utopia
jupquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen Maris en Mitchie amper een uur binnen waren was de halve groep er al van overtuigd dat Maris de nieuwe bewoner zou worden en dat zij Ger weg ging sturen. Kwijl liep nog net niet uit die nare mondjes
Meer voor mannenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lag altijd in een deuk hoe hij al die 'vrouwtjes'over de zeik kreeg , en opkwam voor de onderdrukte man![]()
heerlijk!
En daar was maar weinig voor nodig
Het is die mislukte van Dylan die ze weg wil hebben...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Jemoederniet het volgende:
In deze tijd van #metoo zou het nog mooier zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ach daar prik je toch wel doorheen?
#removemetattooquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
In deze tijd van #metoo zou het nog mooier zijn
Daar lijkt het veel op.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Er is een periode van rouw afgekondigd?
Me and my removed tattooquote:
Nu snap ik wel waarom Elco Brinkman verwijdering voor eigen kosten wilquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Het is die mislukte van Dylan die ze weg wil hebben...
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Me and my removed tattoo![]()
Leuk nieuw tv-programma![]()
Djezzie kan dit idee neerleggen bij Sjohn
Heerlijke over the top humorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lag altijd in een deuk hoe hij al die 'vrouwtjes'over de zeik kreeg , en opkwam voor de onderdrukte man![]()
heerlijk!
En daar was maar weinig voor nodig
Denk niet dat je dat zomaar mag doen hoor. Is toch een soort van medische ingreep?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komt Jessie nu weer in een keer op het idee om tattoos te gaan verwijderen
Moet je daar geen opleiding voor hebben, mag je dat zo maar doen?
Beunhaasproject van Jessie zul je bedoelen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet bij hem, hij bezorgt mij kippenvel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ach daar prik je toch wel doorheen?
Vind het gewoon een griezel 1ste klas.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
In deze tijd van #metoo zou het nog mooier zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:19 schreef BloesBloes het volgende:
Bij de Sons of Anarchy gebruikten ze gewoon een vlammenwerper om die tatoo's te verwijderen. Ha die Merel
Moest ik óók meteen aan denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom Elco Brinkman verwijdering voor eigen kosten wil
(tatoo dan..niet abortus)
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef Nietmag het volgende:
Ik wil de groetjes doen aan iemand, kan dat hier of moet dat in sc #DTV
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef Nietmag het volgende:
Ik wil de groetjes doen aan iemand, kan dat hier of moet dat in sc #DTV
Niemand mag investeren maar Jessie natuurlijk wel weerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
koopt ze maar een potje dekkende make-up van haar zakgeld
Je kan er makkelijk mee verdienen en genoeg mensen hebben spijt van een tattoo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand mag investeren maar Jessie natuurlijk wel weer
Paar leuke advocaatjes erbij en knallen maarquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan worden wij vanzelf gebeld, nog beter
Leffing auwt lauwtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
Maris is dyslectisch, maar die zijn vaak het beste in de verkooop zegt ze
broekjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
O, ze hebben er ook een kort broekkie bij,
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het zijn toch ook allemaal de kinderen van Sjohn
En wie heeft dat bestelt??quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:
O, ze hebben er ook een kort broekkie bij,
Dat is standaard.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
Valt me zo op dat die mannen toch veel meer lol hebben de vrouwen daar......![]()
Daar is een reden voor...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Keesje is niet genoeg in beeld.Ik ga stuk.![]()
![]()
Omdat mannen oplossingsgericht denken en vrouwen overal alleen over praten. Mannen lossen een probleem op en gaan daarna lol maken.quote:
quote:
Keesje was niet van de streams en de televisie weg te slaaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Keesje is niet genoeg in beeld.Ik ga stuk.![]()
![]()
Ik kan er geen medelijden voor hebben. Ze heeft het allemaal zelf gedaanquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb echt 0 medelijden met Kaylee.
Heerlijk dat in haar post stond over haar stemmetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan er geen medelijden voor hebben. Ze heeft het allemaal zelf gedaan![]()
quote:
Klopt die is ook weer dagen manisch vrolijk en boos/jankenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:52 schreef lorrie03 het volgende:
Merel: die mylene heeft echt issues, Liep net weer boos weg
Dat is voor het plebs indeed....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:55 schreef zodeju het volgende:
Oh, het klootjes volk eet op een lagerniveau dan .........![]()
Wie kan dit oplossen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Tijd dat ze opbokt, en Dylan zal er dan wel achteraan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |