quote:Marco Borsato is naast zanger óók sieradenontwerper, zo blijkt.
Wasn't mequote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Naakte scooterrijder tegen politie: ‘Het is echt veel te warm’.
Ja, dat zei ik toch!
Ik doe dat gewoon, heb ik schijt aan.quote:
Het is dat ik niet meer getrouwd ben maar anders.....quote:De maximale duur van de partneralimentatie daalt volgend jaar van twaalf naar vijf jaar.
Slaan ongelukkige echtgenoten nog snel hun slag, of zal het zo’n vaart niet lopen?
Uhuquote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon, heb ik schijt aan.
De wind die langs je zak waait, heerlijk.quote:
Zit binnenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De wind die langs je zak waait, heerlijk.
Nee joh, jij houdt het nog geen dag met mij uit qua muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, jij houdt het nog geen dag met mij uit qua muziek.Dat denk ik ook niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Baardaap en ik zitten wel op één lijn wat dat betreft, heb hem Zappa met de paplepel erin gegoten, die knul weet niet meer beter.quote:
Arme hijquote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap en ik zitten wel op één lijn wat dat betreft, heb hem Zappa met de paplepel erin gegoten, die knul weet niet meer beter.
Geldt voor mijn vijf jaar jongere broertje net zo, ik heb hem muzikaal opgevoed.quote:
Niet meer te redden die familiequote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geldt voor mijn vijf jaar jongere broertje net zo, ik heb hem muzikaal opgevoed.![]()
En door mijn toedoen zit ie tevens aan de hasj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |