Je kan zeggen wat je wil maar alle keren dat ik Loetje ben geweest was m'n biefstuk altijd medium zoals ik vroeg. Het zal je nog verbazen hoeveel restaurants (ook hoog aangeschreven restaurants) dit niet voor elkaar kunnen krijgen. Ik heb geen idee wat voor lui er in de keuken werken bij Loetje maar je weet wat je krijgt en that's it. Ik vind het nooit een straf om er te eten, behalve dat het altijd erg druk is.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:17 schreef NoCigar het volgende:
Even ter signalering deze gratis reclamespot in de vorm van een vrij lang artikel. Het is een enorm succes en alleen recensenten zeuren over de kwaliteit. Ze vinden het zelf erg betaalbaar en uiteraard niks over het hedge fund dat de eigenaar is. Je hoeft trouwens ook niet echt een kok te zijn wil je daar in de keuken werken volgens mij: niets dat je niet in eens weekje keert.
https://www.bd.nl/vught/l(...)n-biefstuk~a7e08f82/
Ik ken iemand die daar heeft gewerkt. Ze werken met vaste instructies.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar alle keren dat ik Loetje ben geweest was m'n biefstuk altijd medium zoals ik vroeg. Het zal je nog verbazen hoeveel restaurants (ook hoog aangeschreven restaurants) dit niet voor elkaar kunnen krijgen. Ik heb geen idee wat voor lui er in de keuken werken bij Loetje maar je weet wat je krijgt en that's it. Ik vind het nooit een straf om er te eten, behalve dat het altijd erg druk is.
Die vaste instructies verbazen me niksquote:Op woensdag 29 november 2023 19:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar heeft gewerkt. Ze werken met vaste instructies.
Keertje per jaar met ouders die houden van simpel biefstuk of gebakken niertjes
Dat is eigenlijk overal gebruikelijk dacht ik. Ook bij een ietsje beter restaurant wil je niet ineens een interpretatie van een deconstructie van kipsaté, spontaan geconcipieerd door de geïnspireerde stagiaire krijgen. Bij sterrenrestaurants krijg je met de zweep als je van de instructie afwijkt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:07 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die vaste instructies verbazen me niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |