abonnement Unibet Coolblue
pi_187645435
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zien de Native Americans toch heel anders.
Ja ik was hier al bang voor. ;)

Had gehoopt dat het niet nodig was om ook nog te schrijven dat het Spaans naast het Engels een oudere invasieve taal is.
pi_187645461
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar waarom zijn er dan steden met Spaanse namen?

The Angels, Saint Francis..... Dat begrijp ik niet.
Misschien moet je deze vraag stellen aan Chivaz. Die schijnt veel te weten over de geschiedenis van Amerika.
pi_187645464
"I'm still holding on to that torch." Biden, please :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 11:46:13 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187645583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat Trump zegt, zolang de Dems zich aan hun script houden en zich niet uit de tent laten lokken, hebben ze een grote kans om Trump uit het WH te wippen.
Trump gebruikt nog steeds hetzelfde truukje. Heel voorspelbaar.

Tegen vrouwen gaat hij zeker weten weer beginnen met:'She's nasty! Nasty I tell you!'

Daar kan Harris (of Warren) natuurlijk gewoon op reageren met:'I'm not nasty, I'm just tougher than you.'.

Dan gaat Trump in meltdown.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:55:04 #55
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187645717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump gebruikt nog steeds hetzelfde truukje. Heel voorspelbaar.

Tegen vrouwen gaat hij zeker weten weer beginnen met:'She's nasty! Nasty I tell you!'

Daar kan Harris (of Warren) natuurlijk gewoon op reageren met:'I'm not nasty, I'm just tougher than you.'.

Dan gaat Trump in meltdown.
Dat kan wel zijn, maar dan trek je je zelf in een straatgevecht, waar hij natuurlijk in excelleert. Beter is het om op scherpe manier zijn politiek onderuit te halen, al la Pelosi. Daar heeft hij namelijk geen "gevatte" antwoorden op.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 11:58:46 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187645766
Leuk plaatje heeft Abe gegeven. Nu zal Trump de alliantie met Japan misschien niet opzeggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 12:00:52 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187645783
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar dan trek je je zelf in een straatgevecht, waar hij natuurlijk in excelleert. Beter is het om op scherpe manier zijn politiek onderuit te halen, al la Pelosi. Daar heeft hij namelijk geen "gevatte" antwoorden op.
Natuurlijk, maar niks doen tegen zijn geschop gaat echt niet werken. Hij gaat nu eenmaal altijd voor karaktermoord. En hij heeft net hulp gevraagd aan Poetin dus dat komt ook nog.
Het is niet dat Trump won door zijn goede plannen. Hij had niks behalve kabaal. Dat is wel iets waarmee je rekening moet houden. Dus Trump constant triggeren, constant in meltdown-stand houden en tegelijk zorgen dat duidelijk is hoe mislukt zijn presidentschap is en hoe beroerd zijn maatregelen waren voor de niddenklasse is de manier om duidelijk te maken wat een kut-potus hij is. .

[ Bericht 9% gewijzigd door Ulx op 28-06-2019 12:10:17 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:08:46 #58
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187645909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar niks doen tegen zijn geschop gaat echt niet werken. Hij gaat nu eenmaal altijd voor karaktermoord. Hij heeft net hulp gevraagd aan Poetin dus dat komt ook nog.
Ik heb een tijdje geleden weer eens de film 12 angry men gezien, waar een racistisch jurylid op effectieve manier werd aangepakt. De andere juryleden draaiden de rug naar hem toe en zwegen tot hij uitgeraasd was, en hij bond op gegeven moment in. Misschien is dit een mogelijkheid om populisten antwoord te geven. je moet toch wat proberen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 12:11:03 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187645944
Dat gaat niet werken in een één-tegen-één debat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:14:35 #60
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187645999
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:11 schreef Ulx het volgende:
Dat gaat niet werken in een één-tegen-één debat.
helaas niet. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 12:21:36 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187646084
Trump kan alleen maar aanvallen. Hij kan niet pareren. Dus je moet hem gewoon overdonderen. Aanpakken op alles tegelijk. Het willen afpakken van de dekking van pre-existing conditions, het niet verbeteren van de koopkracht, het geheul met de Russen, zijn mislukte muur waar Mexico niet voor ging betalen. Dan schiet hij vanzelf in onsamenhangende-rantmodus. En dan kun je hem afmaken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:31:06 #62
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187646207
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:21 schreef Ulx het volgende:
Trump kan alleen maar aanvallen. Hij kan niet pareren. Dus je moet hem gewoon overdonderen. Aanpakken op alles tegelijk. Het willen afpakken van de dekking van pre-existing conditions, het niet verbeteren van de koopkracht, het geheul met de Russen, zijn mislukte muur waar Mexico niet voor ging betalen. Dan schiet hij vanzelf in onsamenhangende-rantmodus. En dan kun je hem afmaken.
Het probleem is dat hij drijft op de kracht van de retoriek. Wat hij zegt maakt niet zo veel uit, het is de ritme en de manier waarop. Dan is het de taak voor zijn tegenstander om te ontleden wat hij zegt. En duidelijk maken wat hij met zijn statement bedoeld, en wat de gevolgen zijn. Verder moeten ze nadruk leggen op wat de Trump regering eigenlijk heeft GEDAAN en hem daar op aanvallen, niet op wat ze hebben BELOOFD, want beloftes, daar zullen er wel weer wat van tevoorschijn komen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:37:26 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187646281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:37 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ja ik was hier al bang voor. ;)

Had gehoopt dat het niet nodig was om ook nog te schrijven dat het Spaans naast het Engels een oudere invasieve taal is.
Zonder invasieve gelukszoekers had men daar nog altijd in tipiʼs gewoond en op bizons gejaagd! Je moet er toch niet aan denken...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:39:11 #64
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_187646303
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij drijft op de kracht van de retoriek. Wat hij zegt maakt niet zo veel uit, het is de ritme en de manier waarop. Dan is het de taak voor zijn tegenstander om te ontleden wat hij zegt. En duidelijk maken wat hij met zijn statement bedoeld, en wat de gevolgen zijn. Verder moeten ze nadruk leggen op wat de Trump regering eigenlijk heeft GEDAAN en hem daar op aanvallen, niet op wat ze hebben BELOOFD, want beloftes, daar zullen er wel weer wat van tevoorschijn komen.
Trump is een varken. Wanneer je vecht met een varken dan word je allebei smerig. Probleem is dat een varken dat fijn vindt

Feiten, goede manieren en volwassen uitstraling, gecombineerd met een minzame neerbuigendheid tegen zoveel ongemanierdheid lijkt mij de juiste insteek om trump te verslaan.

De hardcore trump aanhanger krijg je nooit mee, maar das hooguit 30% van het land. Veel mensen naar de stembus lokken die zich doodschamen dat dit stuk vuil president is geworden, daar ligt volgens mij de sleutel
pi_187646305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je denkt dat alle democraten met de neus dezelfde kant opstaan.
En vooral de zwevende kiezer ga je niet paaien op zo’n manier. Dat is de arrogantie waar ik het over heb.
Waarom zouden er geen hispanics zijn die zwevende kiezer zijn? Bovendien is het issue bij de Dems veel meer de opkomst dan het overtuigen van vaste stemmers.

Ik vind het heel raar om het benoemen van feiten "arrogant" te noemen. Dat is juist arrogant.
pi_187646313
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De vs heeft geen officiële taal maar Engels is de norm.
Ook dit is onzin.
pi_187646393
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Trump is een varken. Wanneer je vecht met een varken dan word je allebei smerig. Probleem is dat een varken dat fijn vindt

Feiten, goede manieren en volwassen uitstraling, gecombineerd met een minzame neerbuigendheid tegen zoveel ongemanierdheid lijkt mij de juiste insteek om trump te verslaan.
Bedankt, ridder Jonas.

Als er iets verslagen moet worden in een democratie dan is er geen plan die het moet doen maar zullen de tijd, de lopende procedures en de wet er zijn en die zijn sowieso feitelijk. Daarnaast zal iemand anders op eigen kracht de nieuwe verkiezingen moeten winnen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 12:48:19 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187646401
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Trump is een varken. Wanneer je vecht met een varken dan word je allebei smerig. Probleem is dat een varken dat fijn vindt

Feiten, goede manieren en volwassen uitstraling, gecombineerd met een minzame neerbuigendheid tegen zoveel ongemanierdheid lijkt mij de juiste insteek om trump te verslaan.

De hardcore trump aanhanger krijg je nooit mee, maar das hooguit 30% van het land. Veel mensen naar de stembus lokken die zich doodschamen dat dit stuk vuil president is geworden, daar ligt volgens mij de sleutel
Minzaam neerbuigend?

Zodat je het verwijt krijgt arrogant te zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:48:22 #69
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187646402
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zonder invasieve gelukszoekers had men daar nog altijd in tipiʼs gewoond en op bizons gejaagd! Je moet er toch niet aan denken...
:o dan liepen er zelfs nog Bizons vrij rond!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 12:51:46 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187646442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij drijft op de kracht van de retoriek. Wat hij zegt maakt niet zo veel uit, het is de ritme en de manier waarop. Dan is het de taak voor zijn tegenstander om te ontleden wat hij zegt. En duidelijk maken wat hij met zijn statement bedoeld, en wat de gevolgen zijn. Verder moeten ze nadruk leggen op wat de Trump regering eigenlijk heeft GEDAAN en hem daar op aanvallen, niet op wat ze hebben BELOOFD, want beloftes, daar zullen er wel weer wat van tevoorschijn komen.
Welnee. Gewoon blijven vragen wat hij bedoelt met zijn geraaskal. Niet gaan proberen zijn gibberish te ontleden, dan roept hij gewoon dat je de verkeerde conclusie trekt. Laat Trump het maar uitleggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187646484
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welnee. Gewoon blijven vragen wat hij bedoelt met zijn geraaskal. Niet gaan proberen zijn gibberish te ontleden, dan roept hij gewoon dat je de verkeerde conclusie trekt. Laat Trump het maar uitleggen.
Trump zit op een bijna onschendbare positie waardoor niets 'm echt raakt, dat ligt niet aan Trump maar aan het systeem. Die positie moet hij eerst kwijt zijn en dan is het makkelijk.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:57:33 #72
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187646504
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welnee. Gewoon blijven vragen wat hij bedoelt met zijn geraaskal. Niet gaan proberen zijn gibberish te ontleden, dan roept hij gewoon dat je de verkeerde conclusie trekt. Laat Trump het maar uitleggen.
Ook een methode. Misschien zou het een goede truuk zijn om net te doen alsof je het niet snapt en dan Trump zelf elke keer zijn geleuter laten herhalen, met de "variaties" die er bij horen, op gegeven moment komt dan het besef wel boven drijven. Want een leugen, die herhaal je niet accuraat, een waarheid wel. Misschien krijgen zelfs bij de Trumpanzees hier een beetje besef bovendrijven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 13:00:14 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187646540
Trump was onder de indruk van Poetin's aanpak van de pers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:06:30 #74
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187646589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:00 schreef Ulx het volgende:
Trump was onder de indruk van Poetin's aanpak van de pers.


wij niet. }:|
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juni 2019 @ 13:06:56 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187646595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ook een methode. Misschien zou het een goede truuk zijn om net te doen alsof je het niet snapt en dan Trump zelf elke keer zijn geleuter laten herhalen, met de "variaties" die er bij horen, op gegeven moment komt dan het besef wel boven drijven. Want een leugen, die herhaal je niet accuraat, een waarheid wel. Misschien krijgen zelfs bij de Trumpanzees hier een beetje besef bovendrijven.
Dit dus. Je moet de bal bij Trump leggen nadat je hem goed hebt getriggerd. Trek hem maar lekker uit zijn comfortzone. Dat is de sleutel.

Vergis je niet: met zo'n idiote rant als die van eergisteren scoorde hij geen punten bij een gedeelte van de republikeinen. De truuk is hem dat steeds weer laten doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')