Oant moarn.quote:
Truste!quote:
gratis?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:42 schreef Petzi het volgende:
Kon vannacht niet slapen dus op telefoon escape-room spelletjes gespeeld. Echt een aanrader 501 escape rooms.
Dat vindt Soul vast ook leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:42 schreef Petzi het volgende:
Kon vannacht niet slapen dus op telefoon escape-room spelletjes gespeeld. Echt een aanrader 501 escape rooms.
Welke algehele top 3?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:44 schreef chufi het volgende:
Sta je in de algehele top 3 en dan mag ik niet eens op de bank .....
Hey freund.quote:
Tijd, het komt wel goedquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster mooi bordje voor je gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik doe het inmiddels ook al 21 jaar zonder hem ... Maar denk nog regelmatig aan hemquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels ook al 21 jaar zonder hem ... Maar denk nog regelmatig aan hem
Ja Petz.. Maar het komt goed ..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Ouders leven nog, de hele familie nog. Je probeert je voor te bereiden want je weet dat het gaat gebeuren. Naar hoor
Je moet eerst vrede met jezelf hebben, voor je vrede met een ander kunt sluiten, zei eens een wijs Chinees filosoof.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je er vrede mee krijgt en dat het goed is ..
EN ik ben geen Chineesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je moet eerst vrede met jezelf hebben, voor je vrede met een ander kunt sluiten, zei eens een wijs Chinees filosoof.
Dat beweerde ik ook in het geheel niet. Wel een lekker nummer.quote:
Uit het jaar van Mario..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat beweerde ik ook in het geheel niet. Wel een lekker nummer.
Tot morgen Potjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:46 schreef chufi het volgende:
Maar wat een verrassing.. afsluiter op Glastonbury ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet ook om 8 00 opquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je? Ik ga zo slapen .. ik moet morgen om 8 uur weer op
ja bedanktquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het.. Succes morgen met uitzoeken..
Inmiddels al 38 jaar zonder hem... en dito.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels ook al 21 jaar zonder hem ... Maar denk nog regelmatig aan hem
quote:Marco Borsato is naast zanger óók sieradenontwerper, zo blijkt.
Wasn't mequote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Naakte scooterrijder tegen politie: ‘Het is echt veel te warm’.
Ja, dat zei ik toch!
Ik doe dat gewoon, heb ik schijt aan.quote:
Het is dat ik niet meer getrouwd ben maar anders.....quote:De maximale duur van de partneralimentatie daalt volgend jaar van twaalf naar vijf jaar.
Slaan ongelukkige echtgenoten nog snel hun slag, of zal het zo’n vaart niet lopen?
Uhuquote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon, heb ik schijt aan.
De wind die langs je zak waait, heerlijk.quote:
Zit binnenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De wind die langs je zak waait, heerlijk.
Nee joh, jij houdt het nog geen dag met mij uit qua muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, jij houdt het nog geen dag met mij uit qua muziek.Dat denk ik ook niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Baardaap en ik zitten wel op één lijn wat dat betreft, heb hem Zappa met de paplepel erin gegoten, die knul weet niet meer beter.quote:
Arme hijquote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap en ik zitten wel op één lijn wat dat betreft, heb hem Zappa met de paplepel erin gegoten, die knul weet niet meer beter.
Geldt voor mijn vijf jaar jongere broertje net zo, ik heb hem muzikaal opgevoed.quote:
Niet meer te redden die familiequote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geldt voor mijn vijf jaar jongere broertje net zo, ik heb hem muzikaal opgevoed.![]()
En door mijn toedoen zit ie tevens aan de hasj.
Ik sprak hem gisteren nog, hij liet de honden uit en ik was op weg naar de Jumbo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet meer te redden die familie
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sprak hem gisteren nog, hij liet de honden uit en ik was op weg naar de Jumbo.
We hebben soms een gruwelijke hekel aan elkaar, maar ondanks dat zijn we vier handen op één buik.quote:
gecondoleerd Mario en veel sterktequote:
Hoort ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben soms een gruwelijke hekel aan elkaar, maar ondanks dat zijn we vier handen op één buik.
Ik kijk naar buiten, altijd rond deze tijd, en wie loopt daar?quote:
Van Vianen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten, altijd rond deze tijd, en wie loopt daar?
Juist, die lange lul.
Hij laat nu de honden uit en gaat daarna naar zijn werk.quote:
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij laat nu de honden uit en gaat daarna naar zijn werk.
Deze is wel okquote:
Waarheid als een koe.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Maar je kende het nummer niet.
Maar hij is een lul.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ontzettend aardig van hem. Mag hem nu al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 Februari 2018 nog live gezien, was een topavond.
Toevallig samen met broertje."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Trustequote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga nog lekker een uurtje slapen, rust voor iedereen.![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik bespaar jullie de volgende.
Hij is wel in mijn dump tipoc te vinden.
Nu?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu?
28.5
![]()
Hey, ik ga eerst eens even pissen.
Tering, ben juist goed op dreef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik wil zo graag, maar ben hyper.quote:
Wrijf het er nog ff in.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga rustig proberen te slapen, volgens mij hebben ze nu koffiepauze.
Nou, niet dus, daar gaan we weer.
Lekker bezig chuf.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:25 schreef chufi het volgende:
Kopje koffie erbij en mn eigen spantopic vullend
MUZ / Spaanstalige nummers #8 Sonidos del Caribe
Gooi die heupen los en laat je gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik ook wel .. stiekem ook al ff gedanst
Nou nee bedanktquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:36 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen elkaar leren kennen.
Lucky, daar ben je weer!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank, Mrs L!
*koffiebonen kauwt*
Inderdaad! Ik schrok ook wel een beetje van mijn aantalquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Wow Mo heeft veel zegEn ik heb 70 ook best veel voor mijn doen
Ook veel inderdaad, maar soms is het hier gewoon gezellig en dan gaat het hardquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik schrok ook wel een beetje van mijn aantal
Ik zat wel op die andere bank...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat wel op die andere bank...Daar is geen bank, da’s een schavotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat wel op die andere bank...5e daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Deesch! Moest gisteren nog aan je denken. Dat bloemenveldje waarvan jij een foto wilde zien als het in bloei staat, blijkt ook grotendeels te bestaan uit tomatenplanten en koolzaad.quote:
Je vrouw moest toch alimentatie betalen aan jou?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer getrouwd ben maar anders.....
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 03:34 schreef Drugshond het volgende:
Dont post top 2000 crap/ Better go inside,
quote:
Ik begrijp dat dit een verrassing isquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deesch! Moest gisteren nog aan je denken. Dat bloemenveldje waarvan jij een foto wilde zien als het in bloei staat, blijkt ook grotendeels te bestaan uit tomatenplanten en koolzaad.
Maar de overige zooi komt ook op, waarvan sommig spul in bloei staat.
Ik vermoedde het, maar ik besef me nu dat het ten tijde van DGK weleens hoger geweest had kunnen zijnquote:
Leek mij ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoedde het, maar ik besef me nu dat het ten tijde van DGK weleens hoger geweest had kunnen zijn
Ik ging vanmorgen in een jurkje de deur uit om te gaan werken, maar heb meteen rechtsomkeert gemaakt om een broek aan te trekken. Koud!quote:
Lekker! En fijn voor Aap, is hij daar lekker van af!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
toetsenweek klaar voor Aap, vakantie een week eerder, feestje!
yeah!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! En fijn voor Aap, is hij daar lekker van af!
Ik zie maar één youtube het afgelopen uurquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:26 schreef D. het volgende:
40mb in 10 minuten
Tot het volgende hopelijk YT-arme deel
Spelen ze dan automatisch af of zo bij jou? Check je instellingen anders eensquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:26 schreef D. het volgende:
40mb in 10 minuten
Tot het volgende hopelijk YT-arme deel
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
toetsenweek klaar voor Aap, vakantie een week eerder, feestje!
ik snap het ook niet helemaal maar dat heb ik wel vakerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Spelen ze dan automatisch af of zo bij jou? Check je instellingen anders eens
Ik heb ze gisteravond allemaal tegelijk aangeklikt, anders was het geen doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie maar één youtube het afgelopen uur
En ik dacht dat een youtube pas MB's vreet als je hem aanklikt.
Ik begreep dat dat een wraakactie van SBE wasquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond allemaal tegelijk aangeklikt, anders was het geen doen.
We zullen het wel verdiend hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat een wraakactie van SBE was
Er is er vanmorgen pas één gepost, maar ik ben wel benieuwd hoe dat werkt op de telefoon van D.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien kan idd gewoon wel wat minder die YT's
Nou 's avonds gaat het vaak wel losquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is er vanmorgen pas één gepost, maar ik ben wel benieuwd hoe dat werkt op de telefoon van D.
Normaal gesproken de hele dag door ja en dat kan inderdaad wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou 's avonds gaat het vaak wel los
Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd, want dat is wel vervelend als je snel door je mb's heen bent
Wat een lul.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat dat een wraakactie van SBE was
Showtje voor de fans. Alvast de partymode aan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet eens, iedereen heeft al een tijd gezet. Zegt natuurlijk helemaal niets.
Ik ben er niet meer mee bezig geweest.quote:
Ja, het was zeker een verrassing.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit een verrassing is
Je wist niet meer wat je ingezaaid had? Wel leuk als er dan ineens platen opkomen die je niet verwacht.
Is het nog niet fotowaardig?
Yups, hij stond ook al voor het stoplicht te wachten bij de start van de vrije training. Normaal start Red Bull vrij laat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Showtje voor de fans. Alvast de partymode aan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was zeker een verrassing.Op de plek waar de bloemen opkomen, stond een blokhut. Daar moest een laag aarde op. Dat kwam van de composthoop en daar zaten dus ladingen tomatenzaadjes tussen.
![]()
Kan vanmiddag wel even een foto maken, ben er toch aan het fikkie stoken.
Ik heb net te weinig voor Lewis + Landoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Recce het volgende:
Bottas is terug naar de oude motor, de nieuwe heeft een olielek. Iets om in de gaten te houden. Sainz start misschien van achteraan wegens een motorwissel.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net te weinig voor Lewis + Lando
Max ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had net te weinig voor Lewis + Sainz. Dan komt het mooi uit dat Sainz achteraan start. Bottas heeft trouwens wel een goede geschiedenis in Oostenrijk, geloof ik.
Met Racing Point of Haas?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Sainz en Lando en ik race jullie allemaal de moeder
Ik heb straks waarschijnlijk Lando en Hamilton.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Sainz en Lando en ik race jullie allemaal de moeder
Pas 1?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is er vanmorgen pas één gepost, maar ik ben wel benieuwd hoe dat werkt op de telefoon van D.
Wacht maar af.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft weinig kans dit jaar, vrees ik.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar af.
Ik niet. Dingen doen nu
Grappig verhaal!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was zeker een verrassing.Op de plek waar de bloemen opkomen, stond een blokhut. Daar moest een laag aarde op. Dat kwam van de composthoop en daar zaten dus ladingen tomatenzaadjes tussen.
![]()
Kan vanmiddag wel even een foto maken, ben er toch aan het fikkie stoken.
Nou, het probleem ligt niet bij Max, die doet al het maximale.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Max komt wel terug hoor, seizoen is net begonnen
Dat dacht ik jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Interessante tactiek. Stroll is natuurlijk wel een toptalent.
Lekker hoor je gaat naar Amerika toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Prisha het volgende:
Bijna vakantie...aftellen nu....nog drie uurtjes
Gewoon verkeerde motorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, het probleem ligt niet bij Max, die doet al het maximale.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Prisha het volgende:
Zorg dan dat je per pagina minder posts krijgtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Pas 1?
Ik tel er in dit topic, incl. alle quotes met de YT daarin 35
Nu weet ik niet hoe een YT bij jullie weergegeven wordt, maar bij mij als klein schermpje met een play-button.
Bij iedere refresh en post zet Fok in al die posts alle YT weer klaar om afspeelbaar te zijn, en dat vreet mb’s
Ik bedoel vanaf de tijd dat jij aan het werk bent.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Pas 1?
Ik tel er in dit topic, incl. alle quotes met de YT daarin 35
Nu weet ik niet hoe een YT bij jullie weergegeven wordt, maar bij mij als klein schermpje met een play-button.
Bij iedere refresh en post zet Fok in al die posts alle YT weer klaar om afspeelbaar te zijn, en dat vreet mb’s
Lekker!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Prisha het volgende:
nee joh. Ik ga nergens heenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker hoor je gaat naar Amerika toch?
Ik denk als hij in auto van Bottas zit, dat hij ook elke race gaat winnenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een Renaultmotor moeten hebben.
jaaaa morgen! Vroeg weg, moet er om 10:30 zijn in Holwerd. Blijf op Ameland een nachtje slapen en dan zondag terug. Hopelijk kom ik niet vast te zitten in dat TT verkeerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Wanneer ga je wadlopen? Is dat dit weekend?
Alles op 1 pagina ja, is mobiel ook niet aan te passenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel vanaf de tijd dat jij aan het werk bent.
Heb je alle 301 posts in één pagina dan, want je zou verwachten dat hij youtubes van een vorige pagina niet meer klaar zet.
Ameland.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh. Ik ga nergens heen![]()
Ja morgen Wadlopen en dan een nachtje slapen op Ameland en zondag terug
Oh leuk dat wadlopen ja, nou lekker uitrusten maar, als dat mogelijk is met jou aardquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh. Ik ga nergens heen![]()
Ja morgen Wadlopen en dan een nachtje slapen op Ameland en zondag terug
Hoop niet dat dat er een aanval komt van die vogels waar jij het over hadquote:
Mobiel neemt de instellingen van de desktopversie over, dus dan de desktopversie even aanpassen naar minder posts per paginaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina ja, is mobiel ook niet aan te passen
Niet via Assen rijden danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa morgen! Vroeg weg, moet er om 10:30 zijn in Holwerd. Blijf op Ameland een nachtje slapen en dan zondag terug. Hopelijk kom ik niet vast te zitten in dat TT verkeer
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa morgen! Vroeg weg, moet er om 10:30 zijn in Holwerd. Blijf op Ameland een nachtje slapen en dan zondag terug. Hopelijk kom ik niet vast te zitten in dat TT verkeer
komt goedquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh leuk dat wadlopen ja, nou lekker uitrusten maar, als dat mogelijk is met jou aard
In Nes(s)? Ik heb een B&B geboekt. Eerste keer dat ik zoiets doe.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]In welk dorp overnacht je? Je moet natuurlijk wel even bij de Noordzee gaan kijken.
Ja dat is een globale instelling ... Daar gaat het dus fout bij jou..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina ja, is mobiel ook niet aan te passen
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat er een aanval komt van die vogels waar jij het over had
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]Jij hebt wel het voordeel dat je met je lengte in een groep niet gepakt wordt.
Thuis aanpassen bedoel je?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel neemt de instellingen van de desktopversie over, dus dan de desktopversie even aanpassen naar minder posts per pagina
Nes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
In Nes(s)? Ik heb een B&B geboekt. Eerste keer dat ik zoiets doe.
Zolang daar geen YT op staan gaat dat primaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo gek dat je leegloopt als je constant dezelfde pagina's ververst
Waarom terugzetten?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Thuis aanpassen bedoel je?
Dan moet ik ‘m iedere avond omzetten, en daarna weer terug
Mobiel zou een eigen menu moeten hebben
Maar goed, kun jij ook niets aan doen
Ik rij via Zwolle. Dus dat stukje is dan wel druk vanaf Meppel. Ik zie niet hoe ik anders moet. Of het moet over de polder zijn maar dat is wel heel erg om. Hoewel. Als dat wel doorrijdt....quote:
ja ontbijt inderdaad. En WiFiquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nes.Is een mooi dorpje. B&B is bij mensen thuis die dan ontbijt voor je gaan regelen etc.?
Maar je kan niet verwachten dat er nooit meer youtubes worden geplaatst omdat jij al je 301 posts op één pagina wiltquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang daar geen YT op staan gaat dat prima
Dat dus....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan niet verwachten dat er nooit meer youtubes worden geplaatst omdat jij al je 301 posts op één pagina wilt
Om thuis gewoon wel alles op 1 pagina te hebben. Met 1 topic over 10 pagina’s raak je het hele overzicht kwijtquote:
ik kom morgenavond misschien effe melden of ik niet vast ben komen te zitten of zo...mij kennende...er gebeurt altijd wel ietsquote:
Klopt, dat doe ik dan ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan niet verwachten dat er nooit meer youtubes worden geplaatst omdat jij al je 301 posts op één pagina wilt
Ohhh godzijdank.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:14 schreef Recce het volgende:
Ik zie dat het morgen oosten wind is op Ameland. Dan staat het water lager en is het Wadlopen wat makkelijker.
Ik ga ook dan steeds weg. Niet vanwege de MB's maar omdat ik 100 YT's achter elkaar schijt irritant vindt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet
Tenzij mensen bewust YT gaan plaatsten om mij dwars te zitten kan ik dat ook niet van mensen verlangen, dus daarom ga ik maar steeds weg
Misschien wordt je wel geadopteerd door een zeehonden familie...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kom morgenavond misschien effe melden of ik niet vast ben komen te zitten of zo...mij kennende...er gebeurt altijd wel iets
awwwww...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel geadopteerd door een zeehonden familie...
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh godzijdank.
Ik was nog even in paniek. Was op de websites aan het kijken naar kleding advies...stond er: Minimum leeftijd 14 jaar en minimum lengte 1.65. Maximum leeftijd 65 jaar.
1.65?????? Help!!!!![]()
De organisator had er achteraan gebeld voor me...ik mag gelukkig mee
Ik heb 50 posts per pagina, maar als je thuis je pagina op automatisch updaten hebt staan krijg je al je 301 posts alsnog op 1 pagina.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Om thuis gewoon wel alles op 1 pagina te hebben. Met 1 topic over 10 pagina’s raak je het hele overzicht kwijt
Ik ben geen zwaargewicht maar die persoon zal wel tot z'n kont in het slik zakken denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]Dat moet jij ook weer net meemaken. Misschien moet je wel zwembandjes om!
Of bij iemand op de nek.
Veel youtubes achter elkaar of in ene topic vind ik ook super irritant, ik snap de lol er niet goed van.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga ook dan steeds weg. Niet vanwege de MB's maar omdat ik 100 YT's achter elkaar schijt irritant vindt.
maar goed. Ieder z'n eigen, anderen vinden het leuk. Live and let live
Wat ik wel ok vindt is bijvoorbeeld zoals met het nieuws van mario gisteren, dan post Mo zo'n Tears in Heaven;. Dat is wel passend. Mooi zelfs. Maar idd. Achter elkaar...meh.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel youtubes achter elkaar of in ene topic vind ik ook super irritant, ik snap de lol er niet goed van.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben geen zwaargewicht maar die persoon zal wel tot z'n kont in het slik zakken denk ik
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien krijg je een snorkel mee. Kun je over de bodem lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |