Volgens mij hebben die Belgische apparaten wel airconditioning, dat zou wellicht een groot verschil kunnen maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:14 schreef James1988 het volgende:
Ja, kijk maar naar de Buffels. Die staan ook nog altijd in Nijmegen weg te roesten.
Ohja wacht, die tickets kun je enkel in Hongarije printen. Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Oh kan dat gewoon? Dacht dat MAV-tickets alleen geldig waren als het vertrekstation in Hongarije is.
En welk probleem moet dat oplossen? Die zakken minder snel omver in de klei of zo?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:34 schreef dennistd het volgende:
De masten op het kamperlijntje zijn deels vervangen door portalen: https://www.destentor.nl/(...)reinen-nog~afe30203/
We zijn een maand verder. Wat zijn ze in godesnaam allemaal aan het analyseren dan?quote:Vervoerder Keolis is nog bezig met de analyse van de proefperiode van twee weken, begin juni. Toen hield de trein tussen Kampen en Zwolle tijdelijk halt in de vinexwijk.
Nou ja, twee poten levert natuurlijk meer stabiliteit op dan eentje. Of wou jij zeggen dat je op één been net zo stevig staat als op twee?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet dat oplossen? Die zakken minder snel omver in de klei of zo?
Vast allemaal secondenwerk en zo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn een maand verder. Wat zijn ze in godesnaam allemaal aan het analyseren dan?
Eens kijken wat als eerste gaat rijden, de Hoekse Lijn of de Uithoflijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:17 schreef Salatrel het volgende:
Eerst zien dan geloven. Tegen die tijd is het 2 jaar vertraagd..
Of dat er een vliegtuig opstijgt vanaf Berlin Brandenburgquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eens kijken wat als eerste gaat rijden, de Hoekse Lijn of de Uithoflijn
Nee, omdat er gewoon Europese regels zijn voor spanningsgrenzen waar het materieel aan moet voldoen. Een trein moet bij een te lage bovenleidingspanning gewoon uit.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:58 schreef ReisT het volgende:
Omdat de Belgen bij het bestellen vergeten waren dat ze ook weleens een stukje de grens overgaan. Dat kan Siemens vast ook wel anders instellen.
Fierljeppen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zijn eigenlijk GEEN Europese regels voor?
Nee. Denk dat dat momenteel ook iets te veel gevraagd is. Je kunt vragen of Google zoiets wil ontwikkelen, dat is denk ik de enige partij die het zou kunnen en willen. Het moet zeker gratis zijn ook? Ja, dacht ik wel Nou ja, ruikammereet rekenmaaruit wat daar de kans op isquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:22 schreef Anne het volgende:
Treinenfappies Weten jullie er toevallig eentje?
PTA / Routeplanner gezocht
niet echt. De sprinter keert op de IC en andersom. Dan krijg je dus SNG in de IC's.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:49 schreef James1988 het volgende:
SNG als intercity Zwolle-Assen-Groningen. Bijzondere keuze.
Was klaarblijkelijk de 7618 volgens Somda, kwam voorbij ivm gescheurde stoelbekleding. Mij viel vooral op dat, dat ding enorm wiebelde. Zat achterin, leek af en toe alsof het rijtuig los van het wielstel zat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:18 schreef Adrie072 het volgende:
DDz als intercity naar oa Alkmaar, Den Helder, da's niet vaak.
twitter:lucinda_brand twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 17:43:29 Wat is de @NS_online toch sociaal. Gewoon de deuren dicht doen terwijl men nog aan het uitstappen is op Schiphol. Familie op t perron probeerde nog van alles maar de #intercitydirect vertrekt gewoon🙄 hopelijk halen deze mensen hun vlucht!! reageer retweet
twitter:lucinda_brand twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 17:45:13 O en de conducteur lijkt er nog trots op te zijn ook. NS schaam je!!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |