abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187643430
Hoi allen,
Mijn ogen worden steeds slechter maar laseren wil ik nog niet aan beginnen. Ik heb al meerdere +4 leesbrillen gekocht, maar daar houdt het een beetje op online. Op de site waar ik voorheen mijn leesbrillen kocht, zeiden ze dat de sterkte vaak tot +4 gaat en je anders naar een opticien moet. Ik kocht altijd redelijk goedkope leesbrillen op http://leesbrilhuis.nl, maar ben bang dat ik nu een dure leesbril moet aanschaffen.

Iemand een idee waar ik nog een goedkope - leuke - bril kan krijgen in sterkte +5?

Ik zoek iets als:
https://leesbrilhuis.nl/w(...)1a-titaniumzwart.jpg
pi_187643832
Moet je niet gewoon naar de opticien en een normale bril laten aanmeten?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_187643978
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:24 schreef Karstman het volgende:
Moet je niet gewoon naar de opticien en een normale bril laten aanmeten?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187644006
Ik snap het niet, je wilt niet een dure bril laten aanmeten (nou ja duur, voor rond de 100 moet het lukken) en je overweegt laseren?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187644035
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ik snap het niet, je wilt niet een dure bril laten aanmeten (nou ja duur, voor rond de 100 moet het lukken) en je overweegt laseren?
Deze week 39 euro bij Hans Anders.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187644305
Laseren heeft geen zin als je enkel een leesbril nodig hebt.

Bij +5 zou ik zeggen dat je gewoon even een oogmeting moet doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_187644440
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:42 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Deze week 39 euro bij Hans Anders.
Dit idd.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_187644606
Plus vijf is ook wel erg veel voor een leesbril. Daar zal je best een andere bril bij hebben. Of kruip je helemaal in je boek?
pi_187644635
Als je geen bril nodig hebt voor veraf, is +2.75 voldoende als je een jaar of 75 bent. Als je daarboven komt, moet je echt even je ogen laten nameten en is het ook niet meer verantwoord om te rijden zonder (multifocale) bril. Overigens kan je best voor weinig geld een +5 leesbril laten maken hoor. Onder de 50 euro ben je echt wel klaar.
pi_187646949
Waarom zou je uberhaupt via internet bestellen?
Zelf heb ik ongeveer -1,5 en - 0,5 en voor 60 euro een bril via een opticien. Helemaal afgestemd op mijn ogen. Het hoeft helemaal niet duur te zijn
pi_187659417
De oogarts zei mij, dat mensen geen “standaard-ogen” hebben wat betreft standaard brillen via internet of de hema of blokker of wie dan ook.
Brandpuntsafstand zal verschillen etc.
Nu geef je ook al geld uit aan al die leuke “brillen”.

Dus hoppa: in ieder geval laten meten bij een opticien, er kan wel meer aan de hand zijn...
Desnoods vraag je het recept en bestelt dán op inet.
pi_187685070
zon internet/ hema/ kruidvat/ action brilletjes zijn ideale dingen om ff in bed te lezen of als reserve in de handtas/auto te hebben liggen.

Je ogen zijn uniek en je hebt maar 1 paar. Wees er zuinig op.

Als je het gevoel hebt +5 nodig te hebben, moet je ze misschien ff goed na laten kijken of er niet iets anders aan de hand is.
En idd net als hierboven gezegd wordt. Je ogen zijn uniek, staan niet 100% in t midden tov montuur, kunnen beide andere sterkte nodig hebben enz. Bij die brillenketens kunnen ze een prima meting doen en hebben ze vaak aanbiedingen en heb je een bril voor paar 10tjes.

Een andere sterkte nodig hebben is niet een kwestie van alla heb een grote maat t-shirt nodig. Ga ff online shoppen.
pi_187686321
Als je +5 nodig hebt om te lezen dan lijkt me dat je gewoon een bril nodig hebt, niet alleen om te lezen.
Misschien eens na laten meten bij de opticiën. En als je je verte sterkte corrigeert, heb je kans dat je niet voor het lezen extra nodig hebt...
En er zijn genoeg ketens waar je niet de hoofdprijs hoeft te betalen voor een bril. Maar het zal iets meer zijn dan een paar euro.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')