Dat dacht ik jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Interessante tactiek. Stroll is natuurlijk wel een toptalent.
Lekker hoor je gaat naar Amerika toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Prisha het volgende:
Bijna vakantie...aftellen nu....nog drie uurtjes
Gewoon verkeerde motorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, het probleem ligt niet bij Max, die doet al het maximale.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Prisha het volgende:
Zorg dan dat je per pagina minder posts krijgtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Pas 1?
Ik tel er in dit topic, incl. alle quotes met de YT daarin 35
Nu weet ik niet hoe een YT bij jullie weergegeven wordt, maar bij mij als klein schermpje met een play-button.
Bij iedere refresh en post zet Fok in al die posts alle YT weer klaar om afspeelbaar te zijn, en dat vreet mb’s
Ik bedoel vanaf de tijd dat jij aan het werk bent.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Pas 1?
Ik tel er in dit topic, incl. alle quotes met de YT daarin 35
Nu weet ik niet hoe een YT bij jullie weergegeven wordt, maar bij mij als klein schermpje met een play-button.
Bij iedere refresh en post zet Fok in al die posts alle YT weer klaar om afspeelbaar te zijn, en dat vreet mb’s
Lekker!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Prisha het volgende:
nee joh. Ik ga nergens heenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker hoor je gaat naar Amerika toch?
Ik denk als hij in auto van Bottas zit, dat hij ook elke race gaat winnenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een Renaultmotor moeten hebben.
jaaaa morgen! Vroeg weg, moet er om 10:30 zijn in Holwerd. Blijf op Ameland een nachtje slapen en dan zondag terug. Hopelijk kom ik niet vast te zitten in dat TT verkeerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Wanneer ga je wadlopen? Is dat dit weekend?
Alles op 1 pagina ja, is mobiel ook niet aan te passenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel vanaf de tijd dat jij aan het werk bent.
Heb je alle 301 posts in één pagina dan, want je zou verwachten dat hij youtubes van een vorige pagina niet meer klaar zet.
Ameland.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh. Ik ga nergens heen![]()
Ja morgen Wadlopen en dan een nachtje slapen op Ameland en zondag terug
Oh leuk dat wadlopen ja, nou lekker uitrusten maar, als dat mogelijk is met jou aardquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh. Ik ga nergens heen![]()
Ja morgen Wadlopen en dan een nachtje slapen op Ameland en zondag terug
Hoop niet dat dat er een aanval komt van die vogels waar jij het over hadquote:
Mobiel neemt de instellingen van de desktopversie over, dus dan de desktopversie even aanpassen naar minder posts per paginaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina ja, is mobiel ook niet aan te passen
Niet via Assen rijden danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa morgen! Vroeg weg, moet er om 10:30 zijn in Holwerd. Blijf op Ameland een nachtje slapen en dan zondag terug. Hopelijk kom ik niet vast te zitten in dat TT verkeer
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa morgen! Vroeg weg, moet er om 10:30 zijn in Holwerd. Blijf op Ameland een nachtje slapen en dan zondag terug. Hopelijk kom ik niet vast te zitten in dat TT verkeer
komt goedquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh leuk dat wadlopen ja, nou lekker uitrusten maar, als dat mogelijk is met jou aard
In Nes(s)? Ik heb een B&B geboekt. Eerste keer dat ik zoiets doe.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]In welk dorp overnacht je? Je moet natuurlijk wel even bij de Noordzee gaan kijken.
Ja dat is een globale instelling ... Daar gaat het dus fout bij jou..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina ja, is mobiel ook niet aan te passen
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat er een aanval komt van die vogels waar jij het over had
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]Jij hebt wel het voordeel dat je met je lengte in een groep niet gepakt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |