Thuis aanpassen bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel neemt de instellingen van de desktopversie over, dus dan de desktopversie even aanpassen naar minder posts per pagina
Nes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
In Nes(s)? Ik heb een B&B geboekt. Eerste keer dat ik zoiets doe.
Zolang daar geen YT op staan gaat dat primaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo gek dat je leegloopt als je constant dezelfde pagina's ververst
Waarom terugzetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Thuis aanpassen bedoel je?
Dan moet ik ‘m iedere avond omzetten, en daarna weer terug
Mobiel zou een eigen menu moeten hebben
Maar goed, kun jij ook niets aan doen
Ik rij via Zwolle. Dus dat stukje is dan wel druk vanaf Meppel. Ik zie niet hoe ik anders moet. Of het moet over de polder zijn maar dat is wel heel erg om. Hoewel. Als dat wel doorrijdt....quote:
ja ontbijt inderdaad. En WiFiquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nes.Is een mooi dorpje. B&B is bij mensen thuis die dan ontbijt voor je gaan regelen etc.?
Maar je kan niet verwachten dat er nooit meer youtubes worden geplaatst omdat jij al je 301 posts op één pagina wiltquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang daar geen YT op staan gaat dat prima
Dat dus....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan niet verwachten dat er nooit meer youtubes worden geplaatst omdat jij al je 301 posts op één pagina wilt
Om thuis gewoon wel alles op 1 pagina te hebben. Met 1 topic over 10 pagina’s raak je het hele overzicht kwijtquote:
ik kom morgenavond misschien effe melden of ik niet vast ben komen te zitten of zo...mij kennende...er gebeurt altijd wel ietsquote:
Klopt, dat doe ik dan ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan niet verwachten dat er nooit meer youtubes worden geplaatst omdat jij al je 301 posts op één pagina wilt
Ohhh godzijdank.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:14 schreef Recce het volgende:
Ik zie dat het morgen oosten wind is op Ameland. Dan staat het water lager en is het Wadlopen wat makkelijker.
Ik ga ook dan steeds weg. Niet vanwege de MB's maar omdat ik 100 YT's achter elkaar schijt irritant vindt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet
Tenzij mensen bewust YT gaan plaatsten om mij dwars te zitten kan ik dat ook niet van mensen verlangen, dus daarom ga ik maar steeds weg
Misschien wordt je wel geadopteerd door een zeehonden familie...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kom morgenavond misschien effe melden of ik niet vast ben komen te zitten of zo...mij kennende...er gebeurt altijd wel iets
awwwww...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel geadopteerd door een zeehonden familie...
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh godzijdank.
Ik was nog even in paniek. Was op de websites aan het kijken naar kleding advies...stond er: Minimum leeftijd 14 jaar en minimum lengte 1.65. Maximum leeftijd 65 jaar.
1.65?????? Help!!!!![]()
De organisator had er achteraan gebeld voor me...ik mag gelukkig mee
Ik heb 50 posts per pagina, maar als je thuis je pagina op automatisch updaten hebt staan krijg je al je 301 posts alsnog op 1 pagina.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Om thuis gewoon wel alles op 1 pagina te hebben. Met 1 topic over 10 pagina’s raak je het hele overzicht kwijt
Ik ben geen zwaargewicht maar die persoon zal wel tot z'n kont in het slik zakken denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]Dat moet jij ook weer net meemaken. Misschien moet je wel zwembandjes om!
Of bij iemand op de nek.
Veel youtubes achter elkaar of in ene topic vind ik ook super irritant, ik snap de lol er niet goed van.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga ook dan steeds weg. Niet vanwege de MB's maar omdat ik 100 YT's achter elkaar schijt irritant vindt.
maar goed. Ieder z'n eigen, anderen vinden het leuk. Live and let live
Wat ik wel ok vindt is bijvoorbeeld zoals met het nieuws van mario gisteren, dan post Mo zo'n Tears in Heaven;. Dat is wel passend. Mooi zelfs. Maar idd. Achter elkaar...meh.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel youtubes achter elkaar of in ene topic vind ik ook super irritant, ik snap de lol er niet goed van.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben geen zwaargewicht maar die persoon zal wel tot z'n kont in het slik zakken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |