Ik doe het inmiddels ook al 21 jaar zonder hem ... Maar denk nog regelmatig aan hemquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels ook al 21 jaar zonder hem ... Maar denk nog regelmatig aan hem
Ja Petz.. Maar het komt goed ..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Ouders leven nog, de hele familie nog. Je probeert je voor te bereiden want je weet dat het gaat gebeuren. Naar hoor
Je moet eerst vrede met jezelf hebben, voor je vrede met een ander kunt sluiten, zei eens een wijs Chinees filosoof.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je er vrede mee krijgt en dat het goed is ..
EN ik ben geen Chineesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je moet eerst vrede met jezelf hebben, voor je vrede met een ander kunt sluiten, zei eens een wijs Chinees filosoof.
Dat beweerde ik ook in het geheel niet. Wel een lekker nummer.quote:
Uit het jaar van Mario..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook in het geheel niet. Wel een lekker nummer.
Tot morgen Potjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:46 schreef chufi het volgende:
Maar wat een verrassing.. afsluiter op Glastonbury ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet ook om 8 00 opquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je? Ik ga zo slapen .. ik moet morgen om 8 uur weer op
ja bedanktquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het.. Succes morgen met uitzoeken..
Inmiddels al 38 jaar zonder hem... en dito.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels ook al 21 jaar zonder hem ... Maar denk nog regelmatig aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |