abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:52:50 #101
111260 Charmian
a little joy
pi_188265843
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
Je raapt wat kleding bij elkaar die je niet flatteert en bovendien niet bij elkaar past en ineens ben je edgy en de cover van een magazine waardig. Ik kan er niks mee. D'r muziek en stem vind ik ook niks. Maar ze heeft wel een geweldige persoonlijkheid, een prettige combinatie van zelfvertrouwen en humor. Ik kwam laatst dit filmpje tegen:

Dus helemaal dat. Degenen die vinden dat die lappen stof om d'r lijf flatteus zijn/staan, hebben wat mij betreft geen smaak. Heeft verder niets te maken of ze dun of dik is of haar persoonlijkheid.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:16:35 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188266148
Hier hebben jullie hem jongens, de verklaring voor haar recente gedrag: Celine Dion is een satanist.

https://www.papermag.com/(...)9D5ndEjKTRTcqw1Loxlw
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:19:13 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188266189
Dat soort haute couture waar ze zich wel eens in uitdost (zoals in die fashion week) heeft volgens mij ook weinig te maken met flatteus of smaak. Wat er op die catwalks voorbijkomt, is duidelijk niet gericht op een doorsnee idee van wat mooi is of goed staat.

Ik heb verder niks met haar muziek, vond haar in de interviews met Oprah altijd vrij gemaakt overkomen, maar het schiet imo door om uit haar uitdossingen af te leiden dat ze geestelijk van het padje af zou zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:32:35 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188266408
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 15:16 schreef SEMTEX het volgende:
Hier hebben jullie hem jongens, de verklaring voor haar recente gedrag: Celine Dion is een satanist.

https://www.papermag.com/(...)9D5ndEjKTRTcqw1Loxlw
:D

Die jas is wel grappig trouwens, ze hadden alleen even moeten zorgen dat het ook een rugzak kon worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188385632
Ze heeft haar haar afgeknipt? https://www.instagram.com/p/B0nuAihnDgU/

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 11 augustus 2019 @ 04:38:16 #106
111260 Charmian
a little joy
pi_188385648
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 04:08 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft haar haar afgeknipt? https://www.instagram.com/p/B0nuAihnDgU/

[ afbeelding ]
de rimpels in d'r gezicht hebben ze goed weggeshopped, ze hadden alleen d'r hand niet zo dicht bij haar gezicht moeten laten paseren. Beetje raar contrast.
Hieronder vind ik dan weer beter gelukt
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188386141
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 04:08 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft haar haar afgeknipt? https://www.instagram.com/p/B0nuAihnDgU/

[ afbeelding ]
Reacties op haar insta hebben het over een pruik. :)
Lang haar staat haar beter.
  Spellchecker vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:51:03 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189382030
Celine Dion is kritiek op gewicht beu; is er iets mis met mijn lichaam?
quote:
Céline Dion (51) is de laatste tijd het mikpunt van bodyshamers, die stellen dat dat de Canadese zangeres dezer dagen zorgwekkend mager oogt. Tegen Entertainment Tonight Canada dient Dion haar tegenstanders nu van repliek.

,,Is er iets mis met mijn lichaam?”, vraagt de iconische zangeres zich in gesprek met de entertainmentwebsite luidop af. Vrijwel dagelijks krijgt Dion op social media kritiek op haar lichaam. Mensen die vinden dat ze ‘er erg ongezond uitziet’, dat ze ‘beter voor zichzelf moet zorgen’ of gewoon simpelweg ‘eet!’.

De zangeres mag dan wel kritiek krijgen op haar slankere uiterlijk, ze heeft er wel net een ‘dikkere huid’ door ontwikkeld. ,,Ik doe ballet. Ik doe veel stretching en ik train omdat het mijn geest, lichaam en ziel helpt”, zegt ze. ,,En als ik terug in de tijd kijk... toen ik 12 jaar oud was, was mijn gezicht ronder omdat je dan meer vet hebt als kind. Maar ik ben altijd heel dun geweest.”

Ze heeft geleerd haar schouders erover op te halen, omdat kritiek en commentaar hoort bij beroemdheid. ,,Als je niet bekritiseerd wilt worden, dan ben je op de verkeerde plaats. Ik ben positief. Ik neem mee wat goed voor mij is. En ik laat alles achter mij wat niet goed voor me is. Daar laat ik mijn management voor zorgen. Als het iemand pijn doet, dan handelen zij het af. Ik moet me concentreren op wat goed voor me is en hoe ik mij voel. Je kan niet iedereen tevreden stellen.”

Blijven gaan
Alle negatieve opmerkingen houden de My Heart Will Go On-zangeres niet tegen. Dion is dan ook alleen maar dankbaar voor het feit dat ze op tournee gaat en zo enkele uren kan doorbrengen met haar fans. ,,Ik wil hen laten weten hoeveel ik het waardeer dat ze, op een bepaalde manier, op mijn uitnodiging ingaan om naar een concert te komen. Het zijn absoluut geweldige mensen”, zegt ze. ,,Ik wil alleen maar dat ze weten dat zij er door de jaren heen steeds waren voor mij, mijn hele leven lang. Ze staan altijd voor mij klaar.”


Lange weg
Als moeder van drie heeft de zangeres een lange weg afgelegd sinds het overlijden van haar geliefde echtgenoot en manager René Angélil, met wie ze meer dan 20 jaar getrouwd was. Angélil stierf in 2016 op 73-jarige leeftijd aan keelkanker. ,,Het was heel moeilijk om hem te zien lijden. Ik wist dat ik hem in vrede moest laten gaan en dat ik niet egoïstisch mocht zijn, door hem iets langer te laten blijven. Maar ik heb intussen geleerd van hem te houden alsof er geen morgen meer komt. Ik zie hem in de ogen van mijn kinderen en dat maakt me sterker. Het heeft me geholpen door te gaan, terug het podium op te gaan en nieuwe passies te ontdekken.”

Het is niet overdreven om te stellen al heel haar leven wordt afgeschermd van de wereld. ,,Al mijn hele leven lang krijg ik zoveel bescherming. Ik ben de jongste van 14 broers en zussen, dus toen had ik een leger voor me. En René (die haar manager werd toen ze amper 12 was, red.) omringde me altijd met de beste mensen. Niets bereikte ooit de andere kant van het hek.”

Eindelijk controle
Vandaag heeft Céline eindelijk het gevoel de controle te hebben over haar eigen leven. ,,Ik doe dit voor mezelf. Zonder dat ik pretentieus wil klinken: ik verkocht op mijn 26ste zo’n 35 miljoen albums, maar als artiest had ik nog altijd het gevoel dat ik mezelf moest bewijzen. Ik voelde me nooit de baas, maar nu wel en dat geeft me een gevoel van kracht - een eigen stem. Ja, ik gebruik mijn stem om te zingen, maar ik heb het ook over gehoord worden. Het is een innerlijke stem die ik gebruik voor het nemen van beslissingen.”

Niet alleen haar innerlijke kracht, maar ook haar looks zijn belangrijk. Ondanks alle commentaren op haar slanke taille. ,,Vertel me niet dat een goed gevoel hebben er mooi uit te zien je niet kan helpen om sexy door het leven te gaan, om een focus en visie te hebben en te zeggen: ‘vandaag zal ik gehoord worden!’”
https://www.instagram.com/p/B3MUfrPnW0B/
pi_189382816
quote:
Van de bovenste foto schrik ik weer een beetje, maar op die tweede ziet ze er top uit. Mooie benen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')