Dat zou ik ook wel doen als ze het echt wilt maar ik zou het wel jammer vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met je laatste wens spreek je jezelf wel wat tegenJe vindt ook dat vrouwen hun leven voor 100% zelf moeten kunnen inrichten maar jij wilt ook 40 uur blijven werken en gaat er dus van uit dat zij dan wel parttime gaat werken. Je wilt haar er zelfs wel voor compenseren
![]()
Waarom doe jij niet ook water bij de wijn zodat jullie bv samen 32 uur werken?
In Europa zijn wij hier geloof ik zelfs koploper in.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:04 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Er werken toch enooorm veel vrouwen parttime?
Nee absoluut niet maar als ze bv een carriere in iets wilt maken of financieel zelfstandig wil zijn is dat zo wel lastiger met parttime werk natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel doen als ze het echt wilt maar ik zou het wel jammer vinden.
Ik denk niet dat ik mijzelf tegen spreek, ik vind dat vrouwen hun leven 100% zelf moeten kunnen indelen en dat zou ook kunnen betekenen dat een vrouw er zelf voor kiest om 24 uur te gaan werken. Vind dat zoiets hedendaags een beetje een naar reactie oproept. Alsof een vrouw haar onafhankelijkheid en de vooruitgang in de vrouwenrechten zwaar beschadigd als ze hier voor kiest.
Daar komt het uiteindelijk wel op neer jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar als ze bv een carriere in iets wilt maken of financieel zelfstandig wil zijn is dat zo wel lastiger met parttime werk natuurlijk![]()
Als ze dat zelf allemaal prima vindt en geen 'dromen' aan haar voorbij ziet gaan heb je de juiste te pakken natuurlijk
Dit vind ik een rare zin. We hebben het niet over eens iets aparts eten met het avondeten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:13 schreef LeesFoknl het volgende:
Veel mannen hebben geen zin, of niet meer, in een Nederlandse partner, en zijn op zoek naar iets anders.
Daar komt de klassieker uit Thailand/Filipijnen weer hoorquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit vind ik een rare zin. We hebben het niet over eens iets aparts eten met het avondeten.
Net alsof er binnen alle Nederlandse vrouwen niet ontzettend veel diversiteit is en keuze genoeg! Een vrouw van ver weg halen brengt allerlei obstakels en problemen met zich mee.
Ik zie vaak mannen van boven de 30 die in Nederland kansloos waren zijn een vrouw uit het buitenland halen. Vaak een uit Zuid-Oost Azië. Voor die vrouwen zijn ze 'rijk' en door allerlei cultuurverschillen hebben die vrouwen vaak niet meteen in de gaten dat ze een relatief kansloos figuur aan de haak geslagen hebben.
Al snel volgen er kinderen, één of twee. Wat je dan ziet is dat de schoonmoeder uit Thailand mag overkomen. Die loopt dan altijd braaf vijf passen achter het stelletje. De vader zie je nooit. Ik heb daar wel eens naar gevraagd en toen werd gezegd dat die in Thailand was gebleven en het prima vond dat hij zijn vrouw, dochter en kleinkind praktisch nooit meer zag, maakt ze helemaal niks uit die Thaise mannen. Raar.
Na vijf jaar of zo gaat het mis. Of die Thaise vrouw vertrekt met haar moeder en kind weer naar Thailand samen met de helft van het vermogen. Als er minder vermogen is dan kiezen ze voor verblijf in Nederland met uitkering en alimentatie. Dat doen ze meestal dan in de Randstad, waar meerdere landgenoten van ze wonen.
Ik vertel wat ik hier zie. Een man met een Duitse vrouw valt niet eens op.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Daar komt de klassieker uit Thailand/Filipijnen weer hoor![]()
De wereld staat niet stil he? dat dit gangbaar was in de jaren 90 en misschien nog begin 2000 is dat tegenwoordig echt niet meer zo. De meeste buitenlandse partners komen gewoon uit EU landen. Het merendeel wel uit het oosten maar in Polen bijvoorbeeld gaat de economie als een trein en die vrouwen hoeven hier echt niet voor de poen te komen.
Ja maar het bied meer voordelen dan er een importeren. Het lijkt me voor die vrouwen wel eenzaam, zit je dan in een land waar je geen hond kent behalve je vent.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen wel geïnfecteerd met de feministische/mannelijke eigenschappen die Nederlandse dames ook hebben en dat is juist iets wat niet gezocht wordt.
Dat komt omdat die witte mannen niet weten te feesten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:14 schreef murp het volgende:
Wat ik vaak zie bij mensen die een vrouw uit het buitenland heeft gehaald dat als er een feestje is de “buitenlandse” vrouwen voornamelijk aan het geesten zijn terwijl de witte mannen als lotgenoten naast elkaar zitten en elkaar aankijken van wat doe ik hier.
Ik hoop wel trouwens dat dit een uitzondering is van mijn ervaring
Wat is buitenlands? Mooi toch!quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mag het andersom ook? Ik heb een buitenlandse man: eentje die nog echt man is en zijn zelfrespect niet hoeft te halen uit het uithangen van de lompe macho, maar trots is op ons beider successen, waarmee je een fatsoenlijk gesprek kunt voeren en niet vast zit in cultureel opgelegde rolpatronen.
Denk vooral een volgzame vrouw. Die doet wat de man wil en het leven een beetje makkelijker maakt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef N.icka het volgende:
Waarom willen mannen eigenlijk een zorgzame vrouw? Je kan toch wel voor jezelf zorgen?
Omdat het fijn is.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef N.icka het volgende:
Waarom willen mannen eigenlijk een zorgzame vrouw? Je kan toch wel voor jezelf zorgen?
Evolutiequote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef N.icka het volgende:
Waarom willen mannen eigenlijk een zorgzame vrouw?
Het is toch een blijk van waardering als iemand je leven makkelijker wil maken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef N.icka het volgende:
Wanneer vrouwen deze vragen stellen dan zijn ze vaak geen zorgzame vrouwenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef N.icka het volgende:
Omdat hun partner en eventueel kinderen voor de meeste mannen hun enige bron van tederheid zijn, geld verdienen kunnen ( en moeten, gezien het percentage werkschuwe Nederlandse vrouwen ) we zelf wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef N.icka het volgende:
Huh. Dan heb je wel een heel arm leven denk ik. Als man heb je toch ook familie en vrienden? Of bedoel je wat anders?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:19 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat hun partner en eventueel kinderen voor de meeste mannen hun enige bron van tederheid zijn, geld verdienen kunnen ( en moeten, gezien het percentage werkschuwe Nederlandse vrouwen ) we zelf wel.
Als je het verschil tussen vrienden, familie en een levenspartner niet snapt dan krijg ik het ook niet uitgelegd denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh. Dan heb je wel een heel arm leven denk ik. Als man heb je toch ook familie en vrienden? Of bedoel je wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |